Ga naar inhoud

Silly832 : 27 juni 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum, dus vandaar dat ik me even voorstel :1:

Ik ben Silly en heb volgende week dinsdag een consult met Diana Gabriels in Amstelveen.

Heb momenteel cup AA en wil al zover ik me kan herinneren een bv en 't ziet ernaar uit dat 't nu echt gaat gebeuren!

Ondanks dat ik best wat negatieve dingen over Diana Gabriels op 't internet vindt, lees ik eigenlijk alleen maar geode verhalen over de pc's waar ze mee werkt. Vandaar dat ik heb besloten om m'n allereerste consult bij haar te gaan doen. Ben super benieuwd!

Hebben jullie tips? Welke vragen kan ik het beste stellen?

Bedankt alvast!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Silly,

Op de dag dat jij je eerste consult hebt , krijg ik mijn borstvergroting.

Ook via Diana Gabriels door Frans Straten.

Als tip kan ik je meegeven om niet te veel waarde te hechten aan wat Diana zegt en te vragen om een consult bij de chirurg zelf en daar je advies aan te vragen.

Diana is een hele leuke vrouw die best wel wat weet, maar ze heeft natuurlijk niet het inzicht wat de chirurg heeft.

Zorg ook dat je voorbeeld foto's bij je hebt want een bh maat zegt eigenlijk niet veel.

Veel succes dinsdag.

Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Yara,

Dank je wel voor de tip!

Had inderdaad al begrepen van berichtjes op 't forum dat 't eerste consult met Diana niet al te vakkundig is ;)

Zal dinsdag dan ook inderdaad vragen om een consult met de chirurg.

En heb intussen al een heel wat voorbeeld foto's op mn laptop en mn telefoon verzameld, dus dat komt goed!

Wat leuk dat jouw bv dinsdag al is. Heel veel success alvast en benieuwd naar je verslag :1:

Heb hele goede verhalen gehoord over Straten en hoop dan stiekem ook dat ik m ook krijg.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Diaan,

Ik heb t consult in Amstelveen. Ze hadden me t adres van Kliniek Amstelveen gegeven.

Hoop dat ik ook meteen bij pc Van Straten terecht kom!

Is t bij jou allemaal goed gegaan? Ben je tevreden? Anders lees ik je verslag wel even :1:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Silly,

Je moet gewoon zeggen dat je hem wil als plastisch chirurg.

Je betaald er een hoop geld voor dus dan mag je toch verwachten dat je zelf bepaald wie jou opereert.

Ik hou je op de hoogte over mijn operatie, suc6

In Amstelveen opereert volgens mij dr Roosenburg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Silly, wat onwijs spannend allemaal. Normaal moet je naar Barendrecht, maar het is best mogelijk dat Diana een dagje in Amstelveen is. Ze heeft zeer kundige PC's die opereren hoor. In kliniek amstelveen opereert Straten niet...Straten opereert in Nijmegen als ik het goed heb..In Amstelveen opereert inderdaad Dokter Roosenburg, dokter Karim en dokter Ewa. Ik ben zelf afgelopen dinsdag door dokter Roosenburg geopereerd. Ik heb het als zeer fijn ervaren daar, allemaal kundige en aardige mensen. Bovenin kun je namen intypen van de pc en zo kun je misschien fotoos bekijken en zien wat voor moois ze allemaal maken en wat het best bij je past...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diana houd ook spreekuur in Amstelveen. Mijn eerste consult was in Barendrecht met Diana en mijn tweede consult met een pc in Amstelveen toen hield Diana daar ook spreekuur.

Spannend hoor! Ik had ook een pc in gedachten omdat ik daar zoveel van had gelezen uiteindelijk bij een ander terecht gekomen waar je amper wat over kan lezenheb toen het consult afgewacht, maar had direct gewoon een goed gevoel erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!!

Je doet er goed aan om meerdere consulten bij verschillende chirurgen in te plannen, dit om te kijken wat je opties of mogelijkheden zijn.. Veel chirurgen hebben een bepaalde voorkeur voor de manier van plaatsen...

