Ga naar inhoud

Gaan je borsten meer naar voren staan?


Aanbevolen berichten

Hi,

Ik ben nu 5 weken PO. Nu bekijk ik mijn borsten natuurlijk vaak en maak ik er ook foto's van om de veranderingen een beetje bij te houden. Nu is het zo dat als je mijn borsten van de zijkant bekijkt of er een foto van maakt, ze veel groter lijken te zijn dan als je recht van voren bekijkt. Hoe kan dit? Ik wil dat je ook van voren goed ziet dat ik borsten heb! Nu zit er een goede bolling aan de bovenkant, wat ik heel mooi vind, maar ik had ze graag meer vooruit willen hebben. Komt dit nog of had ik dan voor meer cc moeten kiezen?

Gaan ze meer vooruit staan naar mate ze meer gaan zakken? Ze zijn bij mij trouwens dual plane geplaatst. In truitjes valt het nu helemaal niet heel erg op dat ik grotere borsten heb. Nu moet ik wel zeggen dat ik bijna geen hele strakke truitjes heb omdat ik eerder niet wilde dat het heel erg opviel dat ik zo'n kleine borsten had.

Hoe kun je hier voor je operatie eigenlijk voor zorgen, moet je dan voor meer aantal cc gaan of meer projectie of? Ben ik erg benieuwd naar.

Bedankt,

Mangata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe ze er nu uitzien, maar foto van 6 april zaten ze nog hoog. Naar mate ze wat zakken, komen ze ook naar voren. Meer projectie zorgt er ook voor dat de boobs naar voren komt. Dan zou je een uhp moeten nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even wat nieuwe foto's erop gezet Javaantje! Dit is 5 weken PO. Denk je dat ze nog veel te hoog zitten, nee toch? Ze lijken wel iets meer gezakt afgelopen week, maar misschien zie ik wel spoken? Haha, je kijkt er zo veel naar bij jezelf dat je soms ook dingen gaat zien.

Dus mp / ep / ehp / uhp heeft ook invloed op hoe ver ze naar voren komen. Dat wist ik niet. Heb nu al high profile iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mangata,

Heel herkenbaar jouw verhaal!!

Bij mij valt het ook niet echt op dat ik de borstvergroting heb gehad. Eerst droeg ik altijd maximizers waardoor het nog wat leek met mijn A cup. Over 1,5 week mag ik een normale bh dragen ben benieuwd hoe het er dan uitziet.

Heb ook dual plane (& dan mp) en heb het idee alsof ze meer naar voren zijn gekomen ;-)

In het begin waren ze wat opgezet dus ze zijn wel wat kleiner geworden.

Vriendinnetje van me heeft minder cc dan mij maar high profile en dat merk je wel, ze staan een stuk meer naar voren maar misschien verandert dat bij mij ook nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mangata, ze zijn prachtig!! wat staan ze mooi dicht bij elkaar... dat heb ik ook Rere, Ik ben nu 3 weken PO en Ik heb ook dual plane en MP ...hierdoor is het allemaal wat breder en komt het minder naar voren.. Op zich best mooi, alleen had het best iets meer naar voren gemogen..maar als ik het zo lees dan is het eigenlijk nooit goed hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mangata,

Heel herkenbaar jouw verhaal!!

Bij mij valt het ook niet echt op dat ik de borstvergroting heb gehad. Eerst droeg ik altijd maximizers waardoor het nog wat leek met mijn A cup. Over 1,5 week mag ik een normale bh dragen ben benieuwd hoe het er dan uitziet.

Heb ook dual plane (& dan mp) en heb het idee alsof ze meer naar voren zijn gekomen ;-)

In het begin waren ze wat opgezet dus ze zijn wel wat kleiner geworden.

Vriendinnetje van me heeft minder cc dan mij maar high profile en dat merk je wel, ze staan een stuk meer naar voren maar misschien verandert dat bij mij ook nog!

