Ga naar inhoud

Sabinekuh : 23 April 2014 : Dr. de Schipper : Amphia Ziekenhuis : Breda


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Sabina, 26 jaar uit Breda ik heb me hier geregistreerd omdat ik graag een borstvergroting wil.

Heb 2 kinderen en na die 2 zwangerschappen vind ik het zelf toch allemmaal minder geworden, mijn vriend vind het allemaal wel meevallen, maar ikzelf zit er wel mee.

Vandaag een consult gehad bij MC de Baronie, maar ik kreeg er een naar gevoel bij, heb me nu dus aangemeld om wat meer te weten te komen/te kunnen lezen van jullie ervaringen met klinieken.

Hij deed er allemaal vrij makkelijk over, dat je direct na de operatie gewoon alles kon doen wat je normaal doet... Dus dat de pijn allemaal zwaar overdreven word, ook raadde hij mij na een beetje kijken en meten een 500 cc of 650 cc aan (Voor de beeldvorming, ik ben 1,57m...) niks niet passen, geen foto's... Dus dat word hem niet voor mij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Nou, je zit hier aan het juiste adres voor info, voor ervarings-info ;)

Als ik twee chirurgen mag aanraden die allebei heel goed bekend staan hier op het forum, dan zijn het dr. Nio en dr. de Meyere.

Dr. Nio werkt in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis (SLAZ) in Amsterdam en in de Parkkliniek in Rotterdam (in rotterdam is dezelfde bv 700 euro duurder ;) ) en je hebt dr. de Meyere. Hij heeft een eigen kliniek in Gent, Artemedis. Ik ben zelf door de Meyere geopeerd en heel tevreden over het resultaat! Met mij nog vele anderen, maar dat geldt ook voor Nio :)

Bij Nio in het SLAZ kost een bv 3100 euro, bij demeyere 3000.. Allebei inclusief alles, dus nazorg, consult, bh enz :)

Je kunt eens zoeken op ervaringen, rechtsboven in de zoekbalk. Vind je de zoekbalk niet, dan moet je eerst even helemaal links onderaan je thema wijzigen in 'unlimited'. Dan komt daarna de zoekbalk tevoorschijn rechtsboven.

Zoektermen moeten meer dan 3 letters hebben, dus op dr. Nio moet je zoeken via de klinieken waar hij werkt (parkkliniek en SLAZ dus)

Heel veel succes en veel lees- en forumplezier!!

Als je vragen hebt: shoot!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

nou hier kan je genoeg informatie en klinieken vinden. .

ik heb sinds ik me heb aangemeld zoveel informatie gevonden over een bv.

Ik krijg vrijdag mijn bv toen ik op consult ging wist ik precies wat ik wou.

Ik vind het fijn om alles van te voren te weten hihi want als we eerlijk zijn elk pc heeft zijn eigen voorkeur en de ene houd van kleine borsten de ander hele grote. .

succes met alles en ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

Gr steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Gisteren intake gesprek gehad bij het Amphia ziekenhuis.

Omdat ik dus in feite voor een borstvergroting ging, was het nieuws van de borst die ook iets wat gelift moest worden wel een behoorlijke tegenslag voor me.

De arts raadde me eigenlijk aan om het gewoon niet te doen, want ik ben nog jong (26) en hij vond het ook helemaal geen erge hangborsten, zat vrouwen zouden vast gelukkig zijn met de borsten die ik heb, maar hij begreep wel dat ik er natuurlijk zelf tevreden mee moet zijn, hij zei wel als je het nu al laat doen, heb je wel de kans dat je over een jaar of 15 terug moet komen, maar dan zou misschien een grotere prothese al volstaan ipv weer een borstlift ook erbij.

Tijdens mijn 2 zwangerschappen zijn mijn borsten beide keren behoorlijk groot geworden, met als resultaat striemen, en de huid is daardoor wat slapper geworden, het effect is eigenlijk dat de borst wat gekanteld is zoals hij heeft uitgelegd, daarom raad hij een mini borstlift aan met protheses, omdat ik de borst dus ook wel graag wat groter wilde.

Op die manier word dus het resultaat bereikt wat ik wil, en komen de tepels dus ook wat hoger, want die zitten wat lager omdat het allemaal zo uitgerekt is.

Hij heeft wat foto's laten zien maar het litteken zal bij mij niet zo vreselijk groot worden omdat het niet zo ingrijpend zal zijn, maar goed, ik ben dus wel een soort van teleurgesteld.

