Ga naar inhoud

Happy# : 23 juni 2014 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Op dit forum ben ik nieuw, niet in de siliconen wereld. In 2009 heb ik mijn eerste BV gehad en met gewenst resultaat.

Ben toen geweest bij dr. Wu in Parkkliniek te Rotterdam.

Eind 2009 kreeg ik andere relatie, inmiddels huwelijk met een prachtdochter van 4.

Helaas door de gegeven borstvoeding heb ik teveel vel over wat ik wel zie. Buitenwereld vind me mooi zoals ik ben.

Gekscherend zei ik na de borstvoeding , tis net of mijn siliconen er uit gezogen zijn. Uiteraard onmogelijk hahah.

Werk in de zorg als verzorgende IG, woon in Hengelo (ov)

Vind het leuk om jullie ervaringen te lezen,

Groetjes Happy#

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Om ervaringen te lezen en info te vinden ben je hier aan het juiste adres.

Mocht je iets willen weten dan kun je dat altijd vragen. We hebben ook een zoekbalk rechts boven zitten die erg handig kan zijn.

Heel veel plezier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In 2009 ben ik geopereerd van een kleine A naar een kleine C. Toen ben ik bij parkkliniek geweest bij dr. Wu. Nu zal ik op 23 juni geopereerd worden door dr. van Onselen in Bocholt.

Waarom ik de wissel doe is omdat ik sinds de borstvoeding van mijn dochter in 2010 niet meer het volume heb wat ik had. Mijn cup is nu net een B......

De consulente zei ook, theoretisch heb je 300 cc rond er in zitten maar ik zie het niet. Nee, ze ik, mijn idee. Lijkt wel of de helft eruit is.

We zijn ook heel benieuwd wat er uit gaat komen hahaha.

Kent iemand mijn verhaal, dat je ineens je volume kwijt bent?

En wie is er ook voor vergroting of wissel bij dr, van Onselen geweest?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Wie kan me helpen, ik ben inmiddels alweer een stap verder. Op 23 juni krijg ik silimed extra high profile 470cc.

Wat kan ik verwachten in cup vorm... ? Consulente kan er uiteraard geen antwoord op geven, wat ook logisch is. Anders zou ik haar er op vast kunnen pinnen.

Maar wie van jullie heeft ook een wissel of verdroging ondergaan en deze cc gekregen.

Mijn bouw is 1,76 en 66kg

Hoop graag van jullie wat te horen en wat richtlijnen. Weet van gekkigheid niet waar ik het zoeken moet hahahaha...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.