Ja klopt ze worden wel iets kleiner inderdaad, maar wel steeds mooier naarmate ze zakken he? Fijn voor jou dat ze meer naar voren zijn gekomen, goed om te horen dat dat dus wel gebeurt bij dual plane! En ja ze zullen bij jou ook veranderen. Ik was vrijdag op bezoek bij een vriendin die 6 maanden geleden een borstvergroting heeft gehad, maar dan anatomisch en iets van 280cc. Zaten we daar met onze blote boobs op de bank ernaar te kijken haha. Maar goed, die van haar stonden dus ook al echt verder naar voren, omdat ze al meer gezakt waren. In het begin was dit bij haar ook niet zo. Dusja dan maar weer geduld hebben. Verder helemaal tevreden? :) Heb je al bh's gekocht?

mangata, ze zijn prachtig!! wat staan ze mooi dicht bij elkaar... dat heb ik ook Rere, Ik ben nu 3 weken PO en Ik heb ook dual plane en MP ...hierdoor is het allemaal wat breder en komt het minder naar voren.. Op zich best mooi, alleen had het best iets meer naar voren gemogen..maar als ik het zo lees dan is het eigenlijk nooit goed hahaha

Dankjewel shirtje, vind ik fijn om te horen! vind ze zelf ook heel mooi maar dan nog je kijkt er zoveel naar dat je allemaal rare dingen kunt zien en denken dus dan is het fijn het van iemand anders te horen. :) En ja ik ben wel heel erg blij met die bolling en aantal cc denk ik, maar tis gewoon nog een kwestie van meer zakken denk ik dan maar? Frans Straten zei toen ook tegen mij dat ze meer in naar beneden in hun vorm, in de pocket moeten zakken. Maar misschien ziet het er ook stukken anders uit met bh in een shirtje? Ben benieuwd.

Voor mijn werk was het wel handig dat het niet zo opviel haha, denk ik dan he. Al had ik het met een collega over een andere vrouwelijke collega die gigantische borsten heeft. Hij vroeg toen aan mij: Jij verstopt ze eigenlijk wel he? Waarom is dat? Hahaha. Ik had nu namelijk een foto op Facebook gezet met decolleté en misschien denkt hij nu daarom dat ik ze altijd wegstopte / bedekte op het werk. Dat is verder het enige. Komende tijd maar wat meer strakke dingen gaan kopen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze staan inderdaad mooi dicht bij elkaar he!

Ik kan die van mij wel naar elkaar toe duwen zeg maar, omdat ze best breed zijn. Heb jij dat ook shirtje? Bij die vriendin van me met high profile lukt het niet om ze naar elkaar te duwen, dus dat is dan weer wat 'minder' van high profile denk? Had wel wat meer cc gewild maar ahg wij vrouwen hebben altijd wel iets om over te klagen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze gaan er zeker mooier uit zien naarmate ze meer zakken Mangata! Dat is absoluut waar en ben benieuwd hoe t over 3 of bijv. 6 maanden zal zijn.

Inderdaad nog maar even geduld hebben :-) op zich had ik wat meer cc gewild, want dat had wel gekund in verhouding met de rest van m'n lichaam. Maar ben er wel super blij mee hoor, heb al een nieuwe bikini en dat ziet er mooi uit. En wat vindt jij er verder van?

Dit weekend ga ik bh's shoppen wiehooee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze gaan er zeker mooier uit zien naarmate ze meer zakken Mangata! Dat is absoluut waar en ben benieuwd hoe t over 3 of bijv. 6 maanden zal zijn.

Inderdaad nog maar even geduld hebben :-) op zich had ik wat meer cc gewild, want dat had wel gekund in verhouding met de rest van m'n lichaam. Maar ben er wel super blij mee hoor, heb al een nieuwe bikini en dat ziet er mooi uit. En wat vindt jij er verder van?

Dit weekend ga ik bh's shoppen wiehooee

Have fun alvast!! :D Ik ga dit weekend ook, vanaf dinsdag mag ik ook normale bh's aan! Blijf jij 's nachts wel je sportbh aan houden eigenlijk? Of dan gewoon niks? Kan nog steeds niet op m'n zij slapen (doet pijn aan de 'bovenste' borst zeg maar). Jij wel?

En ja ik denk soms ook wel dat ik meer cc had gewild maar ja wat jij ook zegt wij vrouwen hebben altijd iets om over te klagen he haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, jij ook he!! :-)

Denk dat ik voorlopig nog wel een sportbeha aan doen 's nachts, dat zal nog het meest comfortabel zijn? Ik sliep altijd met een bh aan haha, dus vind het gek om zonder te slapen, jij dan? Op m'n zij slapen gaat wel maar dan lig ik niet de hele nacht erop hoor. Miss dat het bij jou binnenkort ook kan.

