Ga naar inhoud

Hersteloperatie na ontevredenheid


Gast m.e.w

Aanbevolen berichten

Ik ben nu 5 weken PO.

Mijn voorsituatie was een niet goed gevulde B75 plat van boven.

Ik wilde graag op een mooie cup komen gevuld van boven en moest bij me figuur passen.

Tijdens het passen kwamen we uit op 300cc (oogde goed) 400 cc oogde te groot ben namelijk 1.58 en weeg 68 kilo.

Oke tijdens het aftekenen voor de operatie zei ik tegen PC indien 350 cc past mag dit ook. De PC zei dat dit niet mooi zou worden maar hij zou het proberen.

Na de operatie gaf de PC aan dat 350 te groot was.

(ik dacht vreemd want je ziet op deze site dames die bijna plat zijn en waar wel zo 500 cc ingeknald kan worden.) maar goed hij is de arts met ervaring hij zal het wel weten

Na 2 weken ging het tape eraf door verpleegkundige en me gevoel werd waarheid... wat een kleine bedoeling. Het oogt wat meer gevuld daar heb ik alles mee gezegd. Als ik van bovenaf kijk zie ik niet zo heeeel veel verschil.

Als ik bh-loos onder een t-shirt zit zie ik geen verschil als toen ik een opgevulde bh droeg.

Nieuwe bh maat is dan wel van B75 naar D maar zo oogt het totaal niet . Ik heb een gevulde BH gepast tsjaa dan heb ik de maat die ik graag wilde ... kortom ik kan dus weer die gevulde BH'S gaan dragen.

Waar heb ik dan zoveel geld aan uitgegeven voor een beetje verdikking :102:

Ik ben niet tevreden en ben zeer zeker niet van plan weer de volle pond te gaan betalen :93:

Half mei moet ik op controle komen bij de PC en ga dit zeker aankaarten.

Herkent iemand zich?Zo ja heb je er wat aan laten doen? iemand adviezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik herken jou gevoel helemaal !! ik zit met het zelfde probleem.. heb dat ook aangekaart bij de pc maar die zegt gewoon dat het mijn eigen keuze was en hij alleen aangeeft of het mogelijk is ja of nee... ik kan een her laten doen maar zal dan wel een deel zelf moeten betalen hoe groot de korting zal zijn weet ik niet want ik ga pas eind mei op eind controle en dat zou dan ook besproken worden...

xx mizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat onwijs vervelend voor je zeg, precies zon zelfde probleem als bij Mizzy en ik blijf me erover verbazen.... waarom zien die pc's niet in dat als er (flink wat) ruimte is, dus als er sprake is van een niet goed gevulde borst er meer nodig is om er wat meer van te maken...

Succes met je volgende afspraak, ik hoop dat je wat voor elkaar krijgt!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik herken jou gevoel helemaal !! ik zit met het zelfde probleem.. heb dat ook aangekaart bij de pc maar die zegt gewoon dat het mijn eigen keuze was en hij alleen aangeeft of het mogelijk is ja of nee... ik kan een her laten doen maar zal dan wel een deel zelf moeten betalen hoe groot de korting zal zijn weet ik niet want ik ga pas eind mei op eind controle en dat zou dan ook besproken worden...

xx mizzy

herkenning wat fijn... ik vind het niet meer dan normaal om wat te betalen maar geen volle pond. Ga je wel op controle bij de persoon die je geholpen heb?

Succes jij ben erg benieuwd wat eruit komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat onwijs vervelend voor je zeg, precies zon zelfde probleem als bij Mizzy en ik blijf me erover verbazen.... waarom zien die pc's niet in dat als er (flink wat) ruimte is, dus als er sprake is van een niet goed gevulde borst er meer nodig is om er wat meer van te maken...

Succes met je volgende afspraak, ik hoop dat je wat voor elkaar krijgt!

Liefs

Tsja... als ik alles van te voren wist had ik wel gewoon op me strepen gestaan. Maar de BV was voor mij voor het eerst ik dacht ik laat em helpen in het ziekenhuis met een ervaren PC die zal dan wel het juiste doen daar vetrouwde ik volledig op. Zo blijkt maar weer dat je gewoon moet doen wat je gevoel je ingeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames...

