Ga naar inhoud

Loessie : 7 augustus 2014 : Dr. Booi : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

ik ben er nu eindelijk ook uit dat ik toch écht een borstvergroting wil. Heb nooit echt borsten gehad, maar ben klein en smal, dus vroeger was ik er nog enigszins ok mee. Toen ze nog stevig en rond waren zeg maar :9: . Maar nu ben ik 35, heb 2 prachtige kindjes, die ik ook borstvoeding heb kunnen geven (daar ben ik toch wel trots op), maar ja....er is nu echt niks meer over om trots op te zijn als ik in de spiegel kijk naar mijn bovenlijf.

Vorig jaar al eens al mn moed bij elkaar geschraapt en het onderwerp aangekaart bij mijn man, daarop samen eens puur voor oriëntatie een afspraak gemaakt bij de Valkenhorstkliniek voor een informatiegesprek. Ik vond het idee alleen al doodeng!!! Ik was erg onder de indruk na het gesprek, gewoon alleen al het idee dat het mogelijk zou zijn dat ik het echt zou gaan doen. Ik heb het hele verhaal een jaar laten bezinken, maar heb inmiddels toch gespaard, dus het moment komt nu dat ik concrete stappen kan gaan zetten. Vandaar mijn belangstelling voor dit forum uiteraard!!!!

Hopelijk kan ik een hoop opsteken over do's en don'ts op dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum en wat super dat je de stap genomen hebt!! Nu alleen nog de concrete plannen ;), maar als je een aantal dagen hier op het forum rond leest en al die gelukkige verhalen leest van de mede forumleden raak je eigenlijk alleen maar meer overtuigd van het feit dat je dit wil en zo snel mogelijk.. tenminste dat is meestal zo :P

Je doet er goed aan om meerdere consulten in te plannen zodat je een goed overzicht krijgt van wat er mogelijk is... dual plane of voor de spier en de hoeveelheid cc..

Als je een consult hebt is het verstandig om foto's mee te nemen van borsten die jij mooi vindt, want als er alleen gesproken wordt over een cupmaat kan er wel eens miscommunicatie ontstaan aangezien jij een D cup heel anders kan zien als bv de chirurg...

Mocht je info willen hebben over bepaalde klinieken of over bepaalde chirurgen kun je rechtsbovenin de zoekbalk gebruiken, indien je de zoekbalk niet ziet zul je links onderin je thema ff moeten wijzigen in unlimited...

In ieder geval heel veel succes en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Ik wil je wel even waarschuwen dat dit forum er verslavend kan werken ;)

Er is veel informatie te vinden hier op het forum en je kun lekker kletsen met lotgenoten.

Heb je vragen dan kun je ze gewoon stellen. Er is altijd wel iemand die kan/wil antwoorden.

Heel veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de leuke reactie, ik heb donderdag a.s. een afspraak bij Dr. Booi in de Valkenhorstkliniek.

Spannend!!! Ik zal een hele vragenlijst opstellen en ook idd wat foto's van de maat die ik mooi vind meenemen.

Heel leerzaam gelukkig dit forum, denk dat je een heel goed beeld krijgt van wat je te wachten staat als je alle verhalen leest.

Hoewel natuurlijk ieder verhaal weer anders is, maar ook dat is leerzaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Bedankt voor de leuke reactie, ik heb donderdag a.s. een afspraak bij Dr. Booi in de Valkenhorstkliniek.

Spannend!!! Ik zal een hele vragenlijst opstellen en ook idd wat foto's van de maat die ik mooi vind meenemen.

Heel leerzaam gelukkig dit forum, denk dat je een heel goed beeld krijgt van wat je te wachten staat als je alle verhalen leest.

Hoewel natuurlijk ieder verhaal weer anders is, maar ook dat is leerzaam.

Ja dat is het zeker.. ik heb er ook echt heel erg veel aan gehad voordat ik geopereerd werd...