Das waar hihi! Nou ben benieuwd op welke maten we uitkomen met het shoppennnn

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaah jaa ik zie het. Heel erg mooi hoor meis en ze zijn idd wat gezakt (en ook wat naar voren) Maar zakken nog iets de komende tijd.

Mp, mp+, hp en ehp/uhp hebben daar ook invloed op (projectie) Je kan eens opzoeken naar de mentor catalogus, is wel leuk om te vergelijken.

Mijn 430cc UHP scheelt niet veel met de 300cc HP (waarschijnlijk dat ik ze ook zo klein vind :56: ) ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaah jaa ik zie het. Heel erg mooi hoor meis en ze zijn idd wat gezakt (en ook wat naar voren) Maar zakken nog iets de komende tijd.

Mp, mp+, hp en ehp/uhp hebben daar ook invloed op (projectie) Je kan eens opzoeken naar de mentor catalogus, is wel leuk om te vergelijken.

Mijn 430cc UHP scheelt niet veel met de 300cc HP (waarschijnlijk dat ik ze ook zo klein vind :56: ) ...

Dankjewel!! Moet maar geduld hebben, voor jou inmiddels ook bijna een vloekwoord. ;) zal het eens gaan opzoeken! Wel apart dat de 430cc dan niet veel scheelt met de 300cc. Dat zie je wel vaker, best raar! Komt dat dan door die uhp omdat er dan gewoon meer volume als 'bolling' zit, ofzo? Ben je verder wel tevreden? Echt in ieder geval gewéldig dat t nu iig goed lijkt te gaan! Vind je ze wel mooi naar voren staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!! Moet maar geduld hebben, voor jou inmiddels ook bijna een vloekwoord. ;) zal het eens gaan opzoeken! Wel apart dat de 430cc dan niet veel scheelt met de 300cc. Dat zie je wel vaker, best raar! Komt dat dan door die uhp omdat er dan gewoon meer volume als 'bolling' zit, ofzo? Ben je verder wel tevreden? Echt in ieder geval gewéldig dat t nu iig goed lijkt te gaan! Vind je ze wel mooi naar voren staan?

Hahah jaa idd een vloekwoord. Bij de uhp zit het meer in de projectie, en mp+ is dan breder en minder projectie dan de hp ;) ... Ik kan nu niet zeggen dat ik tevreden ben, ben nog steeds angstig ervoor... Zoals vandaag ben ik naar de stad gegaan, niet ingepakt en me kliniek bh aan. En elke keer zat ik er op te letten dat de boob zonder tattoo niet naar binnen schiet. Haha nou ik wil dat ze juist meer gaan zakken, Ben meer van de "hang" tieten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah jaa idd een vloekwoord. Bij de uhp zit het meer in de projectie, en mp+ is dan breder en minder projectie dan de hp ;) ... Ik kan nu niet zeggen dat ik tevreden ben, ben nog steeds angstig ervoor... Zoals vandaag ben ik naar de stad gegaan, niet ingepakt en me kliniek bh aan. En elke keer zat ik er op te letten dat de boob zonder tattoo niet naar binnen schiet. Haha nou ik wil dat ze juist meer gaan zakken, Ben meer van de "hang" tieten ;)

Hoe is h met jou javaantje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb net je fotos gekeke... mooi hoor, ech wel! Een mooi spleetje heb je hihi...

Komen ze bij op de spier geplaatst ook nog wat naar voren als ze zakken?

Dankjewel!!

Ik dacht dat het met plaatsing voor de spier niet veel gaat veranderen als in dat ze naar voren gaan staan, maar denk dat vrouwen hier met implantaten voor de spier dit wel kunnen vertellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!!

Ik dacht dat het met plaatsing voor de spier niet veel gaat veranderen als in dat ze naar voren gaan staan, maar denk dat vrouwen hier met implantaten voor de spier dit wel kunnen vertellen!

neen k d8 dit idd ook hoor... helaas voor mij haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.