Zoals al eerder gezegd is, is Diana idd geen chirurg, maar een consulente dus haar advies is niet altijd hetzelfde als die van de chirurg..

In ieder geval heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Heee Silly !

ik heb een consult bij ACCZ gehad en vandaag bij Diana gabriels & mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar Diana !

ik heb 9 april een consult met de pc Frans straten & als alles door gaat is 6MEI mijn BOOBIESDAG !

ik vind dat Diana heel direct is en zegt wat het beste bij je past , bij accz kwam ik uit op anathomische silimed polyurethaan 410 cc dual plane .

en Diana bood ronde mentor protheses aan 375 cc dual plane (zodat het ballerige ervan af gaat) ze zei ook dat er echt niet meer dan 375/400 cc in kon en dat dit het maximum was !

ik ben zelf heeel tevreden over Diana !

heel veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind Diana persoonlijk maar een nep mens die zegt wat je wil horen en ook goed weet wat ze moet zeggen om ervoor te zorgen dat je je daar laat opereren. Maar dit is voor iedereen verschillend. Ik hou van oprechte mensen en dat lijkt ze niet te zijn. Maar goed je wordt ook niet door haar geopereerd. Maar ik wilde mijn geld niet aan haar bedrijf besteden. Slaat eigenlijk nergens op misschien maar ik ben heel blij met de consulente Tanne van de kliniek van Frans Straten zelf. Ik kan nogal 'panikeren' zoals ze in België zo mooi zeggen, en vind het ook heel belangrijk dat ik echt serieus genomen wordt en aandacht/reactie krijg. Bij Diana Gabriels voelde ik mij een nummertje.

Maar goed, inderdaad, het gaat om de chirurg. :) Succes bij je consult morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor jullie reacties en advies! :1:

Ben erg benieuwd of ik nu gelijk een consult met een pc krijg of dat Diana zelf naar Amstelveen afreist.

Ach, we zullen er vanmiddag vanzelf achterkomen.

Ik ga er gewoon heel open in, stel m'n vragen en als 't goed voelt voelt het goed.. en anders zoek ik gewoon verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Wat leuk allemaal jullie belangstelling!

Nou, t voelde meteen goed hoor. Consult was met Diana zelf. Ik kwam binnen en ze zei meteen:"Ok zeg t maar.. Waar kom je voor?"

Dus ik maar meteen:"Ik wil een borstvergroting! Of eigenlijk.. Ik wil borsten!" Heb namelijk volgens mij nog geen AA :blush:

En gelijk passen en mn hele vragenlijstje doorgenomen. t Lijstje met vragen had ik trouwens van t forum gehaald. Ze nam echt alle tijd om alle vragen te beantwoorden en gaf me ook t gevoel echt te luisteren.

Ik weet natuurlijk donders goed dat t haar werk is, maar t voelde/voelt goed en dat vind ik t belangrijkste.

Ze adviseerde me Mentor anatomisch 300 cc dual plane door pc Vito Koeijers en dat gaat t nu worden.

Heb volgende week dinsdag 8 april een consult met Vito Koeijers en mn boobie date is woensdag 25 juni. Kon al veel eerder, maar kan zelf niet ivm werk en vakantie. Maar goed, ben al blij genoeg dat ik n datum heb!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nieuwbegin!

Ik was er op 1 april om 1300. Ze liep wel zo'n 50 minuten uit.

Kom net terug van mn consult bij pc Koeijers. Super vriendelijke man!

Gevoel was meteen goed Maar dat merk je volgende week zelf wel.

De uiteindelijke datum is nu vrijdag 27 juni als eerste in de ochtend. Kan niet wachten!

Jij bent natuurlijk al veeeeel eerder aan de beurt. Ben nu al benieuwd naar je verslag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Heeey silly super !

diana bood mij 375 mentor dual plane aan bij dr straten

ik heb 17april om 16:30 een afspraak met hem om te bekijken of dit kan en het juiste effect te krijgen!

op welke maat kom je nu ongeveer uit ?

Spannend allemaal hooor !!

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.