Ga naar inhoud

Negatieve ervaringen met Pc De Meyere


Lorenita

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ik heb op dit forum al veel goeds gelezen over pc De Meyere maar ik vroeg me toch af of iemand al een slechte ervaring heeft gehad bij deze man??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Echt negatieve ervaringen heb ik niet maar wel bepaalde punten waar ik me niet zo prettig bij voelde... Bij de eerste operatie heb ik foto's laten zien waar de boobs natuurlijk uit zag, echter was er een miscommunicatie dachtend dat ik juist een bolling/decolleté wilde (dus de borstspier te ver heeft ingesneden, dit heeft hij later ook eerlijk bekend) op controle zag hij niet wat er met mijn boobs aan de hand was (terwijl dit wel overduidelijk te zien was) tevens zijn mijn vriend en ik zelf gaan brainstormen n zijn we zelf met oplossingen gekomen (op moeten aandringen/doordrammen) omdat we het gevoel kregen dat t anders weer niet goed zou komen. Bijv hoe mijn boobs nu ingepakt zit, is allemaal dankzij mijn mannetje n dit heeft hij ook duidelijk gemaakt aan de Meyere. Ff kort gezegd hij kwam zelf niet met oplossingen waarvan we dachten dit gaat werken.

Voor de duidelijkheid, ondanks de bovenstaande punten wil niet zeggen dat hij geen goede arts is en bij hem had ik toch een goed gevoel, die ik bij andere artsen niet/weinig had (ondanks dat hij een voorstander is van voor de spier) Al met al heeft hij het goed opgelost n ben ik wel blij dat ik bij hem ben gebleven (ondanks dat ik mijn vertrouwen in hem een beetje kwijt was) n heb k wel grotere protheses van hem gehad. Dat vond/vind ik echt chill van hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! Ik ga op consultatie echt alles goed duidelijk te maken zodat er geen misverstanden kunnen zijn later.. Ben blij voor je dat achteraf toch alles inorde gekomen is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa zou ik wel doen.

Begrijp me niet verkeerd hoor wil geen slecht dingen of negatieven dingen vertellen maar wil dan wel zo eerlijk zijn hoe alles is gelopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.