Ga naar inhoud

Hoooi!


Maura

Aanbevolen berichten

Hee!

Mijn naam is Maura, 21 jaar en student in Amsterdam. Ik ben nooit gezegend geweest met een leuke voorgevel, maar sinds ik professioneel sport is er niets meer van over. (Lees: A-kleine B). Ik ben slank maar het is gewoon niet in verhouding. In mijn omgeving hebben meerdere familieleden een borstvergroting gehad, dus ik weet wel al het een en ander. Toch vind ik het fijn om zelf nog rond te kijken.

Nu heb ik as dinsdag een consult bij MediConsult in Haarlem en 8 mei bij de Bergman Kliniek in Amsterdam. Gewoon om te kijken hoe het in z'n werk gaat etc etc... En heel belangrijk: ik moet eerst nog voor die boobies sparen.. Geen nood: woon nog thuis en heb een leuk inkomen. Hoe lang ik moet gaan sparen weet ik niet, maar alle kleine beetjes helpen in ieder geval. En ik wil ze echt heel graag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk aan een C, ben 1,70 en heb nooit groter dan dat gehad. Denk dat een D te groot zou worden. Heb geen verstand van CC's enzo, maar ik hoor het sowieso as dinsdag wat het 'beste' bij mij zou passen.

Vind het idd heel erg spannend hoor... Ook al ben ik nog lang niet zover, het idee is er iig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.