Ga naar inhoud

Een BV:het veranderd je leven!


Fjo

Aanbevolen berichten

Hallo damess.

Op tv zie je en hoor je dat een BV je hele leven veranderd. Persoonlijk vind ik dit wat overdreven klinken. Ik vroeg me af wat een BV voor jullie heeft betekend.

Ik merk het aan de kleine dingen: ik vind winkelen veeel leuker dan voorheen(en toen vond ik shoppen al leuk).

Ook merk ik dat ik veel vaker in bad zit. Eerst maakte ik praktisch nooit gebruik van het bad en nu regelmatig. Onbewust kan ik dus (kennelijk)beter naar mezelf kijken als ik naakt ben.

Het is nog niet zo dat ik rechter op loop en de schouders naar achteren heb. Ik ben toch nog wat onzeker omdat mn boobs ineens een stuk groter zijn.

Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie's en of ik me daarin herken en me van nog meer veranderingen "in mijn leven" bewust wordt.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd het klinkt nogal overdreven,maar kan me wel plaatsen erin.

voor velen zullen hun leven mischien drastisch anders zijn,na een bv.

ikzelf heb de ervaring dat ik wel beter naar mezelf kan kijken,ben er niet minder onzeker door geworden,want ben nooit echt onzeker geweest over me lijf.

vond me kleine erten niks aan,en bekeek ze niet graag,maar durfde net zo goed in een bikini te lopen als nu.

ik had ze als het ware gewoon wel geacepteerd.

nu kan ik wel beter naar mezelf kijken,en ben meer blij met mijn lichaam,maar of het me dagelijkse leven echt veranderd heeft...nee

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien scheelt het ook wel op welke leeftijd je het laat doen en hoe erg je gebukt ging onder minderwaardigheidscomplexen.

mijn bvk heeft wel mijn leven veranderd op een zeer positieve manier, ik was nog jong en ik ging inderdaad gebukt onder mijn borsten. toen dat probleem was weggenomen durfde ik meer gezien te worden, werd niet meer gehinderd door mijn borsten en kroop voor het eerst uit mijn schulp. ik kan me voorstellen dat dit bij een bv hetzelfde kan werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn leven op zich is er niet door veranderd, misschien kan dat anders zijn voor jongere vrouwen, dat weet ik niet. Ik heb wel iets meer zelfvertrouwen gekregen (gek genoeg vooral t.o.v. vrouwen) en ik loop nu wel met mijn schouders naar achter en borsten vooruit, wat heel m'n lichaamshouding wel wat mooier maakt.

Kleren kopen is vanaf nu één groot feest (slecht voor de portemonnee dat wel, zo'n BV) en ik kan haast niet wachten tot het warm genoeg is om met jurkjes en topjes en in bikini rond te lopen. Enkel mijn broeken moet ik nog laten verkorten, maar ja een beenverlenging dat lijkt me toch wel erg drastisch nietwaar... :3:

Ik heb ook veel meer plezier in naar de sauna gaan dan vroeger en gek genoeg kan het me totaal niet schelen dat de littekens nog erg zichtbaar zijn. Ik hoop dan dat vrouwen die ook een borstvergroting overwegen en mij dan zien, beseffen dat het niet altijd over erg grote prothesen hoeft te gaan (al is daar natuurlijk geen enkel probleem mee, ik had zelf ook best nog een onsje meer gemogen, maar was bang om te groot uit te komen).

Ik denk dat je je vooral meer vrouw, meer sexy voelt, gewoon beter in je lijf. :49:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het ook nogal sterk uitgedrukt, je hele leven veranderen door de bv. Maar voel me gewoon meer zelfbewust en dat straal je ook uit denk ik.

Kijk nu ook graag naar mezelf in de spiegel, en ben dan blij met wat ik zie, vroeger baalde ik van m'n kleine boobies en focuste ook meer op m'n buik die door m'n prikkelbare darmsyndroom tegen 's avonds altijd enorm opzwol en m'n heupen die nogal breed zijn. Terwijl nu, die buik en heupen storen me nu helemaal niet meer, je lichaamsbeeld verandert zo enorm door het in harmonie brengen met grotere borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Allemaal zwaar overdreven,je bent echt niet ineens heel anders ofzo hoor,je bent wel zekerder over je boobs natuurlijk,maar je blijft verder gewoon dezelfde persoon !

Dus je leven veranderd echt niet,ja je hebt wat meer mannen achter je aan,hahaha.:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.