Ga naar inhoud

xRBoobs : mei 2014 : Dr. Wilikens : Atlas Kliniek


Gast xRBoobs

Aanbevolen berichten

Hee meiden !

Bij deze wil ik mezelf even voorstellen en graag iets aan jullie vragen.

Mijn naam is Renée en ben 22 jaar oud. Sinds 3 weken loop ik rond met mijn nieuwe vriendinnen en ben ontzettend blij met het resultaat. Het is de pijn allemaal waard geweest haha. Al moet ik zeggen dat ik meer last heb gehad van de naweeën van de narcose dan van mijn boobs zelf.

Maar even wat meer info over mijn borstvergroting zelf. Via Diana Gabriels ben ik terecht gekomen bij pc Schiettecatte, maar wegens omstandigheden op de dag van de operatie zelf ben ik uiteindelijk geholpen door pc Wilikens. Deze pc is de eigenaar van de Atlas kliniek te Meise en volgens mij ook van de Velthuis kliniek (als ik het goed begrepen heb).

Voor de borstvergroting is er gekozen voor 375cc achter de spier. En dit is ook het stuk waar ik iets over wil weten. Hebben jullie ervaring met 375cc protheses? En op welke maat kwamen jullie hiermee uiteindelijk uit? Ik zit nu op een 75D van sportbh. Daarnaast hoorde ik dat borsten waarbij de protheses achter de spier worden geplaatst in de loop der tijd qua maat nog groter kunnen worden of is dit gewoon een fabel? Kan ik daar iig rekening mee houden wanneer ik bh's kan gaan kopen. :7:

Alvast bedankt voor jullie tijd !

Groetjes

Renée

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 'Twijfel over wissel'

Ik was ook inderdaad erg geschrokken. Het was zelfs zo erg dat ik ervan moest huilen.

De reden van het hele gebeuren heeft te maken gehad met meerdere miscommunicaties met pc Schiettecatte en Diana. Ik had eerst nog een gesprek moeten hebben met Schiettecatte, maar dat is niet gebeurd. Aangezien er nieuwe wetten vastgesteld zijn vanaf januari is dit dus verplicht. Daarnaast was het advies van het aantal cc van Diana veels te groot voor mijn borstomvang. Er waren namelijk protheses besteld van 450cc en 500cc. Schiettecatte was het hier totaal niet mee eens en de gemoederen liepen zo hoog op dat hij mij in eerste instantie niet wilde opereren en mij naar huis wilde sturen om iets duidelijk te maken bij Diana. De anesthesiste heeft ervoor gezorgd dat Schiettecatte weer rustig werd en heeft hem duidelijk gemaakt dat ik hiervan niet de dupe mocht worden. Naar huis gestuurd worden, zit je natuurlijk totaal niet op te wachten. 3 uur rijden naar België, alles rond de operatie gepland, vrij gevraagd van werk en het enthousiasme dat je naar huis gaat met nieuwe boobs. Ik dacht serieus dat er ieder moment een camera team van Bananen Split binnen zou komen lopen.

Daarnaast is er besloten dat Schiettecatte mij niet meer zou opereren vanwege het hele gebeuren en dat pc Wilikens dit zou gaan doen. Erg sympathieke en professionele man, die mij gerust stelde. Dit deed het operatie team overigens ook. Al met al is het allemaal goed gekomen en ben ik erg blij met het resultaat. Geen blauwe plekken, gelijke mooie borsten en mooie littekens, die je nauwelijks ziet.

Haha heb ik het toch verkeerd begrepen over de Velthuis Kliniek ! Denk dat ik een beetje de kluts kwijt was en niet meer goed luisterde :4:

@Nicole dankjewel voor de tip ! Ga ik zeker doen. Hoor je best wel vaak dat mensen te snel bh's kopen en deze weer weg kunnen gooien. We zullen het zien hihi nog 3 weken te gaan en dan ben ik eindelijk verlost van die sportbhs. Al zal het wel eventjes wennen zijn.