Je leest inderdaad veel wisselende verhalen, maar dan weet je idd ongeveer wat er komen gaat en als je van het ergste uit gaat dan zal het altijd mee vallen ;)

Maar spannend hoor je eerste consult!!

Heel veel succes donderdag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal,

onlangs ben ik voor de 2e keer bij Dr Booi in de Valkenhorstkliniek geweest. De eerste keer was ik daar (ruim n jaar geleden) om gewoon eens te informeren wat er nu allemaal komt kijken bij een borstvergroting.

Ik was altijd een beetje anti-plastische chirurgie, maar dat was meer vanwege het feit dat ik me er niet in had verdiept.

Nu inmiddels wel, omdat ik al jaren in mijn achterhoofd heb dat ik toch eindelijk wel eens echte borsten wil (nu amper 75A) en 2 kindjes met borstvoeding later is het er niet beter op geworden zeg maar. :44:

Ik ben dus voor de 2e keer gegaan, toen was ik zeker dat ik de ingreep wilde. Nog een gesprek over de opties enz gehad, waarbij ik veel vragen heb gesteld, maar natuurlijk ook weer met veel vragen ben thuisgekomen. :blink:

Dus vandaar dat ik graag van jullie wat advies willen, aangezien jullie met zn allen meer ervaring hebben met deze ingreep :106:

Ik ben zover dat ik een paar dingen wel al weet,nl dat het ronde protheses worden, merk eurosilicone (iemand ervaring??), dual plane geplaatst, ik ben nl erg slank en heb weinig weefsel om de prothese te bedekken.

Nu gaat het me er vooral om om de hoeveelheid cc's te bepalen, de dokter adviseerde tussen de 280 en 350 cc, dat zou mogelijk en mooi zijn bij mijn lijf.

Ik vond 280 wat klein en 350 weer groot (is natuurlijk nogal een verschil als je plat gewend bent...).

Met passen met de bekende zakjes rijst thuis.... :45: vond ik 300 mooi, mijn man vond dat het minimaal 350 moest zijn...tja.

Nu snap ik wel wat hij bedoelt, omdat ik hier op het forum ook elke keer lees dat dames vinden dat het wel wat groter had gemogen, andersom (dus liever wat kleiner) lees ik NOOOOOOIT. Misschien is het dus wijsheid om toch voor een wat grotere optie te gaan??

Ik ben zelf 1.60m en weeg 50 kg, ben dus klein en smal gebouwd, zou 350 nog mooi zijn bij mij?

Ik heb de operatie gepland op 7 augustus, dus nog tijd genoeg om me te bedenken, graag jullie advies!

Wat denken jullie?? :107:

groetjes L

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou 350 nemen, ik heb 300 cc gepast, & vond dat net niet te klein net groot genoeg,

maar blijkbaar is het bij het passen veel groter dan na je operatie,

dus ik begin ook steeds meer te neigen naar de 350 cc hoor :)

ik heb mijn operatie ook pas 26 juli, & eigenlijk is dat slecht, ga je veeeeeel teveel door nadenken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey !

Zou zeker voor de 350cc gaan , ik ben zelf 1.80 en ook slank en heb 415 cc hp dual plane en vind het perfect bij mijn lichaam passen dus denk dat 350 cc heel mooi is bij je !

Succes met je beslissing !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank dames voor het meedenken!! Ja, als ik hoor dat de pasprotheses groter lijken dan het uiteindelijke resultaat neig ik inderdaad naar een iets groter maatje, wil niet het risico lopen dat ik straks denk....tja....had wat groter gemogen. Maar aan de andere kant wil ik wel gewoon kunnen blijven sporten (paardrijden) en dat gaat denk ik lastig met van die "hobbezakken" :unsure:, dus ik wil wel gewoon lekker actief blijven, niet dat het me in de weg gaat zitten. Maar ik denk dat 350 nog prima te doen is dan toch??

En ja, Luxuryboobs, het is nog ver weg hè....nagelbijten tot die tijd, twijfel twijfel, zenuw zenuw :19:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.