Ga naar inhoud

Even voorstellen ; Bvk


Muum

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik ben van plan om een borstverkleining te laten doen, op het moment heb ik een cup 75F/70G met erg veel lichamelijke klachten.

Alleen moet ik nu de keuze gaan maken in welke kliniek/ziekenhuis.

Ik woon in de omgeving van Weert, maar België is voor mij op zich ook een optie.

Verder hoor ik erg goeie berichten over dokter Bato die in Weert in het ziekenhuis zit, maar ik begreep dat hij ook een kliniek heeft in België ergens,

Kan daar alleen verder niks over vinden. Dus als iemand het weet hoor ik het graag!

Verder vraag ik me af wat jullie aanraden ; een ziekenhuis of een privé kliniek, welke en waarom?

Groetjes Muriël

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Muriel,

Ik moet nog geopereerd worden ook voor een bvk, maar wel in Zuid Holland dus dat is wat verder weg.

Ik hoor veel verschillende verhalen, ook inderdaad over België, maar volgens mij vooral voor borstvergrotingen. Dit omdat dit vaak door de meiden/dames zelf betaald moet worden. Bvk's krijg je vaak door je zorgverzekering vergoed wanneer het is vanwege lichamelijke klachten en dat aantoonbaar enzo is. Ik denk alleen wel dat je van een Nederlandse zorgverzekeraar in Nederland geholpen moet worden bij een kliniek/ziekenhuis waarmee zij afspreken hebben. Bij mij was dat bij het grootste deel van de aanbieders gewoon zo.

Je kan als je bij forums zit, in de zoekbalk de PC intypen of daar meerdere door geholpen zijn. Mij komt de naam niet bekend voor sorry!

Ik heb trouwens gekozen voor een kliniek. Dit omdat ik bij een vrouwelijke arts wilde die heel goed aangeschreven staat als het gaat om borsten e.d.. In het ziekenhuis was de wachttijd voor haar en haar collega alleen bijna 1,5 jaar en dat vind ik te lang duren maar dat komt ook niet uit ivm mijn studie. Deze dokter werkt ook in de kliniek en daar ben ik nu op consult geweest en daar heb ik een heel goed gevoel nu bij. Nu afwachten tot de operatie...

Succes met je keuze, misschien weet je huisarts wel een goede arts in de buurt, daar moet je ook heen voor je doorverwijzing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!!

Heb zelf geen ervaring met een verkleining, maar er zijn zeker meiden hier die dat wel hebben ;)

Je kunt natuurlijk even snuffelen in het hoekje operatieverslagen borstverkleining. Je zal daar ervaringen van andere kunnen vinden.

Veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Muum

Donderdag 4 weken geleden heb ik een Bvk operatie gehad .

Mijn keus is uiteeindelijk gevallen op de Bergman Clinics in Bilthoven , en heb er geen spijt van gehad .

Alles is zo relaxed gegaan , heb me daar echt client gevoeld i.p.v pattient .

Tussen consult en operatie zaten 5 weken , en op de dag van het consult had ik al goedkeuring van mijn zorgverzekeraar .

( De consulente van de kliniek deed de aanvraag )

Een operatie verslag heb ik gemaakt ...

Succes met je keuze ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.