Ga naar inhoud

jilllina : 11 april 2014 : Dr. de Sar en Dr. Danau : Esthea Clinic


Aanbevolen berichten

Ik heb vrijdag 11 april na lang wachten mijn bv gehad.

ik ben in Belgie geweest bij Esthea Clinic. Ik ben geholpen door dr. de Sar en dr. Danau. ik had zelf cup 75AA en heb 290 cc dual plane. medium high profile. eurosilliconen gekregen.

vrijdag moest ik om 11 uur in de clinic zijn. daar aangekomen werd ik heel vriendelijk ontvangen door de secretaresse. ik mocht meteen doorlopen naar het kantoor van de pc. na wat vragen, werd ik afgetekend en werden er foto's gemaakt van the before. daarna mocht ik meteen naar mijn kamer en kreeg een mooi wit schort aan.

na even wachten en afscheid nemen van mijn man. mocht ik naar binnen in de operatiekamer. ik mocht gaan liggen en krijg een bloedruk meter om mijn arm. en een infuus in de andere. ik zou even lekker gaan slapen. En dat heb ik ook gedaan,...heerlijk. ik weet niet eens meer hoe ik van de operatiekamer naar de uitslaapkamer ben gekomen. Ol had een strakke super sexy (not) bh aan en een elastische band bovenaan de borsten.

toen ik bijkwam heb ik mijn man 10 keer dezelfde dingen gevraagd.haha

na 3 uurtjes mocht ik naar huis. nog erg moe maar pijn viel mee. de rit naar huis ook lekker geslapen.

eenmaal thuis meteen naar mijn bedje...

Het is nu al dag 5 PO. Het gaat goed. Nog wel pijn..vooral steken en ik denk spierpijn. Gisteren mocht de strakke bh even af om te douchen. dus toen ook voor het eerst mijn nieuwe vriendinnen gezien...ze zijn nog erg gezwollen, maaar ik heb boobs..YESSSSS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik heb ook sinds vrijdag m'n nieuwe boobies. Vandaag voor 't eerst opgestaan zonder echte pijn. De pijnstillers blijven voorlopig aan de kant liggen. Ik kreeg ze wel op de spier, dus da's wel een groot verschil in herstel... Ik voel wel nog véél druk en nu en dan een pijnlijke steek, maar da's draaglijk.

Hopelijk gaat de pijn ook snel minderen voor jou en kan je ervan gaan genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Hai,

Dank je wel Esmiralda..ik heb nog niet zoveel verstand van dit forum hoe je onderwerpen erop kunt plaatsen. Ben er wel erg blij mee om andermans ervaringen en foto's te bekijken, zo ben je toch niet zo alleen in het hele proces.

Hai Dreamertje,

Ik heb nog best veel pijn. steken en spierpijn. vandaag ook voor het eerst echt gedouched,..maar dat was denk ik toch iets te veel.

dus nu even niks. en morgen echt niks. ik zit nog wel aan de pijnstillers, hopelijk ben ik er ook snel vanaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.