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

schiettecatte is niet meer werkzaam voor Diana, is meerdere meiden overkomen dat ze het of eerder moesten doen of bij iemand anders.

het was wel zo netjes geweest als zei die meiden even fatsoenlijk had ingelicht zodat ze nog zelf kunnen beslissen wat ze ermee doen en of ze nog met haar in zee willen gaan!

ik heb daar ook een gesprek met hem gehad en hij is niet over Diana te spreken, frans trouwens ook niet volgens mij.. die zei letterlijk tegen mij zei kletst maar wat, ze wil gewoon graag verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicole En terecht ! Ik kan echt heel goed begrijpen waarom Schiettecatte en van Straten niet meer met haar willen samenwerken. Een vriendin van mij heeft ook haar boobs laten doen bij van Straten en die zei toen ook idd dat ze alleen maar wil verkopen. Als ik de 450cc of 500cc had genomen, was de kans op complicaties echt ontzettend groot geweest. Dus ontzettend goed van beide pc's dat ze daar een stokje voor hebben gestoken.

@Inatje Aaah wat spannend ! Nog vier daagjes. Kan je je zenuwen een beetje onderdrukken? Hihi. Logisch hoor.. Ik was ook ontzettend zenuwachtig, maar je krijgt er iets moois voor terug. Ik had een 75B en zit nu op een 75D. De reden waarom ik een borstvergroting wilde, is omdat ik veel kilo's ben afgevallen dus ik zag m'n boobs heeeel snel klein worden haha.

Wil wel foto's erop zetten, maar op de één of andere manier ben ik daar een beetje huiverig voor. Dadelijk zie ik m'n boobs overal op internet opduiken haha of valt dat wel mee?

Groetjesss :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 'Twijfel over wissel'

Ik was ook inderdaad erg geschrokken. Het was zelfs zo erg dat ik ervan moest huilen.

De reden van het hele gebeuren heeft te maken gehad met meerdere miscommunicaties met pc Schiettecatte en Diana. Ik had eerst nog een gesprek moeten hebben met Schiettecatte, maar dat is niet gebeurd. Aangezien er nieuwe wetten vastgesteld zijn vanaf januari is dit dus verplicht. Daarnaast was het advies van het aantal cc van Diana veels te groot voor mijn borstomvang. Er waren namelijk protheses besteld van 450cc en 500cc. Schiettecatte was het hier totaal niet mee eens en de gemoederen liepen zo hoog op dat hij mij in eerste instantie niet wilde opereren en mij naar huis wilde sturen om iets duidelijk te maken bij Diana. De anesthesiste heeft ervoor gezorgd dat Schiettecatte weer rustig werd en heeft hem duidelijk gemaakt dat ik hiervan niet de dupe mocht worden. Naar huis gestuurd worden, zit je natuurlijk totaal niet op te wachten. 3 uur rijden naar België, alles rond de operatie gepland, vrij gevraagd van werk en het enthousiasme dat je naar huis gaat met nieuwe boobs. Ik dacht serieus dat er ieder moment een camera team van Bananen Split binnen zou komen lopen.

Daarnaast is er besloten dat Schiettecatte mij niet meer zou opereren vanwege het hele gebeuren en dat pc Wilikens dit zou gaan doen. Erg sympathieke en professionele man, die mij gerust stelde. Dit deed het operatie team overigens ook. Al met al is het allemaal goed gekomen en ben ik erg blij met het resultaat. Geen blauwe plekken, gelijke mooie borsten en mooie littekens, die je nauwelijks ziet.

Haha heb ik het toch verkeerd begrepen over de Velthuis Kliniek ! Denk dat ik een beetje de kluts kwijt was en niet meer goed luisterde :4:

@Nicole dankjewel voor de tip ! Ga ik zeker doen. Hoor je best wel vaak dat mensen te snel bh's kopen en deze weer weg kunnen gooien. We zullen het zien hihi nog 3 weken te gaan en dan ben ik eindelijk verlost van die sportbhs. Al zal het wel eventjes wennen zijn.

Groetjesss

Ongelooflijk zeg!! Ik hoop dat wat meer vrouwen die misschien naar Diana Gabriels willen gaan dit ook lezen, dit kan ECHT niet. Kun je geen klacht indienen ofzo?

Ik zou echt van de daken willen schreeuwen gewoon dat je beter niet bij Diana kunt gaan... Erg vervelend voor jou dat het zo is gebeurd. Wel erg fijn dat je toch nog geholpen bent, met die pc komt het ook helemaal goed en zal het resultaat ook heel mooi zijn. Maar ik zou echt laaiend zijn!

Gefeliciteerd met je boobies! Qua bh zul je waarschijnlijk uitkomen op D of E. Ik heb links 450cc en rechts 425cc en heb nu 75E (kom van 75A af).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mangata Ja ik heb Diana zelf ook aan de telefoon gehad en die heeft haar excuses aangeboden, maar daar bleef het ook bij. Ook is er duidelijk gemaakt dat het een heeeeel goed idee zou zijn om met Schiettecatte te gaan praten, zodat andere meiden dit niet meer hoefde mee te maken. Maar zoals ik eerder begreep van Nicole werkt Schiettecatte al niet meer samen met Diana en dat zegt al genoeg.

