Ga naar inhoud

gewicht siliconen


Aanbevolen berichten

Haha okeej... k wilde t wete omda k dalijk natuurlijk een paar wkn nie werk en wat ik dan aankom in die tijd van stil zitte... dan weet ik hoe hard ik moet werke om t r weer af te krijge haha. Maar iets minder dan n kilootje erbii en dan zit ik nog steeds op mijn normale gewicht....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha okeej... k wilde t wete omda k dalijk natuurlijk een paar wkn nie werk en wat ik dan aankom in die tijd van stil zitte... dan weet ik hoe hard ik moet werke om t r weer af te krijge haha. Maar iets minder dan n kilootje erbii en dan zit ik nog steeds op mijn normale gewicht....

Ik heb op 11 maart links 450cc en rechts 425cc gekregen en ik weeg nu ongeveer 1 kilo meer. In het begin woog ik echt 3 a 4 kilo meer, schrok me kapot, maar dat was dus echt vocht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op 11 maart links 450cc en rechts 425cc gekregen en ik weeg nu ongeveer 1 kilo meer. In het begin woog ik echt 3 a 4 kilo meer, schrok me kapot, maar dat was dus echt vocht..[/quote

gelukkig niks aangekome dus! Alleen aan je boobiez hihi]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op 11 maart links 450cc en rechts 425cc gekregen en ik weeg nu ongeveer 1 kilo meer. In het begin woog ik echt 3 a 4 kilo meer, schrok me kapot, maar dat was dus echt vocht..[/quote

gelukkig niks aangekome dus! Alleen aan je boobiez hihi]

Gelukkig niet nee :P Had wel een enorm dikke buik na de operatie, ik leek wel zwanger!! Is gelukkig ook minder geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net dus op de weegschaal gaan staan en een 2daagjes voor de operatie stond ie op 57,8 en net stond ie op 58,9

dus dat is netjes toch.... maar net n kilo aangekomen hihi

ik kan ook niet echt zeggen dat ik vocht heb gehad, misschien hebben de arnica tabletjes wel super gewerkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.