boobiez2come

lippen laten opvullen!

Recommended Posts

Na dikke boobiez nu ook begonnen aan dikke lippen!

Ik heb gisteren mijn lippen laten opvullen!! Restylane 0,5 is erin gegaan, ik wilde graag heel subtiel doen want meer kan altijd nog he..voor en na..

waaaaaar heb je dat laten doen, ik durf geen beslissing daarin te nemen!

Ziet er mooi uit!! Ik hou er wel van

Ik zit er ook aan te denken om me lippen te laten vullen maar ik ben heel bang dat het te dik en lelijk word. Het is heel mooi gedaan bij jou dat geeft me hoop haha. Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag? en deed het veel pijn?

Ik heb 120 betaald voor 0.5 ml en 1 ml kost 200. Gewoon voorzichtig beginnen heb ik dus ook gedaan. Dit is gedaan bij moi schoonheidssallon in helmond. De vrouwelijke jonge arts is er op 13 mei weer!! Ik zal wel eens een link hier neer zetten...

Guest Ava

Heel mooi! Niet meer inspuiten hoor want dan ga je het echt zien en dat is zonde vind ik.

als je in de buurt woont, het is echt de moeite waard want hier is het echt super goedkoop! De schoonheidssallon is aan huis en de dames zijn kei gezelli vind ik dan haha

Echt in helmond? Ik kom zelf uit Eindhovendus dat komt goed uit. Is dat een actie zo goedkoop?

Neej ik vind het ook mooi zo! T moet geen melisa worden van Sbs6 van andy&melisa.... dat vind ik wel mooi maar alleen tijdens de sex haha

neej ik weet niet, ze is nog vrij jong (28) dus denk dat ze zo klanten wil opbouwen? En ze is freelance dus geen dure kliniek enzow

heee in ehove?! Leuk! Ik in helmond!

Ze heeft ook fb trouwens dat vrouwtje vd sallon, nicole heet ze. En de arts haar naam ben ik vergeten sorry... ik had gewoon via fb pb getypt dat ik graag op de injectables avond wilde komen. 13 mei ga ik met mn vriendin er trug heen voor haar dus miss tot dan Gymaddict1988? Haha

Ohh top jaa!

Deed het pijn? En hoelang duurde het voor de zwelling wegging/gaat.

Ben altijd bang dat zoiets dan net bij mij fout gaat hahaha

Ik vergeet iets heel belangrijks! Je kan vrijblijvend op gesprek en als je jah zegt vult ze meteen je lippen op, zeg je nee...eve goeie vrienden.

Uhm jah ik heb 8 spuitjes gehad en het is telkens een klein prikje dus niet echt pijn. En zwelling is 2 dagen zei ze maar mijn zwelling was maar 1 dagje....

Dat is wel erg goedkoop

Ik zou toch even nagaan of ze wel de juiste papieren en opleiding heeft dit te kunnen doen..