Ga naar inhoud

Moeite met kiezen cc's etc!


Gast kimmie1982

Aanbevolen berichten

Gast kimmie1982

:1:Dag allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Kim, 31 jaar en heb besloten om een borstvergroting te laten doen. Super spannend! Ik ben op consult geweest bij F. Straten en hij adviseerde mij 390 cc anatomisch, dual plane. Ik kan me alleen moeilijk een voorstelling maken van hoe het eruit zal komen te zien! Hoe hebben jullie dat aangepakt?

Ik zal later foto's plaatsen van hoe mijn borsten (of eigenlijk het gebrek daaraan) er nu uitzien. Ben benieuwd wat jullie me zouden adviseren! Ik wil graag natuurlijk uitziende borsten die bij mijn lijf passen. Maar ze mogen absoluut gezien worden! :1:

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kim,

Wat is je lengte en gewicht? Dan kun je beter een idee krijgen van wat bij je past.

Ik ben 1,5 week geleden doorFrans Straten geopereerd en heb 425 cc dual plane gekregen.

Als je me toevoegt aan je vrienden lijst kun je bij mijn foto's kijken.

Ik ben 1.66 en had hiervoor een kleine 75A

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi om je even een idee te geven ik ben 1.70 en (nu) 70 kilo ben met ronde 310 cc van B naar E gegaan, zien er niet uit als E maar meer volle D. vind het perfect bij ij passen , toevallig is mijn bovenwijdte nu ook hetzelfde als mijn heupomvang.... heel veel succes en plezier met je speurtocht naar de perfecte boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vanmiddag erg fijn consult gehad in de boerhaave kliniek.

ik ben 1.72 en 62 kg, heb zelf 75B, en wil graag richting een volle D

ik krijg anatomische mentor, 380 cc, high profile op de spier, altijd afwachten hoe dit uitpakt, maar dit vond ik bij het passen het allermooist. Het is altijd een beetje vaag maar je moet doen waar jij je het best bij voelt, als je twijfelt kan je altijd nog consult doen bij een andere PC

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kimmie1982

Bedankt voor jullie berichtjes. Ik ben 1.74 en 60 kilo (voordat ik 4 maanden geleden stopte met roken nog 57 kilo... :93: )

@Yara, hoe kan ik je toevoegen als vriend? Ben erg nieuwsgierig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmie,

Je hebt me al toegevoegd aan je vriendenlijst dus als het goed is kun je kijken.

Wat goed dat je bent gestopt met roken!

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.