Ga naar inhoud

Ervaringen met plastisch chirurg Xander Bakker en 295cc ?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Komende zomer krijg ik eindelijk mijn borstvergroting! Ik word geholpen door Xander Bakker in de Velthuiskliniek Enschede. Ik krijg 295 CC dualplane MF.

Graag wil ik weten of er iemand is die ervaringen heeft met de PC Xander Bakker?

En wil ik graag weten of er meiden zijn die ook rond de 300 CC gekregen hebben en of het mee of tegen viel, het resultaat. Heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammie,

Ik heb een paar weken geleden ook de natrelle 295 MF dual plane van deze arts gehad en ik ben SUPER tevreden! De operatie ging prima en het herstel gaat heel goed. Ik heb weinig pijn gehad, het was met de pijnstilling goed te doen. En het resultaat is echt woww... van een kleine a naar een kleine c. Dus geen zorgen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf geen ervaring met deze chirurg en moet ook eerlijk zeggen dat de naam me niks zegt.

Misschien kun je even zoeken via de zoekbalk hier rechts boven. Wie weet komt er wat uitrollen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.