Ga naar inhoud

na-consult nodig?


Aanbevolen berichten

hey,

ik ben in november geopereerd (bv) bij dr. Demeyere. Na 10 dagen langsgegaan om de draadjes te verwijderen. Alles was ok. Ook nu heb ik nergens last van. Hij zei toen om nog eens op consultatie te komen in maart/april. Maar is dat nodig? Wat wordt er dan nog bekeken/besproken?

groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het erg ver rijden is voor je ,maar het is eigenlijk belangrijk voor beiden ,zodat jullie van elkaar weten of jij en hij tevreden zijn over het resultaat .

Ze maken waarschijnlijk ook wat na fotos,kan handig zijn vd garantie...

Het stelt verder niet zo veel voor ,ik stond ook zo weer buiten,maar toch he!

Als je later iets hebt ,kan jij er iig niet op worden aangesproken dat je niet op de nacontrole geweest bent.

gr Vlinder x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad een heel kort bezoekje, maar vond het zelf wel belangrijk. Zoals Vlinder ook al aangeeft hier boven. Ik ben zelf niet heen gegaan om de hechtingen te laten verwijderen want dat vond ik net even te ver rijden en het is iets wat manlief zelf ook kon. Vond het ook prettig om het voor mezelf en voor de pc om het zo af te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.