Ga naar inhoud

hardlopen


Pris87

Aanbevolen berichten

Even een vraagje.

Ik wordt 22 april geopereerd. Krijg een bv voor de spier.

Ik hou van hardlopen. Nu heb ik het er wel voor over om die rust te houden.

Maaaar, toch ben ik erg benieuwd..

9 en halve week na operatie is er een loop waar ik graag aan mee doe. Ik moet 6 weken rust houden dan weer gaan lopen.

Dus zou nog 3 en halve week hebben om voor te bereiden.

Ik kan kiezen uit 5 en 10 km.

Nu loop ik de 10.

Zijn er hier mensen met ervaring hoe snel je weer lekker liep en op je oude niveau was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb ik nagevraagd mag 6 weken niet sporten/hardlopen daarna mag ik weer beginnen.

Maar ben dus benieuwd naar ervaringen hoe het opbouwen daarna weer ging, of je vrij snel weer op je oude "niveau" zit.

Mijn gevoel gaat naar de 5. Maar ben nieuwschierig hoe andere na de operatie het lopen weer oppakte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht het na 6 wk weer opbouwen. Heb 300cc voor de spier. Ik zou wel een goede sportbh adviseren. Ik ben op een Panache uitgekomen. Werkelijk super. Het reduceert het "op en neer gaan " met 75% en toch heb je nog een mooi figuur (wordt dus niet plat gedrukt). Hij is ontworpen voor de olympische spelen in Londen. Echt een aanrader voor grote cups!!!

Ze zijn er in wit en zwart en in super leuke kleurcomb. Ik heb er nu 2 maar weet dat in juli weer 2 nieuwe kleuren komen,....... (uh nee, ik heb geen aandelen hahhah).

gr Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

KiKa run in Rotterdam wil ik mee lopen.

Ik hoop eigenlijk dat de Fila sportbh die ik na operatie aan moet erna tijdens sporten gebruikt kan worden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.