Ga naar inhoud

Krachttraining na BV


A.993

Aanbevolen berichten

Hoi! Ik wil graag beginnen met krachttraining. Ik ben over 4 dagen 3 maand po (jeeeee :D). Nu voeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft. Wat kan wel , wat niet? Ik druf het niet zo goed aan de instructeur te vragen want het is een man van 25 ;) Vind het zelf moeilijk om aan te voelen want ik ben gewend mijn grenzen te verleggen dus wil daar nu op letten maar ook wel wat proberen.. Hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook heel benieuwd. Zou graag terug beginnen, maar heb het gevoel dat ik bij elke beweging met mijn armen de borstspier opspan en dit geeft een raar gevoel. Ben ook nog wel maar 2 maand PO.

Heb het deze week voor de les bodypump gevraagd. Als ik mijn borstspier moet sparen zou ik maar twee oefeningen mogen meedoen op een heel uur, squats en lunges... Vormspanning, rug en armen zouden allemaal nog niet lukken. Zelfs enkele oefeningen voor de buikspieren maken gebruik van die borstspier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

In principe kan en mag je alles weer trainen en zal je echt wel aan je lijf voelen als iets voor jou nog te vroeg is (trust me)

Je zal merken dat borst totaal niet fijn voelt, bepaalde oefeningen voor schouders/rug (lat pull bv) niet en voor chin ups/dips heb je waarschijnlijk nog niet voldoende kracht 3 mndn po.

Benen, billen en biceps kan je zonder problemen trainen.

Ik weet niet hoe lang je al KT doet maar begin heel licht, ik stond er zelf echt verbaasd van hoeveel kracht ik was kwijtgeraakt.

Oh enneh, investeer in een goede, stevige sportbh, ondanks dat je niet springt/hupst zal je merken dat je boobs het echt nodig hebben om stevig ingepakt te zitten.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.