Ga naar inhoud

SophieA : 2 april 2014 : Dr. van Rappard : Catharina Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

In september heb ik mijn eerste borstvergroting gehad bij van Rappard. ik heb 255 CC gekregen (Natrelle, MF -moderate high, full projection) en ik vind ze achteraf toch te klein!

Er waren zoveel mensen voor de operatie die tegen me zeiden, niet te groot, niet te groot! Dat ik dus te voorzichtig ben geweest...

Maar woensdag mag ik nog een keer :) en dan krijg ik 375 CC (Natrelle, MX - moderate high, Extra full projection)! En ik heb er kei veel zin in!!!!!

Iemand nog tips die ervaring heeft met een tweede operatie? Moet ik dan ergens extra op letten of zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

He sorry voor de mega late reactie. Alles is helemaal goed gegaan, we hadden alles van te voren super goed doorgesproken dus bij het aftekenen germ discussie meer over de maat en zo.

Toen ik wakker werd haf ik super veel pijn, maar binnen paar minuten begon de 4x extra verdoving goed te werken. Eindelijk even onder de dekens kijken, yesssss dit zijn de boobies die ik altijd al wou! Zooooo fijn!

De drains moesten er een dag langer in, preventief antibiotica, 5 volle dagen de tape laten zitten maar het was het dubbel en dwars waard om nogmaals onder het mes te gaan!!!

Vandaag ben ik alweer gaan werken!

Dat jouw pc zegt dat er niet meer in kan ie volgens mij onzin.... Tenzij je een of andere Lola Ferrari wilt worden, past het volgens mij altijd! Ik zou gewoon even langs v Rappard gaan en situatie voorleggen. Qua kosten ligt eraan denk ik, was het een fout van de vorige pc of heb je zelf, net als ik, spijt van je eerste keuze? In het laatste geval zul je weinig korting krijgen vrees ik. Waar ben je geweest en bij wie? En hoeveel Cc heb je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 1,58 en weeg 56 kilo. heb bovenmaat 34 ondermaat 36. ik twijfel heel erg tussen 300 en 325. wat is jullie advies?

Bij twijfel tussen twee maten altijd voor de grootste kiezen meid. Er zijn zoveel meiden die toch wat groter hadden gewild achteraf. Nu is het verschil tussen 300 en 325 wel heel erg klein en waarschijnlijk niet eens te zien, maar achteraf kun je geen spijt hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Bij twijfel tussen twee maten altijd voor de grootste kiezen meid. Er zijn zoveel meiden die toch wat groter hadden gewild achteraf. Nu is het verschil tussen 300 en 325 wel heel erg klein en waarschijnlijk niet eens te zien, maar achteraf kun je geen spijt hebben ;)

Bedankt voor je reactie, fijn dat iemand duidelijk is. En je bent ervbaringsdeskundige inmiddels, dat helpt ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.