Ga naar inhoud

help!! welke maat kom ik uit?


Aanbevolen berichten

Hoi meiden

ik word volgende week donderdag geopereerd en nu twijfel ik heel erg.

ik heb van mezelf 75B maat..

nu krijg ik er 350cc rond in voor de spier..

ik wil graag op een mooie volle D cup uitkomen. Kom ik daarop uit

met 350cc? Of zal ik toch vragen of ik 375cc erin kan krijgen.

weet ook niet of 375 cc past en wel mooi word ivm weinig weefsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik denk persoonlijk dat je met de 350cc wel een D moet halen. Ik had zelf voor de BV een 75b en heb 375cc rond dual plane gekregen en mijn eerste nieuwe bh kocht ik 4 weken PO dat was een 80D en nu ben ik net 5 weken PO en ik pas die bh helemaal niet meer dus ik moet nu gaan kijken naar een E. Overigens oogt het niet als een D/E meer als een volle C denk ik.

Daarnaast denk ik dat die 25cc echt geen verschil zal maken. Maar als je twijfelt moet je zeker even met je PC bellen, anders krijg je later alleen maar spijt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is bij iedereen heel verschillend, en al helemaal om te bepalen welke maat je na je bv zal hebben.. ligt aan meerdere factoren zoals je bouw, omtrek, eigen weefsel, soort implantaat enz..

Persoonlijk denk ik dat je best in de buurt kunt komen, maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet..

Sommige komen met 350 cc op een C uit en anderen komen met hetzelfde aantal cc op een F uit bij wijze van... Is echt heel verschillend! Ook zijn er dames die met bijv 550.cc nog maar op een Dtje uitkomen.

Wat betreft 350 cc of 375 cc.. dat is zo'n minimaal verschil dat je het waarschijnlijk niet zult zien..

Anders zeker nog een keer gaan passen van tevoren en mijn advies:

Ga voor het maximale, het went heel snel en velen vinden ze achteraf toch te klein..

Succes met je keuze meid x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dit is inderdaad super moeilijk hé!!
Ik heb een 75C maar die helemaal niet mr zo volumineus is als ervoor, en zou graag een volle D krijgen, en ze stelden mij hierbij 310cc medium-high profile van Eurosiliconen voor...
Denken jullie dat dit groot genoeg/te groot is??

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is bij iedereen verschillend hoor, maar ik verwacht dat je die D wel haalt met 350 cc, ik had 80/85B en ben met 310 cc rond op de spier naar E gegaan (zie eruit als volle D).

in ieder geval heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.