Hihi ja thanks voor je felicitatie ! Jij ook gefeliciteerd met je aanwinst ! Is ook nog niet zo lang geleden zie ik :D Ben je er blij mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed dat is mijn mening, ik hoop voor de dames (zoals ik in een ander topic ook zeg) die nog moeten via Diana toch eens even vragen hoe het zit bij de PC zelf.

F van straten is idd druk met zijn eigen kliniek en zal waarschijnlijk ook niet meer lang samen werken met Diana, zoals schiettecatte.

Schrik dus niet als je BV wordt verzet en ook een andere PC krijgt .

Nee dit gebeurd niet bij Frans Straten. Ik heb dit tijdens het consult nagevraagd aan hem en hij verzekerde mij dat hij mij voor 100 % kon garanderen dat hij de operatie uit zou voeren, wat er ook gebeurde.

Succes met je beslissing.

X Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mangata Ja ik heb Diana zelf ook aan de telefoon gehad en die heeft haar excuses aangeboden, maar daar bleef het ook bij. Ook is er duidelijk gemaakt dat het een heeeeel goed idee zou zijn om met Schiettecatte te gaan praten, zodat andere meiden dit niet meer hoefde mee te maken. Maar zoals ik eerder begreep van Nicole werkt Schiettecatte al niet meer samen met Diana en dat zegt al genoeg.

Hihi ja thanks voor je felicitatie ! Jij ook gefeliciteerd met je aanwinst ! Is ook nog niet zo lang geleden zie ik :D Ben je er blij mee ?

Dat zegt zeker genoeg, nou ja, je hebt ze, vervelend dat het zo is gegaan maar die ervaring kunnen anderen hier ook weer helpen bij hun keuze! Was dit naar jouw mening een fout van Diana Gabriels?

En dankjewel, ik ben er heel gelukkig mee! Nog maar een weekje en dan normale bh's aan! (moet nog gaan shoppen :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha, er is bij mijn stukje iets fout gegaan. Ik wilde iets quoten van twijfel over wissel maar nu is het aan mijn stukje vast gekomen.

Maar in ieder geval garandeert Frans Straten dat hij de operatie zelf uitvoerd.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum meid en gefeliciteerd met je boobs!

Wat een verhaal inderdaad!

Ik vind het heel wat dat je je door een andere arts heb laten opereren die je eigenlijk niet kent.

Zelf had ik naar huis gegaan en mijn geld terug willen hebben en had verder gaan kijken. Heel erg vervelend en verdrietig natuurlijk, maar mijn vertrouwen zou echt helemaal weg zijn geweest.

Via Diana zou ik me ook niet laten opereren, maar dat is mijn persoonlijke mening. Dan spaar ik wel even verder ;)

Gelukkig is het met je boobs goed gekomen en kun je er lekker van genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden !

Ik ben ook heel blij dat alles goed is afgelopen en het resultaat onwijs mooi is geworden. :3:

@Esmiralda Dankjewel :D Ja als ik er zo op terug kijk, kan ik begrijpen dat je zo gereageerd zou hebben. Op dat moment hield ik m'n poot gewoon stijf, omdat ik het belachelijk zou vinden als ik naar huis gestuurd zou worden. Maar als de anesthesiste zich er niet mee bemoeid had, had ik denk ik wel naar huis gemoeten. Daarnaast zorgde de pc ervoor, die mij zou helpen, dat ik met een gerust hart de narcose in ging. Het operatie team was ook super lief dus dat stelt je ook wel op je gemak.

Wat ik al eerder zei in het andere topic kan ik begrijpen dat meiden zich via Diana aanmelden. Alleen ben ik wel van mening dat er goede afspraken gemaakt moeten worden en bepaalde informatie zwart op wit staat. Hoop niet dat andere meiden dit ooit mee zullen maken, maar denk ook niet meer dat dat zal gebeuren.

@Twijfel over wissel Gelukkig was Schiettecatte ook zo oplettend over het aantal cc's. Ook de andere pc zei dat dat gewoon niet zou passen en de kans op complicaties veel te groot zou zijn. Al met al ben ik blij met m'n nieuwe vriendinnen en ga ik er lekker van genieten hihi.

Groetjesss xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.