Ga naar inhoud

Ongelijk na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb nu 6 dagen geleden mijn borstvergroting gehad door PC F. v Straten.

Sinds dag 1 PO zijn ze ongelijk qua grootte/volume :( . (Zie mijn foto in mijn gallery)

Dit heb ik altijd al gehad, ik had links een A en rechts een AA. Dit zou worden opgelost met links 325 cc en rechts 375 cc.

Maar naar mijn idee had er meer cc rechts in gekunt.

Heeft iemand ervaring met hetzelfde probleem? Ben ik te kritisch? Of moet ik gewoon geduld hebben?

Volgende week heb ik mijn eerste nacontrole bij de PC. Dan gaan de doorzichtige pleisters er ook af.

Ik ben nu een beetje wanhopig, ik hoop zo dat het nog gelijk wordt....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi An! je hebt nu echt nog wel last van zwelling hoor! en de ene boob is de andere niet dus kunnen ze ook ongelijk herstellen!

Ik zou me daarom nog niet teveel zorgen maken en het volgende week bespreken op nacontrole!!

ik ga voor je duimen ok??

Liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jolly

Ja dat dacht ik ook al, terwijl mijn kleinere zegmaar meer pijn doet dan de andere.

Ik heb ook een scheve rug waardoor mijn borstkas wat meer naar voren komt aan de kleine kant. Misschien dat het daar mee te maken heeft.

Ik wacht het gewoon even af, hoop dat de PC zal zeggen dat ik geduld moet hebben!

Dankjewel hoop dat het werkt :)

Liefs An

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit zowieso nog heel veel zwelling, ene kant ook meer dan de andere, en je ziet ook dat de ene kant ietsje hoger zit, hier zie je ook aan dat je borsten allebei apart herstellen, maar dit kan echt allemaal bij gaan trekken. je kan het natuurlijk wel alvast aankaarten bij je controle, maar denk dat je pc toch gaat zeggen, "geduld" wat hier eigenlijk op het forum een gevreesd woord is.

Tot zeker een half jaar, tot 1 jaar na bv kunnen je borsten nog veranderen.

Natuurlijk willen we eigenlijk allemaal gelijk na een bv dat het helemaal mooi en gelijk is, maar bij sommige duurt het gewoon iets langer

probeer een beetje positief te blijven, alhoewel ik me best voor kan stellen dat het moeilijk is als je dit verschil ziet

sterkte en succes met je herstel

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik voel het ook, bij de kleinere borst voel ik mijn pier wat meer en bij de grotere voelt het nog erg opgezwollen en zachter.

Ik wacht geduldig af. Ik zie veel meiden hier met foto's een paar maanden PO waarbij al een groot verschil te zien is.

Geduld is (hopelijk) een schone zaak :) !!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.