Jump to content

Hoooi!

Maura

Recommended Posts

Hee!

Mijn naam is Maura, 21 jaar en student in Amsterdam. Ik ben nooit gezegend geweest met een leuke voorgevel, maar sinds ik professioneel sport is er niets meer van over. (Lees: A-kleine B). Ik ben slank maar het is gewoon niet in verhouding. In mijn omgeving hebben meerdere familieleden een borstvergroting gehad, dus ik weet wel al het een en ander. Toch vind ik het fijn om zelf nog rond te kijken.

Nu heb ik as dinsdag een consult bij MediConsult in Haarlem en 8 mei bij de Bergman Kliniek in Amsterdam. Gewoon om te kijken hoe het in z'n werk gaat etc etc... En heel belangrijk: ik moet eerst nog voor die boobies sparen.. Geen nood: woon nog thuis en heb een leuk inkomen. Hoe lang ik moet gaan sparen weet ik niet, maar alle kleine beetjes helpen in ieder geval. En ik wil ze echt heel graag :)

Ik denk aan een C, ben 1,70 en heb nooit groter dan dat gehad. Denk dat een D te groot zou worden. Heb geen verstand van CC's enzo, maar ik hoor het sowieso as dinsdag wat het 'beste' bij mij zou passen.

Vind het idd heel erg spannend hoor... Ook al ben ik nog lang niet zover, het idee is er iig haha

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.