Ga naar inhoud

Happy_87 : 24 Maart 2014 : Dr. Hermens : Jeroen Bosch Ziekenhuis Boxtel


Aanbevolen berichten

Hi, ik ben Sher, 26 jaar. 24 Maart ben ik jarig en ga mezelf een leuk cadeau geven:)! Word namelijk op mijn verjaardag geopereerd aan mijn borsten. Krijg een borstvergroting, ronde vorm, onder de spier. (Dit is dual plane toch)? Twijfel nog tussen 350CC en 300CC. Wil namelijk niet dat het te groot wordt. Snap nog niet alles van deze site, maar misschien kunnen jullie me verder helpen?

Liefs,

Sher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sher,

Welkom op de forum!

Genoeg om te lezen en te bekijken :)

Wat leuk dat je een bv als kado voor je bday geeft. Je wilt niet dat het te groot wordt, maar zou toch liever voor de 350 gaan aangezien er dames zijn die achteraf toch spijt hebben dat ze niet voor de grotere zijn gegaan. Je krijgt ze onder de spier (is idd dual plane, bij Wellness Kliniek doen ze t nog geheel achter de spier) dus zal wel iets wat cc verdwijnen, ong 25cc.

Waar en door wie wordt je geholpen?

Veel plezier op de forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Het is zo lastig omdat de een zegt dat 350CC te groot is en de ander zegt idd dat veel meiden vaak spijt krijgen dat ze niet voor een maatje groter hebben gekozen.

Ik word geholpen door dokter Hermens van ATS kliniek. De Operatie wordt uitgevoerd in het ziekenhuis.

Hebben jullie tips voor het kiezen van een sportbh? Ik moet deze zelf aanschaffen, denk dat het handig is om een aantal maten te kopen?? Heb namelijk nog geen idee hoe groot het uiteindelijk wordt.

Liefs, Sher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Het is idd lastig. Maar wat je ook kan doen is een zakje vullen met 350cc rijst en zien hoe t oogt.

Je kan kijken naar de volgende bh's: fila met voorsluiting, triumph tri-action of de shock absorber (als de bh maar een level 3 of 4 heeft ivm goede ondersteuning)

Waar je ook kan kijken is de Carefix Anna, deze gaan in de maten s t/m ... en heeft genoeg strech om tot 3 maten/cups ong te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top bedankt! Die carefix lijkt me wel wat idd.

Ben alleen wel klein heb omvang 70!! Maar ik kan denk ik dan toch het beste een M of L kopen of niet??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik voor de M gaan.

Maar je kan ook voor de zekerheid de L erbij bestellen. Je weet ook niet hoeveel vocht je vasthoud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks! Misschien moet ik idd toch maar voor 350 gaan!

Ik heb idd de zakjes met rijst al geprobeerd, vind dit toch nog best lastig te zien.

De consulent zegt dat het dalijk toch nog wat kleiner wordt omdat het achter mijn borstspier geplaatst wordt.

Zo fijn dit forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid! Wat spannend!!

Je kan mn forum eens in de gate houden ik heb 330 cc ronde prothede dual plane gekregen! Ik had een kleine a! Mijn voorfotos kun je al zien in mn album!

Misschien hb je er iets aan haha morgen mag ik mn borsten voor get eerst bewonderen haha voor wat ik nu zie zijn ze aardig groot hihi

Succes alvast xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

XMB ik heb je profiel al bekeken en ook je voorfoto's. Ben erg benieuwd hoe het is geworden!!

Hoe voel je je nu?

Ik moet eigelijk zeggen dat ik me erg goed voel! Zit natuurlijk onder de pijnstillers, maar ik ben een beetje aan de druk op mn borst gewend! Heb vandaag al 3 rondjes gelopen buiten van ongeveer 10/20 minuten!

Niks van misselijkheid waar ik bang voor was, dus even afwachten hoe deze nacht gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Wat leuk dat je je boobies krijgt op je verjaardag!

Zoals de andere meiden al zeggen bij twijfel ga voor de grootste maat ;)

Ik ga je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen.

Heel veel plezier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi dames,

Gister ben ik dan eindelijk geopereerd!!
Kort verslagje:

Ik moest me om half 11 melden in het Jeroen Bosch Ziekenhuis in Boxtel. (Liduina).

Werd meteen warm onthaald en werd naar de kamer gebracht.

Daar een intake gehad wat vooraf foto's gemaakt en hoppa ik werd meteen naar de OK gebracht.

Ik was echt mega rustig, totaal geen zenuwen. Dit merkte ze ook aan mij dus ze vroegen wel 10x ben je niet zenuwachtig? je bent zo rustig? haha .

Dokter Hermens kwam me aftekenen we namen nog wat dingetjes door en ik gaf aan dat ik nog steeds twijfelde over de 350CC.

Hij stelde me gerust en zei: meid ik beloof je dat ik er iets moois van maak. Toen heb ik het maar over me heen laten komen.

Terug op de uitslaapkamer was ik erg kortademig. Ik kreeg extra zuurstof en extra pijnstillers... Toen ik was rustiger werd (3u later) mocht ik naar de kamer. Ik kon nog niks van het resultaat zien en nu nog niet... het zit helemaal ingetaped en heb 2 drains hangen. (erg irritant).

a.s. donderdag is de 1e controle en dan mogen de drains eruit en het verband ervanaf gelukkig. Eenmaal op de kamer ging het eigenlijk steeds beter. Zo goed dat ik mezelf zelfs al uit bed kon hijssen dmv mn buikspieren... De pijn valt me ook 100% mee!! Had het zoveel erger verwacht.

Misschien komt dat nog maar heb al sinds gister geen pijnstillers meer op... Zo zie je maar dat het bij iedereen anders is... Hoop dat het zo goed blijft gaan maar ik hou jullie op de hoogte!!

Liefs,

Sher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.