Ga naar inhoud

Lucht knisperen bij ribben en pacemaker?!


LaVerne2

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik heb 11 april mijn BV gehad. ik heb 325cc Natrelle ronde high profile prothese's gekregen voor de borstspier. Ik ben erg gelukkig met de BV!

Nu ontdekte ik gisteren alleen iets raars, als ik op mijn ribben duw voelt en klinkt het alsof ik luchtbellen kapot druk. sinds vandaag het ik dit ook rond mijn pacemaker. Ik maak me hier wel een beetje zorgen om. wat zou het kunnen zijn?

verder gaat het herstel goed, wel veel pijn gehad maar met de huidige pijnstilling (paracetamol en diclofenac) goed te doen.

Wie heeft hier ervaring mee of weet wat het is?
Alvast bedankt! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb 10 april mijn bv gehad. Als ik onder of tussen mijn borsten duw heb ik dat ook. In de info bundel die ik van bet ziekenhuis heb meegekregen staat dat dit 'knisperen' normaal is en vanzelf weg trekt.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is helaas vocht de huid trekt zich hiernaast ook strak.

vooral vochtafdrijvende thee drinken. huid van je boobs in smeren met bodylotion of vette creme nivea.

Als je het echt niet vertrouwd moet je zeker bellen naar de pc ik heb ze ook gestalkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren naar Dr. Mureau gebelt wilde toch liever dat ik even langs kwam.

Foto gemaakt van longen. Alles was goed maar inderdaad lucht te zien bij de ribben en rond mijn pacemaker. Komt gewoon door de operatie en moet in verloop van tijd overgaan.

Mijn buik is ook enorm opgezet, ik las dat daar meer meiden last van hadden. Dit is normaal toch en gaat vanzelf weer weg? Want ik voel me vreselijk dik en vol gevoel zeg! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.