Zoals jullie op me forum kunnen lezen ben ik ontevreden over het resultaat van mijn borstvergroting.

Ik ben morgen 6 weken PO.

Vanochtend heb ik me omvang gemeten.

Onder borstwijdte is: 81

Boven borstwijdte is: 94

Wanneer ik deze maten op tabellen invoer op het internet kom ik niet hoger dan een B.(dit is absoluut in strijdt met wat ik wilde)

Nu lees ik overal het vreselijke woord geduld geduld geduld...maar ik neem aan dat je na 6 weken toch enig sinds wat kan zeggen over de maat?

Graag jullie mening gevraagd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens. Ik ligt het er ook aan of het voor of achter de spier is geplaatst qua groeien??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook bij diverse tabellen maten ingevoerd en telkens kwam ik uit op een A, ik vond dit heel raar.

nu vond ik hier op forum deze maten tabel en dan klopt het behoorlijk goed

Maat controleren

Zoals gezegd is de juiste maat het belangrijkste voor het vinden van de juiste bh. Voor veel vrouwen is het moeilijk om dit zomaar te bepalen en zoeken daarom hulp bij een betere lingeriezaak. Toch kun je dit heel gemakkelijk thuis opmeten, het enige wat je er voor nodig hebt is een meetlint. Dit kun je het beste eerst wikkelen om je ribbenkast direct onder je boezem. Vervolgens meet je de omvang van je borsten over het volste deel. Het verschil tussen het aantal centimeters van je ribbenkast en het volste deel van je borsten bepaalt je cupmaat.In het onderstaande overzicht vind je welke maat bij jou past.

  • 0 tot 1 centimeter = AA cup
  • 1 tot 2,5 centimeter = A cup
  • 2,5 tot 6 centimeter = B cup
  • 6 tot 9 centimeter = C cup
  • 9 tot 11,5 centimeter = D cup
  • 11,5 tot 15 centimeter = DD cup of E cup
  • 15 tot 18 centimeter = F cup
  • 18 tot 20 centimeter = G cup
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-4-2014 om 11:40

ik heb ook bij diverse tabellen maten ingevoerd en telkens kwam ik uit op een A, ik vond dit heel raar.

nu vond ik hier op forum deze maten tabel en dan klopt het behoorlijk goed

Maat controleren

Zoals gezegd is de juiste maat het belangrijkste voor het vinden van de juiste bh. Voor veel vrouwen is het moeilijk om dit zomaar te bepalen en zoeken daarom hulp bij een betere lingeriezaak. Toch kun je dit heel gemakkelijk thuis opmeten, het enige wat je er voor nodig hebt is een meetlint. Dit kun je het beste eerst wikkelen om je ribbenkast direct onder je boezem. Vervolgens meet je de omvang van je borsten over het volste deel. Het verschil tussen het aantal centimeters van je ribbenkast en het volste deel van je borsten bepaalt je cupmaat.In het onderstaande overzicht vind je welke maat bij jou past.

  • 0 tot 1 centimeter = AA cup
  • 1 tot 2,5 centimeter = A cup
  • 2,5 tot 6 centimeter = B cup
  • 6 tot 9 centimeter = C cup
  • 9 tot 11,5 centimeter = D cup
  • 11,5 tot 15 centimeter = DD cup of E cup
  • 15 tot 18 centimeter = F cup
  • 18 tot 20 centimeter = G cup

Wow, dat zou betekenen dat ik op een G -cup zit!!

Kan ik me niet voorstellen. Zo groot zijn ze nou ook weer niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo M.e.w

Ik heb OOK een BV gehad anatomisch achter de spier, wel zo handig als ik commentaar geef.

Overleg even goed met je PC, idd kan een pc jou nooit een maat garanderen.

Maar wat voor de een groot is, is voor de ander klein.

Dan heb je natuurlijk ook nog dat elk individu, anders is in omvang/gewicht/lengte.

Het is zo jammer te lezen dat zoveel meiden achteraf teleur gesteld zijn natuurlijk, maar misschien kon het niet groter? of is voor jou een D wel iets heel anders als voor een

(man) PC.

