Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gisteren was ik op controle en de verpleegster die mijn pleisters heeft verwijderd vertelde me dat ik na 6 wkn alle soorten bhs aan mag dus ook push ups, terwijl ik hier ergens heb gelezen dat jullie is verteld dat het na 3 mnd pas mag?

Zowieso wat is jullie ervaring? Welke zat jullie t fijnste in het begin? Welke moet ik als eerste kope? Welke was super wennen of zit nog steeds niet fijn? En hielden jullie na 6 wkn nog regelmatig de sportbh aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn PC adviseerde tot 3 maanden te wachten met push-ups!

'Gewone' plunge modellen vind ik het fijnste zitten, balconets zitten bij mij niet zo lekker omdat ik tussen mijn borsten niet zoveel ruimte heb en dat tussenstukje altijd blijft zweven doordat dat stukje beugel op mijn borsten komt en niet ertussen. Maar dit verschilt voor iedereen weer, dus lekker passen en kijken wat je het fijnst vind zitten. :)

Mijn Carefix bh heb ik af en toe nog aan als ik 's nachts siliconenpleisters op heb zodat ze goed op hun plek zitten, of gewoon 's avonds als ik lekker op de bank hang haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de pc afgelope x dus nie gezien... misschien moet ik maar gewoon ff mailen dat de verpleegster mij heeft verteld meteen push ups aan maar dat hier word gezegt van niet dan hoor ik wel wat de consulente zegt...

ik verw8 eigelijk ook wel dat ik de sport bh na de 6 wkn nog ga drage... denk dat het makkelijker zit dan beugelbh...

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn pc raadde het me het eerste half jaar af,

toen ik vroeg waarom legde hij me uit dat dit alles te maken heeft dat je borsten het juiste kapsel rondom de prothese moeten

creëren en met een push up vervorm je dat (met als risico foutieve of teveel aan kapselvorming)

Ik mocht nu (5 weken po) beginnen opbouwen met beugelbh,

en ik moet zeggen dat ik persoonlijk zo blij ben dat ik terug beugelbh's mag dragen, vind het zoveel beter.

Maar denk dat van persoon tot persoon afhangt hoe het aanvoelt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat dus okk met push ups dat dat voor het inkapselen niet goed s... n verpleegster i n de kliniek hoort daf toch ook te weten lijkt me....

ik ben ech benieuwd hoe bhs mij bevalle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.