Ga naar inhoud

Advies


Boops25

Aanbevolen berichten

Waarom adviseren ze bij Bergman kliniek en Velthuis klinkiek een gekleurd topje mee te nemen voor de pas ronde en adviseren ze bij Diana en Frans straten gewoon een zwarte of witte top mee te nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou niet durven zeggen waarom ze vragen om bepaalde kleur shirtjes.

Je kunt van wat ik kan zien je borsten heel mooi laten opvullen zonder een lift. Je moet wel rekening houden dat je dat wel grote borsten zal gaan krijgen. Je moet het natuurlijk goed opvullen voor een mooi resultaat. Het is dus maar net wat je graag zou willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb een paar maanden geleden al een z een gesprek gehad met Frans maar door al de hectiek rond om de kliniek gabriels heb ik mijn operatie af gezegd omdat het allemaal zo chaotisch was en ik er geen goed gevoel bij had toen. Frans zei toen lift met prothese maar nu zie ik hier soms foto's voor bij komen van dames met lift sommige met prothese en sommige zonder maar ik word echt bang door die foto's want ik vind ze er zoooooo eng en pijnlijk uit zien nu zie ik ook wel vergelijk bars borsten net als die van mij die t alleen Met vergroting hebben gedaan!

Ik zelf gA 17_4 aanstaande weer naar Frans en wacht dan wel af wat hij te zeggen heeft hopelijk krijg ik dan een beter gevoel

Link naar reactie
Delen op andere sites

het klopt idd dat de wonden van een lift er soms eng uitzien, terwijl alleen een bv een klein sneetje onder de borst is.

Ik zou zeker al je vragen nog een keer stellen als je op consult gaat de 17e, schrijf al je vragen op, want heel vaak vergeet je de helft,

ook kan je nog bij een andere pc een consult aanvragen, en dan kan je kijken waar en bij wie je een beter gevoel krijgt

Over kleur van een topje kan ik je geen antwoord geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn borsten ook laten opvullen. Mijn borsten hingen best veel. Ik wilde niet nu al met littekens lopen en zal waarschijnlijk of 10/15 jaar als ik voor een wissel ga wel een lift erbij doen. Even afwachten wat de tijd zal doen. Mijn borsten zijn nu mooi opgevuld en door de prothese iets gelift. Er zit nog wel wat hang in, maar dat maakt mijn borsten alleen maar natuurlijk. Vaak krijg je ook high of ultra high profile om juist die bovenkant weer op te vullen. Ik heb ultra high gehad omdat mijn borsten ook wat smaller zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de kleur.. zwart maakt de boel optisch kleiner, terwijl wit het optisch groter maakt. Dus vandaar dat ze vragen om een ander kleur topje dan zwart of wit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.