Je past bij het consult en daaruit rollen de hoeveelheid ccs en dan kies je welk implantaat anatomisch of rond, en dan ook hierin heb je nog tig verschillende soorten.

Heb je wel het goede profiel gekregen? bvb Medium high profile full projection (om maar wat te noemen?).

Ik kan je anders niet verklaren hoe het mogelijk is.

Het enigste wat ik wel weet! dat 99% de pasprotheses vaak groter lijken dan de werkelijke BV dit geeft vaak een vertekend beeld.

Bij mij, was het toen of max 245ccMM of niks! dus ik was al super blij met een B of kleine c (ik had toen 70 omvang, 70c) nu 11 jaar later heb ik liever een B aan met grotere omvang (daarvan zin de cups ook groter als een 70 omvang bvb.

Het is en blijft moeilijk.

Ik hoop dat je eruit komt, of dat je nog tevreden zult zijn uiteindelijk.

lieve groetjes, xxxxxxxxxxx

en spiegel je niet aan het meten enz enz. gewoon zo meteen een BH aan is beter. (en neppers lijken altijd kleiner)

Ik moet nu altijd broekje S en topje M bikini, en alles is in verhouding.

Dankje....

Overleggen ga ik zeker. Het is ook echt niet zo dat ik me ophang aan de maten .

Het enige dat ik weet is dat het van het merk Eurosiliconen(rond) is 300 cc achter de spier. Ik heb naderhand een kaartje als bewijs meegekregen echter staat daar niets op over medium high etc.

Ik vind gewoon als ik van boven of naar beneden kijk ik het geen borsten vind. echter borstjes. Ook is het zo dat ik een bh maat D80 heb geprobeert en ik kon me hand ertussen doen .Omdat ik altijd plat van boven was wilde ik graag bolling van boven. Nou je kan het enkel een ligt verdikking noemen.

Je ziet ruimte zitten (was ook het geval voor de operatie). De bandjes van me BH kunnen niet strakker want ze stonden al in me lijf. Ik kom dus uit op een C.

hier heb ik het totaal niet voor gedaan. Ik wou 2 volle maten resultaat hebben!

bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, dat zou betekenen dat ik op een G -cup zit!!

Kan ik me niet voorstellen. Zo groot zijn ze nou ook weer niet

hihi zo zie je maar dan dat er geen 1 tabel echt klopt, maar dit is natuurlijk wel bh maat, en ook weer verschillend wat voor soort bh en uit welk land. ik zat bijv met sport bh aan een F, nou nu verzuip ik daar in, en heb met gewone en beugel bh tussen een C en een D, en oogt weer kleiner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga niet af op al die tabellen op internet. Volgens mij klopt er vaak geen hol van. Ik heb nog geen tabel gevonden waar ik op mijn bh maat uitkom. Altijd kleiner! Je kunt het beste gewoon naar een lingerie winkel gaan om te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op 14-4-2014 om 11:40

ik heb ook bij diverse tabellen maten ingevoerd en telkens kwam ik uit op een A, ik vond dit heel raar.

nu vond ik hier op forum deze maten tabel en dan klopt het behoorlijk goed

Maat controleren

Zoals gezegd is de juiste maat het belangrijkste voor het vinden van de juiste bh. Voor veel vrouwen is het moeilijk om dit zomaar te bepalen en zoeken daarom hulp bij een betere lingeriezaak. Toch kun je dit heel gemakkelijk thuis opmeten, het enige wat je er voor nodig hebt is een meetlint. Dit kun je het beste eerst wikkelen om je ribbenkast direct onder je boezem. Vervolgens meet je de omvang van je borsten over het volste deel. Het verschil tussen het aantal centimeters van je ribbenkast en het volste deel van je borsten bepaalt je cupmaat.In het onderstaande overzicht vind je welke maat bij jou past.

