Ga naar inhoud

saar! : 30 april 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

30 April krijg ik mijn borstvergroting door dr Schietecatte.

Niet dat ik geen borsten had mijn 70 d had toch wel geleden onder ruim een jaar borstvoeding geven.

Ik krijg ronde silliconen van Mentor voor de spier geplaatst. Ik heb van mezelf een mooie vorm, nu nog wat volume erbij en een lift.

Ik ben benieuwd, wat kan ik verwachten van de operatie enzo? Ik verwacht dat het niet zo complex is en dat ik na een paar dagen weer fit ben?

Groet, Saar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey saar, welkom hier en ik ben ook door schiettecatte geholpen, ik heb niet echt pijn gehad maar ik voel wel echt dat ik mijn gemak moet houden hoor, de 6wkn rust zijn er niet voor niks. Maar der zijn ook meiden die echt pijn hebben dus je kan er niks over zeggen vantevoren, ik ben van het ergste uitgegaan dan kan het alleen maar meevallen. Hoeveel cc ga je krijgen? Wel spannend 30 april is het zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobiez,

Idd, het is zo 30 april, ik heb er zin in.

Ik krijg 275 cc voor de spier, maar ik had al wel wat dus dat moet genoeg zijn.

Ik hoop vooral dat het steviger wordt en dat de bovenkant goed gevuld is ;)

En ach, pijn.....ik ben al flink getatoeëerd en vond dat ook niet echt erg. Na mijn keizersnede was ik ook weer snel op de been en dat lijkt me toch heftiger.

Ik heb twee weekjes vrij en mn vriend is er de eerste dagen. Moet goed komen.

Volgens mij is voor de spier toch ook minder ingrijpend. Wat heb jij?

T zal vast prachtig zijn!

Doei, Saar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook voor de spier maar het rust houden is ook voor hrt inkapselen. Maar als je rustig werk heb dan zal dit misschien ook wel gaan dan voel je zelf wel. Ik heb vandaag mijn hondje van 15kilo een keer moete tillen maar dit ging dus echt niet, niet qua pijn maar hrt voelde aan de zijkant vd protheses niet goed. Ik heb ook een gelijksoorte operstie gehad als een keizersnede en idd dat deed mij ook veel meer zeer! Maar tegen ontstekingen en kapselvorming houd ik nu toch maar mijn gemak alz ik terug omdat ze eruit moeten of iets kost het mezelf geld en dat wil ik niet hihi maar nu doe ik ook poetsen als werk dus da t mag ook echt 6wkn niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.