Ga naar inhoud

Hoe ziet dat eruit.


Aanbevolen berichten

Hallo,

Gisteren op mijn eerste consult geweest bij bergman.

Vooraf dacht ik voor ronden te willen gaan, maar dit heeft de pc afgeraden.

Ik ben vrij lang en dun en heb dus weinig vet bij mijn borsten. Ronden zouden niet mooi zijn (randen zichtbaar ect)

Ik kon me hier na het passen wel in vinden. Het worden dus anatomische 360 cc denk ik.

Ik ben alleen zo benieuwd hoe dit eruit gaat zien.

Ben nu dus op zoek naar foto's en ervaringen van dames met een anatomische prothese.

Ik ben zelf 1.81 m en weeg 68 kilo heeft iemand met dezelfde bouw wellicht ervaring?

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben 1,78 en ik weeg ook 68 kilo, is dus bijna precies hetzelfde als jij!

Ik heb ronde prothesen gekregen, links 450cc en rechts 425cc dual plane geplaatst. Ik heb ook maar weinig vel en je ziet echt helemaal geen randen hoor, juist inderdaad veel bolling bovenaan en dat wilde ik ook heel graag. Heb echt nog niet eerder gelezen dat iemand adviseert om anatomische te nemen ivm eventuele randen ofzo omdat je langer bent. Ik weet niet precies hoe jouw bouw is, maar ik heb nu dus ronde prothesen en ik vind het er super mooi uitzien bij mezelf. Je moet maar eens kijken naar mijn foto's!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1,80 en 61kg dus ook lang, maar ik heb wel ronde implantaten.

Ik wou juist geen anatomisch omdat die vrij hard zijn en altijd hun vorm behouden, dus ook als je ligt blijft die 'driehoekige' vorm erin volgens mijn PC en dat leek me niet mooi. Je loopt ook het risico dat ze gaan draaien, bij ronde prothesen zie je dat niet, maar bij anatomische kan je je natuurlijk voorstellen dat dat er vreemd uit gaat zien.

Bij dual plane en een rond implantaat drukt de spier het bovenste gedeelte van het implantaat ook een beetje plat waardoor je geen zichtbare randen krijgt!

Als je me een verzoekje stuurt kan je m'n foto's bekijken. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ava..ik heb superzachte borsten. Ik lees hier wel vaker dat anatomische hard zouden zijn. En ook vallen ze gewoon opzij..wat echte borsten ook doen. Vriendinnen die mn borsten hebben gevoeld kunnen amper geloven dat ze niet echt zijn..Dus gaat zeker niet altijd op..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! ik heb 280 anatomische en ze zijn zeker niet hard. Bewegen overal mee naar toe en lijken nu al natuurlijk! Mijn tante heeft ongeveer de zelfde maat prothesen genomen maar dan ronde. Zij is erg dun maar er zijn zeker geen randen te zien (met dual plane) Ik ben erg blij met anatomische en vind het resultaat mooi. Maar ronde kunnen ook erg mooi zijn vind ik. Mijn chirurg raadde ronde af omdat deze sneller zouden gaan rimpelen maar denk zelf dat dit wel meevalt haha succes met het maken van een keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Gisteren op mijn eerste consult geweest bij bergman.

Vooraf dacht ik voor ronden te willen gaan, maar dit heeft de pc afgeraden.

Ik ben vrij lang en dun en heb dus weinig vet bij mijn borsten. Ronden zouden niet mooi zijn (randen zichtbaar ect)

Ik kon me hier na het passen wel in vinden. Het worden dus anatomische 360 cc denk ik.

Ik ben alleen zo benieuwd hoe dit eruit gaat zien.

Ben nu dus op zoek naar foto's en ervaringen van dames met een anatomische prothese.

Ik ben zelf 1.81 m en weeg 68 kilo heeft iemand met dezelfde bouw wellicht ervaring?

Xxxx

Hallo,

Gisteren op mijn eerste consult geweest bij bergman.

Vooraf dacht ik voor ronden te willen gaan, maar dit heeft de pc afgeraden.

Ik ben vrij lang en dun en heb dus weinig vet bij mijn borsten. Ronden zouden niet mooi zijn (randen zichtbaar ect)

Ik kon me hier na het passen wel in vinden. Het worden dus anatomische 360 cc denk ik.

Ik ben alleen zo benieuwd hoe dit eruit gaat zien.

Ben nu dus op zoek naar foto's en ervaringen van dames met een anatomische prothese.

Ik ben zelf 1.81 m en weeg 68 kilo heeft iemand met dezelfde bouw wellicht ervaring?

Xxxx

Hoi! Ik ben 1.80 en 61 kilo. Heb 265cc dual plane anatomische protheses. Kijk maar even. Bij mij is het ook afgeraden omdat ik inderdaad dun ben om voor rond te gaan. Wilde die randen ook niet zien en een vriendin van mij (ook dun en lang) heeft ronde protheses en daar zie je de randen overduidelijk. Ik zou echt afgaan op de expertise van je chirurg. Hij heeft daar het meeste ervaring mee en gaat je echt niet iets aanpraten. Zeker niet bij een kliniek als bergman. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Super bedankt voor jullie reacties en foto's. Na het zien van de foto's kan ik helemaal niet wachten tot ik de borst vergroting krijg.

Ik ga waarschijnlijk pas na de zomer, maar dat geeft me nog even bedenk tijd. Ik denk dat ik toch voor anatomisch ga.

groetjes Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.