  • 0 tot 1 centimeter = AA cup
  • 1 tot 2,5 centimeter = A cup
  • 2,5 tot 6 centimeter = B cup
  • 6 tot 9 centimeter = C cup
  • 9 tot 11,5 centimeter = D cup
  • 11,5 tot 15 centimeter = DD cup of E cup
  • 15 tot 18 centimeter = F cup
  • 18 tot 20 centimeter = G cup

volgensmij klopt hier geen hol van :blink::blink::blink::blink:

voor me bv had ik 11 cm verschil.. dus dan had ik al een D cup :blink::blink: neeeeehhhhh

en dan zit ik nu op een G??? nee dan kan ik me helemaal niet voorstellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dames,

Ik ga in okt. op gesprek voor een 2e operatie. Dit omdat ik ontevreden ben over het resultaat (al vanaf het begin dat de tape eraf ging)

Ik heb momentueel 300cc rond medium projectie. De PC heeft mij al verteld dat hij geen 600 wil plaatsen (wil ik ook niet).

Ik wil zo ie zo van die medium projectie af die doet namelijk weinig en meer cc .

Nu zou ik graag jullie meningen willen weten of je :

500 cc ronde eurosiliconen met extra high projectie verschil ga zien t.a.v. wat ik nu heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Donderdag op gesprek geweest bij de PC. Ik ben ontevreden en wil projectie en meer cc. Het was een gesprek waar ik niet op had gehoopt.

de chirurg vind het een lastige kwestie als ik meer cc neem en meer projectie... Op den duur ( wanneer precies kan hij me niet aangeven) zou ik de prothese gaan voelen met hobbels en knobbels.

Ik neem hier geen genoegen mee. Hij heeft me aangeboden om 20 Nov. Aanwezig te zijn bij het multidisciplinair overleg om ook beoordeeld te worden Door andere.

Ik wil gewoon 200 cc meer en extra high projectie. Ik heb nu 300 cc medium totaal GEEn projectie.

Ik vraag toch niet het onmogelijke lijkt me?

Nu ga ik een SO laten doen bij Dr .Nio want ik kan gewoon niet bevatten dat dit niet zo kunnen.

De reden dat ik bij de huidige PC blijf is hoop tot een compromis omdat me verteld is dat er wat met de prijs gedaan kan worden gedaan en ik bij iedere ander weer veel kan betalen.

Herkent iemand zich

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ja zeker vaag! Je voelt onderaan vlakbij me litteken een soort van bobbel zitten aan de linkerkant, aan me rechterkant voel je niks. Hij gaf dus aan tsjaa als je groter/zwaarder dus meer cc wilt ga je dit nog meer voelen. Vaag hor waarom links wel voelbaar en rechts niet ...

Ik heb op voorgesprek aangegeven wat me klachten waren (dat ik dus veel volume wou bovenin) en minstens 2 maten omhoog dit kwam volgens de PC goed. Achteraf blijkt dat hij een medium prothese heeft geplaats met haast geen volume boven. ( ik begrijp ook echt niet waarom hij een medium protese heeft geplaats)

300cc vond hij al TE groot hahahhahaha lachertje.

Ik vind ze dus te klein en nog steeds geen volume en dat na €3850,- kan er zo boos om worden .

indien Dr. Nio aangeeft dat mijn wens (500cc high profiel of extra High) of als hij een anders voortstel heeft welwil gaan uitvoeren, zit ik er sterk aan te denken me huidige PC voorwel te zeggen (ben daar zo klaar mee)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend zeg. Ik heb n beetje hetzelfde als jij. Er kon ook niet meer in bla bla en heb niet gekregen wat ik wilde 5 maanden geleden. Ga nu opnieuw maar dan naar nio en krijg nu 700 cc. Morgen heb ik een gesprek met mijn oude pc want heb n klacht ingediend. Zo zonde van het geld he, ik ben ook zo teleurgesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh ik herken het. Ik lees net de rest van je verhalen en ik voel ook een soort van luchtbel die je wel voelt maar niet ziet ;)

Ik heb ook 300 cc maar dan high profiel voor de spier en zelf wil ik ook naar 5 of 600 high of ultra high gaan voor meer bolling.

Ik had mijn verhaaltje al bij complicaties gezet en zag ineens dat jij het over een luchtbel had alleen...

wat heeft jou pc gezegd over wat het was?

Zelf ga ik woensdag naar de pc om te kijken wat dit is dus ik heb er nog geen antwoord op maar ook ik heb al naar Dr Nio gemaild omdat ik niet weet of mijn pc dit wil doen maar dat moet ik even afwachten allemaal als ik op controlle ben geweest.

Echt balen voor je dit

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.