Ga naar inhoud

Aantal cc en soorten siliconen


Artfashion123

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik ben 22 jaar, weeg 50 kilo, 1.63 en heb nauwelijks borsten:s; 70A. Mijn eerste consult was bij dr. Selms(Slaz). Hij adviseerde mij 220 cc en eventueel 240 cc, maar dit wist hij niet zeker(hij vond dat ik te weinig huid had). Ook gaf hij aan dat de natrelle siliconen voor mij beter zijn.

Aangezien dr. Selms tijdens mijn vakantie niet beschikbaar is heb ik nog een consult bij dr. Nio gehad.

Tot mijn verbazing stelde dr. Nio 260 cc voor; hij gaf aan dat dit mooi bij mijn postuur zou staan. Ik heb ook de siliconen in een sportbh gepast. Ik vond de 260cc ook mooi staan...Alleen twijfel ik zo erg,,,omdat dr. Selms veel minder adviseerde en dr. Nio veel meer... ik twijfel tussen 240 cc of 260 cc.

Bovendien werkt dr Nio met de eurosiliconen.

Ik wil mij bv zonder twijfels bij dr. Nio laten doen, aangezien ik heel wat positieve ervaringen heb gelezen.

Mijn vraag aan jullie: wat zijn jullie ervaringen met het aantal cc en soorten siliconen. Graag zou ik ook wat foto's willen zien van het werk van dr. Nio..

Alvast bedankt voor het reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Bij twijfel kies dan altijd voor de grootste maat. Er zijn veel meiden die te voorzichtig zijn geweest en net dat beetje meer graag hadden willen hebben. Nu zul je het verschil van 240 naar 260 niet echt zien, maar voor je eigen gevoel denk ik wel de beste keuze dan.

Dr. Nio staat hier goed bekend en ik denk dat je dan ook zeker in goede handen bent bij hem.

Veel plezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid

Ik ben ook door dr nio geopereerd!

Over het algemeen plaatst nio grotere protheses als andere artsen en is volgens mij niet bang om een cc'tje meer te plaatsen.

Ik heb hier alleen maar meiden gesproken die minimaal 300cc hebben gehad bij hem

Leeuwin zou je kunnen opzoeken die heeft ook mooi en subtiel!

Ik ben zelf 1.80 en kon ook wel meer hebben ( 550/500 )

Ik vond het een hele fijne arts en eerlijk naar je toe, wat wel en niet kan en wat mooi is.

Hij is ook eerlijk als iets niet goed is, en dat kan ik ook wel erg waarderen.

Ik vind het een fijne man, en heb me prettig gevoeld.

Helaas bem ik zelf niet tevreden maar hij ook niet over 'onze' vergroting

Maar daar zijn al eventuele opties gelijk naar bovem gebracht

Zo is hij ook.

Heb geen twijfels bij de arts, tis een kundige man, en maakt hele mooie borsten!

Wanneer ben je aan de beurt?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn is er een inschattingsfout gemaakt

Waardoor mijn borsten ongelijk zijn.

Er had in de ene borst meer in gemoeten..

Ik kan opnieuw geopereerd worden en dat ga ik waarschijnlijk ook wel doen.

Nog 3 maandjes wachten meid, de tijd vliegt en is zo voorbij

Wel balen dat je midden in de zomer met die sportbh moet rondlopn!

Maar hee alles voor de borsten!!!!

Spannend voor je

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, het verschil tussen 240 en 260cc is maar heel klein! Zo veel als een slok drinken bij wijze van haha!

Ik zou dus voor de grootste gaan, veel meiden vinden hun borsten na de vergroting te klein dus dan kan je beter de grootste optie nemen. Bij Nio ben je zeker in goede handen, ik ben ook door hem geopereerd en ben heel erg tevreden! :)

Als je vragen hebt mag je me altijd een pb'tje sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, het verschil tussen 240 en 260cc is maar heel klein! Zo veel als een slok drinken bij wijze van haha!

Ik zou dus voor de grootste gaan, veel meiden vinden hun borsten na de vergroting te klein dus dan kan je beter de grootste optie nemen. Bij Nio ben je zeker in goede handen, ik ben ook door hem geopereerd en ben heel erg tevreden! :)

Als je vragen hebt mag je me altijd een pb'tje sturen.

Hey, dankje voor je reactie, haha dat klopt, ik stress zomaar, dat is fijn om te horen. Ik vroeg mij af of jij ook de euro siliconen hebt? Zo ja; waarom heb je daar voor gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, dankje voor je reactie, haha dat klopt, ik stress zomaar, dat is fijn om te horen. Ik vroeg mij af of jij ook de euro siliconen hebt? Zo ja; waarom heb je daar voor gekozen?

Yess ik heb implantaten van Eurosilicone. Nio werkt daar het liefst mee en daar zal hij wel zijn redenen voor hebben. :)

Ik heb niet eens andere implantaten met hem besproken, al werkt hij geloof ik ook wel eens met Mentor of Natrelle op aanvraag. Zolang het maar een EU gecertificeerd merk is vind ik het prima! Waarom je twijfels? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, het verschil tussen 240 en 260cc is maar heel klein! Zo veel als een slok drinken bij wijze van haha!

Ik zou dus voor de grootste gaan, veel meiden vinden hun borsten na de vergroting te klein dus dan kan je beter de grootste optie nemen. Bij Nio ben je zeker in goede handen, ik ben ook door hem geopereerd en ben heel erg tevreden! :)

Als je vragen hebt mag je me altijd een pb'tje sturen.

Heey, bedankt voor je reactie. Haha je hebt gelijk, t gaat eigenlijk nergens over. Ik ga voor de 260cc, jij bent ook een Nio fanfijn, welke siliconen heb jij? Zou ik je foto's mogen zien? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 50kg en ben 1.64. Ben begonnen met 225/250, toen 350cc en nu 525cc extra high Natrelle. Kijk anders even naar mijn foto. 525 klinkt heel groot maar valt reuze mee. Ik kom ook van 70A

Hey! Heb je ook foto's van de 225/250? Ik heb gekeken, je borsten zien er nu mooi uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yess ik heb implantaten van Eurosilicone. Nio werkt daar het liefst mee en daar zal hij wel zijn redenen voor hebben. :)

Ik heb niet eens andere implantaten met hem besproken, al werkt hij geloof ik ook wel eens met Mentor of Natrelle op aanvraag. Zolang het maar een EU gecertificeerd merk is vind ik het prima! Waarom je twijfels? :)

Haha Owhja je hebt ook de eurosilicone, niceee, was even niet scherp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.