Ga naar inhoud

lippen laten opvullen!


boobiez2come

Aanbevolen berichten

Na dikke boobiez nu ook begonnen aan dikke lippen!

Ik heb gisteren mijn lippen laten opvullen!! Restylane 0,5 is erin gegaan, ik wilde graag heel subtiel doen want meer kan altijd nog he..voor en na..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 120 betaald voor 0.5 ml en 1 ml kost 200. Gewoon voorzichtig beginnen heb ik dus ook gedaan. Dit is gedaan bij moi schoonheidssallon in helmond. De vrouwelijke jonge arts is er op 13 mei weer!! Ik zal wel eens een link hier neer zetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi! Niet meer inspuiten hoor want dan ga je het echt zien en dat is zonde vind ik. :)

Neej ik vind het ook mooi zo! T moet geen melisa worden van Sbs6 van andy&melisa.... dat vind ik wel mooi maar alleen tijdens de sex haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt in helmond? Ik kom zelf uit Eindhovendus dat komt goed uit. Is dat een actie zo goedkoop?

neej ik weet niet, ze is nog vrij jong (28) dus denk dat ze zo klanten wil opbouwen? En ze is freelance dus geen dure kliniek enzow

heee in ehove?! Leuk! Ik in helmond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft ook fb trouwens dat vrouwtje vd sallon, nicole heet ze. En de arts haar naam ben ik vergeten sorry... ik had gewoon via fb pb getypt dat ik graag op de injectables avond wilde komen. 13 mei ga ik met mn vriendin er trug heen voor haar dus miss tot dan Gymaddict1988? Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel erg goedkoop

Ik zou toch even nagaan of ze wel de juiste papieren en opleiding heeft dit te kunnen doen..

mijn vriend kent de eigenaresse vd schoonheidssallon van vroeger en de dochter van haar heeft weer ook ooit met zijn peettekind verkering gehad en het zijn nette mensen dus ik vertrouwde daarop... en het is super mooi geworden dus mn vertrouwe zat goed hihi. Je heb gelijk als helemaal niemand dat vrouwtje kon dan had ik ook mn vraagtekens gezet hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

neej ik weet niet, ze is nog vrij jong (28) dus denk dat ze zo klanten wil opbouwen? En ze is freelance dus geen dure kliniek enzow

heee in ehove?! Leuk! Ik in helmond!

dat is lekker in de buurt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh gaaf!

Tuurlijk wil ik dat ook

(ben een dikke hebber ;-)

Das wel heel goedkoop!

Mooi geworden bij je, juist heel subtiel,

ik wil ook graag een heel klein beetje.

Ga meteen googelen,

want ze is ook nog eens goedkoop,

voor mij leuk te combineren met dagje primark!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh gaaf!

Tuurlijk wil ik dat ook

(ben een dikke hebber ;-)

Das wel heel goedkoop!

Mooi geworden bij je, juist heel subtiel,

ik wil ook graag een heel klein beetje.

Ga meteen googelen,

want ze is ook nog eens goedkoop,

voor mij leuk te combineren met dagje primark!

en de primark is altijd leuk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super , Ik heb ze gister laten doen. ik heb ze anderhalf jaar geleden voor het eerst laten doen en ik merkte de laatste tijd dat het alleen nog maar in het midden van me lip zat dus wilde ik het graag weer,

Ik ga wel alleen naar een arts die veel ervaring heeft en goed staat aangeschreven want ik ben toch altijd wel een beetje huiverig met dit soort dingen .

I love my lipss als de pijn en zwelling over is :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super , Ik heb ze gister laten doen. ik heb ze anderhalf jaar geleden voor het eerst laten doen en ik merkte de laatste tijd dat het alleen nog maar in het midden van me lip zat dus wilde ik het graag weer,

Ik ga wel alleen naar een arts die veel ervaring heeft en goed staat aangeschreven want ik ben toch altijd wel een beetje huiverig met dit soort dingen .

I love my lipss als de pijn en zwelling over is :3:

i love my lips also!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zwelling is nu helemaal weg.... en het is zo subtiel dat ik zelf bijna geen verschil zie vind ik, heb haar al gebeld en ze dacht dat ik dit ook zo bedoelde dus 13mei word er nog een beetje bijgespoten.... ik neem gewoon een foto van sylvia geerens mee en zeg deze lippen maar dan ietsie pietsie minder haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.