Het is meer dat ik bang ben voor de napijn en tja het idee van een incisie rond je tepel, wat dan weer gehecht word klinkt natuurlijk ook eigenlijk wel heel erg eng...

Ik kan de operatie altijd nog afzeggen als ik besluit dat ik niet wil zei de arts, overigens een hele leuke fijne dokter! Maar aangezien ik al 5 jaar eigenlijk niet meer blij met mijn borsten ben, moet ik het gewoon doen, ik heb hier wel gezien dat de littekens best meevallen, en ik heb ook gelezen dat veel zeggen dat de littekens in het niet vallen als je straks weer lekker in je vel zit omdat je blij met je borsten bent.

Oja, de protheses die ik krijg zijn van natrelle, rond, en rond de 230cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Inmiddels zijn we alweer bijna 2 weken verder, morgen heb ik mijn eerste controle en krijg ik ook de beha (Draag nu nog steeds 24u per dag die tubigrip, die begint wel een beetje te irriteren! Alle ''pleistertjes'' zitten er nog netjes op, die zullen er morgen we afgehaald worden denk ik.

Al met al is het goed gegaan, moest me 23-04 om 7 uur melden, ik stond om kwart voor 8 ingepland.

Hartstikke zenuwachtig natuurlijk, kreeg alvast wat medicatie, en een pilletje om rustig te worden, dat hielp niks :14:

Nadat de dokter alles had afgetekend, de operatietafel op, infuus erin en vanaf daar weet ik eigenlijk niks meer!

Heb vrij lang op de uitslaapkamer gelegen, was behoorlijk beroerd van de narcose, is pas tegen de avond gezakt.

Pijn heb ik eigenlijk niet gehad, de eerste paar dagen waren oncomfortabel, maar dag 4 PO eigenlijk al geen medicatie meer genomen.

Ik heb 210cc achter de spier gekregen, en ze zijn gelift, er is alleen wat huid weggehaald, geen weefsel, de operatie zelf was erg goed gegaan, en de drains die ik heb gekregen daarin zat ook nauwelijks wondvocht (Het eruit halen was op zijn zachtst gezegd nogal akelig :79: )

Maar goed, nu bijna 2 weken verder heb ik eigenlijk nergens meer last van, alleen is de huid op mijn borsten erg gevoelig, het gevoel alsof ik te lang in de zon gezeten heb, maar na wat rondzoeken op het forum kwam ik al meerdere dames tegen die dit ook hebben gehad.

Al met al ben ik nu al helemaal blij en tevreden met mijn borsten, ze zijn precies zoals ik ze in mijn hoofd had, wat dat betreft is dokter de Schipper echt mijn held... :126: Voor zover ik kan beoordelen geneest het allemaal heel netjes, ben dus erg benieuwd morgen, dan zullen die gekke pleistertjes er ook wel afgaan, benieuwd hoe ze er zonder die dingen uit zien ;-)

Ik heb vantevoren echt vreselijke twijfels gehad over die lift, maar ben echt heel erg blij dat ik er wel voor gekozen heb, want weet eigenlijk wel zeker dat ik zonder lift met alleen implantaten echt niet blij was geweest met het resultaat, daar wegen die littekens straks absoluut niet tegenop!

Ik zal morgen proberen wat foto's te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je er blij mee bent!

Als ik eerlijk ben ken ik maar heel weinig voorbeelden van borsten die dmv protheses zijn gelift waar ik het echt mooi vind geworden. Maar zoiets is heel persoonlijk natuurlijk.

Ook fijn om te lezen dat jij je zo goed voelt alweer, dat stelt mij weer een beetje gerust :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten zijn ook niet gelift door middel van protheses, ik heb ervoor gekozen om dan ook maar direct met het liften een vergroting uit te laten voeren, als je dan toch al bezig bent... ;)

Wat fijn dat je er blij mee bent!

Als ik eerlijk ben ken ik maar heel weinig voorbeelden van borsten die dmv protheses zijn gelift waar ik het echt mooi vind geworden. Maar zoiets is heel persoonlijk natuurlijk.

Ook fijn om te lezen dat jij je zo goed voelt alweer, dat stelt mij weer een beetje gerust :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag controle gehad, knoopjes van de hechtingen eraf en zowel de dokter als de verpleegster vonden het er heel netjes uit zien al.

Heb sportbeha gekocht bij de Hema, dat mocht ook, fijn gevoel!!! Over 4 weken mag ik beugelbeha's gaan dragen, en over 2 maanden moet ik weer op controle komen.

Iemand enig idee hoe je een prive-album aanmaakt? Dan kan ik enkele foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.