Ga naar inhoud

Wie van de ladies heeft gekozen voor kleine implantaten tot 275cc met als voor situatie plat


Aanbevolen berichten

Hello ladies ! :48:

Ik zou graag wat foto's willen zien van vrouwen die kleine prothese tot +/_275 cc hebben genomen met als voor situatie helemaal plat .

Ben niet meer geinteresseerd in grote borsten voor als het ooit weer mis gaat (kapsel vorming voor de 3e keer) en ik ze dan als nog laat verwijderen is het verstandiger om kleine implantaten te nemen zodat mijn huid niet te ver gaat uit rekken. :unsure:

Aangezien ik ze achter de spier moet nemen wil ik graag eens gladde implantaten uitproberen die ik ook kan masseren ipv texture of polyurethane waarmee ik al eerder kapsel vorming heb gekregen .

Bedankt alvast voor jullie reacties ben benieuwd,

Ciao ! x :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Bekijk mijn foto's maar eens kom van A cup (ervoor B maar na 2 borstvoedingen is het A geworden).

Heb voor 260cc gekozen komt uit op een C, ben nog maar 16 dagen po dus ze moeten nog veranderen.

Met die implantaten van mij POLYTECH heb je maar 1% kans op kapselvorming levensduur ongeveer 25 jaar.

groetjes Jane

de meeste pijn is al achter de rug maar het doet toch verdomme veel zeer hé :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi !

haha ja ik weet dat het pijn doet vooral als uit bed op moet staan maar naderhand vergeet je de pijn altijd weer ..

Bedankt voor je bericht ik heb je borsten net bekeken en ze zien er prachtig uit ,heel mooi natuurlijk ..

Ik wil ze ook zo ongeveer maar dan nog kleiner laat zeggen een kleine b .

Geniet ervan en veel sterkte met je herstel periode .

x :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb 245 cc anatomische prothesen van Natrelle dual plane gekregen in feb. Ik had een AA cup en draag nu bh maat 75 D. Oogt wel kleiner hoor.

Je hebt al een hoop meegemaakt zo te lezen. Ik hoop dat het de volgende keer wel goed zal gaan voor je. Ik zal je toevoegen, dan kan je mijn foto's bekijken mocht je dat willen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Gast Jennifer120884

Ik had cup AA of eigenlijk geen cup. 18 jaar geleden 295cc gekregen. Draag nu bh's met maat C maar lijkt geen C. Daarom tweede operatie.

Ik zal ff wat foto's uploaden binnenkort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet de ingreep nog ondergaan.. Ik ben ook helemaal plat, geen borst-plooi. En mij werd geadviseerd voor anatomisch 300/350 CC Dual Plane.. Nu zie ik dat sommige mensen met 250/275 cc een mooie cup hebben. Nu ben ik aan het twijfelen of de mijne niet te groot worden en dus ook beter wat minder cc, mja krijg je weer het vraagstuk of ze dan weer niet te klein zijn... Wat een luxe problemen, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Heey! Aangezien de post al heel lang geleden is weet ik niet of het je nog interesseert maar ik heb 245CC laten plaatsen

Had oorspronkelijk 70A en heb nu 75C (4weken later) het is high profile van sebbin achter de spier. Foto's staan ook op mijn profiel.

Heb dit laten doen in beaucare kliniek in België door Dr. Van Zele en ben er momenteel zeer tevreden over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.