Ga naar inhoud

MediConsult Haarlem


Maura

Aanbevolen berichten

Hoi!

As dinsdag heb ik een eerste consult bij de MediConsult in Haarlem, voor een BV. Heeft iemand ervaring met deze kliniek? Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen :) .

Heb btw ook nog een consult bij de Bergman Kliniek in Amsterdam, wil toch eerst even rondkijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Maura, ik ben drie jaar geleden geholpen door dokter de Boer van mediconsult, ik heb 310 cc medium profile gekregen, van de natrelle inspira soft touch. ik gaf mijn borstjes een vijfje en toen dokter de Boer er meer klaar was een vette 9! ik kon de man wel zoenen.....maar ik heb wel kapselcontractie gekregen en toen ik met vragen en klachten kwam voelde ik mij toch niet geheel gerustgesteld, volgens hun lag het aan zenuwen die niet goed hersteld waren en later probeerden ze de klachten op de overgang te schuiven, dit heeft mij erg geïrriteerd, ik voelde me gewoon niet serieus genomen.. ik heb toen ook al eens gezegd dat ik mij zorgen maakte en dat ik dacht dat mijn borsten kwa vorm aan het veranderen waren, maar volgens hun was er niets te zien.. nu is er wel degelijk iets te zien!!! toen ook al maar inderdaad minder.... kan natuurlijk zijn dat je als vrouw een verandering eerder opmerkt, maar mijn gevoel blijft wat het is, ik voelde met toen niet serieus genomen....ik wil niet zeuren en al zeker niet een dokter alle schuld geven, maar ja dit is wel wat ik voel, ik heb trouwens nog steeds geen spijt van mijn borstvergroting, ze zijn ook nu nog mooi...

wel moet ik snel weer onder het mes, want ik heb inmiddels wel veel pijn. Ik zou zeggen ga niet teveel af op wat ik en anderen zeggen maar ga gewoon naar dat consult en denk er eerst goed over na, er zitten nou eenmaal risico's aan elke operatie, verder zou ik ook ergens anders op consult gaan om goed te kunnen vergelijken. heel veel succes en plezier in je speurtocht naar de perfecte boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.