Ga naar inhoud

AA-260cc-rond en 6 maanden po


Aanbevolen berichten

Hej,

Ik ben nieuw om dit forum maar heb hier het laatste jaar al erg veel aan gehad zonder lid te zijn. Ik heb heel wat nuttige tips hiervandaan en veel verhalen gelezen waar ik veel aan had. Zelf heb ik 4 maanden geleden een bv laten uitvoeren. Ik heb ronde prothesen van 255cc achter de spier. Ik kwam van een AA en heb nu een kleine c. Ik ben nu eigenlijk op zoek naar meisjes, vrouwen die hetzelfde hebben laten doen. Ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar foto's van hoe het eruit ziet na 6 of 7 maanden. Mijn pc zegt dat de mijne nog heel wat gaan veranderen dus ik zou graag wat foto's zien. Kan iemand mij hier bij helpen? Of weet iemand die ongeveer deze situatie als mij heeft? Ik vind op internet namelijk enkel voor en na foto's van anatomische prothesen. Ik had een foto gevonden van iemand met dezelfde borsten voor de operatie maar zij heeft anatomische prothesen van 255. Dus ik weet niet goed of ik op dat beeld kan afgaan.

Alvast bedankt voor de hulp!

Hopeloos nieuwsgierig gevalletje dat niet wijsgeraakt uit de galerij

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs!

Ik zou zo niet iemand kunnen opnoemen voor je. Heb je de zoekbalk al geprobeerd? Misschien dat daar wat uit komt rollen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ga binnenkort 250 cc laten plaatsen achter de spier maar weet niet of dit groot genoeg is? Heb jij foto's op dit forum staan zoals het er nu uitziet? Welke maat had je voordien.

Ik ben &,§! m weeg 54 kilo en heb een kleine B. Ik zou echt wel bij een gevulde C willen uitkomen maar vond 280 cc dan weer zo groot.

Ik heb alleen schrik dat ze nog kleine rgaan uitvallen nadien en dat ik ze te klein ga vinden.

Grtjs

Ingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo,

Ik heb 255 maar ook anatomisch. Ben ook heel benieuwd hoe het er na 6 maanden u it gaat zien.

Tot nu toe al heel mooi. Alleen vind ik ze af en toe wat klein (6 weken po nu). Maar ik probeer er blij mee te zij n.

New be wat zijn jouw maten verder? Ik ben 1,73 en 56 kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, ik heb 265 cc en ben 1,72 lang en weeg 51 kg. De foto's die ik heb staan zijn van vlak na de operatie. Moet zeggen, nu na 9 maanden, is er niet veel veranderd. Staan nog goed strak, echt wel een beetje dat 'neptieten' uiterlijk. Maar kan me niet schelen, ik heb ze nu, hahaha!! Ben al 35 jaar borstloos geweest, dus nu blij en dat laat ik zien ook! Hoop dat je wat hebt aan mijn foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.