Ga naar inhoud

Janey : 14 april 2014 : Dr. Verstraelen : Wilrijk


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben al wat zenuwachtig om dat mijn dag nadert.

Op 14 april door Paul Verstraelen.

Ik word ook een beetje gek van die cc's, heb nu een 80B en zou rond de 375 en 400 cc implants krijgen.

Wil echt niet dat ze te klein uitvallen. Heeft iemand ervaring met 80B met deze implantaten?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik word normaal op 3/05 geoppereerd ook door dr. Vanstraelen...
Nu heb ik het echt moeilijk met het juiste aantal CC te kiezen..
Heb momenteel een 80C, maar na 2 zwangerschappen is het volume merendeels weg...
Ik had dus graag op een D uitgekomen, een mooie ronde, maar vraag me af of dit mogelijk is met 310cc van het merk Eurosiliconen, Medium-High profile...
Kan er iemand me helpen?
En heeft er iemand ervaringen over deze chirurg?

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn stiefmama is geopereerd door hem, echt heel mooi geworden ! ik krijg ook 300 cc high profile, ( kan ook meer worden wil ik ff bespreken op de dag zelf, maar ik heb helemaal niets, & zou volgens hem uitkomen op een grote C,

dus ik denk dat jij wel op een D zou kunnen uitkomen, omdat jij al weefsel hebt ?

er is alleen Medium profile & high profile, maar hij zegt altijd medium/high profile, omdat hij twijfelt tussen die 2,

was bij mij ook zo, maar ik wil voor de high gaan, ( je kan 'm mailen ! ) & waar wordt je geopereerd door hem ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog niet wat het uiteindelijk is geworden. ik denk High Profile maar de definitieve volume moet ik vrijdag vragen want hij zegt idd dat hij het de dag zelf bekijkt.

Ik ben geopereerd in zijn praktijk in Wilrijk! Ben wel volledig van de kaart geweest heel de dag, ik weet er allemaal niets meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
13 minuten geleden zei Leslietje:

En hoe was je ervaring bij dr vanstraelen ? Ik ga 11 januari naar zijn privé praktijk in wilrijk voor men operatie , en alle tips zijn welkom

De meeste dames in dit topic zijn al sinds 2014 niet meer online geweest, kijk even bij de meer recente topics.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.