Ga naar inhoud

wissel...


Aanbevolen berichten

hoop dat iemand me kan adviseren uit ervaring... Mijn 'revisie operatie'staat gepland voor 23 april. Nu zit ik enorm met het volgende.

Ik heb in 2004 een bv gehad bij dk Plovier, toen nog werkzaam bij Beaucare in Brussel. Nooit geen klagen over gehad, was zeer tevreden zeg maar. Nu ben ik bevallen van mijn 2de dochter in 2012 en alles is zeg maar naar zijn dieptepunt gezakt ;-) Een prothese is ook gedraaid. Ik had in 2004 350 cc anatomisch. Nu twijfel ik dus enorm over cc's en vorm. Mijn gevoel zegt rond, om ook het probleem van het draaien te verkleinen. Heb nu ook veel ruimte dus mijn pc had het over 410 of 450 cc. In eerste instantie had hij het over weer terug naar anatomisch, maar eigenlijk wil ik dit denk ik niet. Liefst zou ik een toverbol hebben zodat ik het anatomisch eerst kan zien en dan rond... Maar helaas dat kan niet. Misschien zijn hier wel dames die me zouden kunnen vertellen, uit ervaring, wat zij zouden doen. En misschien evenueel met foto's voor en na... Hoop op jullie advies en hulp... :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Misschien is het belangrijkste of je tevreden was toen met de anatomische? Zelf heb ik in 2009 ronden gekregen en ga nu naar druppel. Denk dat het heel persoonlijk is wat je zelf mooi vind. Bij mij was rond wel mooi maar mijn consulente had het er met me over wat meer volume te verkrijgen boven mijn borst. Vandaar de druppelvorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het belangrijkste of je tevreden was toen met de anatomische? Zelf heb ik in 2009 ronden gekregen en ga nu naar druppel. Denk dat het heel persoonlijk is wat je zelf mooi vind. Bij mij was rond wel mooi maar mijn consulente had het er met me over wat meer volume te verkrijgen boven mijn borst. Vandaar de druppelvorm.

Dat heb ik nog niet eerder gehoord/gelezen.. bij druppelvormige heb je toch juist minder volume aan de bovenkant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer je hebt geen fotos geplaats,wilde even kijken hoe ze er nu uitzien :)

Vaak beslis je met de chirurg wat t beste bij jou past qua wensen .Zelf vind ik rond mooier,ook vanwege dat je wat meer bolling hebt dan,en minder kans op draaien idd.

Ook een heel groot voordeel!

Bovendien zijn ze dacht ik ook veel duurder.

Ik zou zeggen ,volg zeker je gevoel,dan komt het goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik nog niet eerder gehoord/gelezen.. bij druppelvormige heb je toch juist minder volume aan de bovenkant?

Uhm, ... laat ik zo zeggen ;) mijn collega had een mooie push up vorm in de borst terwijl ze een normale beugel aan had. Zelf vind ik het heel spannend om te weten hoe je er uit komt te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.