Ga naar inhoud

Linsjee : 27 maart 2014 : Dr Visser : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Dag Dames !!

Ga hier even een verslagje schrijven van hoe mijn operatie is verlopen tot nu 5dagen Po.

27maart was D-day, mijn mama is meegeweest.. Nam mijn vriend liever niet mee want hij zou mij meer opjagen en mij meer zenuwen doen krijgen dus dat willen we niet :D

Moest mij normaal om kwart na 12 aanmelden aan de balie maar kreeg om 10uur een telefoon of ik nu niet meteen kon vertrekken.. Enja natuurlijk had ik juist mijn haren gewassen, dus ik zo snel mogelijk mijn haren geblazen.. en huphup naar daar,

Al een geluk woont mijn mama in diepenbeek en is dat maar 10min van de wellness kliniek ! dus om 11uur meld ik mij aan..

Moest ik meteen overgaan tot de betaling en erna mocht ik plaatsnemen in de wachtkamer.. mijn mama had meer stress dan mij :D ik bleef maar grapjes maken en lachen (maar zo ben ik nu eenmaal :-) ) om 12uur kwam de verpleegster ons halen en bracht ons naar mijn kamertje, echt heel mooie kamer met douche, bad en wc.

Hier hebben we wel lang moeten wachten, dr vissers kwam om half 3 even langs voor de tekeningen te maken op mijn borsten (wat er volgens haar NOOIT meer afging :-) ) en toen was er nog één meisje voor mij dan was ik aan de beurt.

Om kwart na 3 kwam de assistente van Dr vissers me halen.. nu kwamen de zenuwen toch wel !!!

kwam ik aan in de operatiekamer waar het onmenselijk koud was !! wat wel normaal is natuurlijk.

Moest ik op de operatietafel gaan liggen.. waar ze mijn armen begonnen vast te maken ..dacht al how how :D presies een foltertafel..

Begon een verpleegster mij met sponsjes en een bruin spul te ontsmetten, wat ontzettend koud was !! lag daar echt te rillen van de kou !
Toen pakte een andere assistante mijn arm voor de verdoving in te spuiten, echt een eng gevoel vond ik..

daarna begon dr vissers blauwe doeken over mijn lichaam te plakken zodat enkel mijn borsten nog bloot waren, toen zeiden ze okeee slaapwel tot straks, en legden ze een blauwe doek over mijn hoofd, en ik riep nog EYYYY IK SLAAP NOG NIET HOOR :D

De andere assistente zegt ja we gaan nu wat meer bijspuiten dan val je zo in slaap, maar ik voelde dr vissers precies al bezig aan mijn borsten wat wel eng was :D

En het leek wel maar 10min geleden, riep iemand al Hallooo wakker worden, voelde mij meteen super :D en natuurlijk meteen voelen..WAAAUUWWW boobies !! toen na een kwartiertje brachten ze mij naar mijn mama..

Ook super blij om mij te zien en het resultaat..

Toen mocht ik zelf bepalen wanneer ik mij goed voelde en naar huis mocht ..

En na een halfuurtje gingen we richting thuis, !! rond 17.30 was ik thuis.

Mijn vriend ook blij mij te zien !

Lekker gegeten, en bedje in gegaan.. maar auw auw toen voelde ik mij s'morgens wel een wrak !! kon niet zelf rechtkomen uit bed ! en nu 5dagen PO voel ik mij fantastisch !! bijna geen pijn meer, pak ook maar 2 dafalgans per dag, zo weinig mogelijk, als het niet nodig is pak ik er geen..

Binnenkort eens foto'tjes plaatsen als ik mijn nieuwe gsm heb !!

Ik raad de wellness kliniek zeker aan, ook dr vissers echt een goeie chirurg !! ben nu al blij met het resultaat !!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje dames, en @Nath58 Ja nu al zeeeer tevreden van het resultaat, moet natuurlijk nog véél veranderen ze staan nog redelijk hoog ! maar komt goed zie ik nu al, zodra ik foto's kan maken zet ik ze erop dan kunnen jullie eens oordelen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super , ben vandaag geopereerd door dr , Verdonck en kan me helemaal

Vinden in jou verslagje !!

Dr verdonck maakte ook grapjes was wel fijn !!

Ben benieuwd naar je fotos en naar de MIJNE offcourse

Alleen lastig dat dit verband er 2 weken aanmoet

Wil ze echt voelen en bekijken !!

En die borstband , damn wat is dat !!

Veel beterschap meid !!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.