Ga naar inhoud

Juf : 31 maart 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Aankomende maandag wordt ik geopereerd door Dr. Visser. Bij het consult hebben we gekeken hoeveel cc we zouden moeten nemen,

Ik kreeg toen zo'n hele lelijke sportbh aan waarin de sillicone prothese werden geplaatst. Ik vond toen de 280 cc teveel en 230 cc te weinig. Dr. Visser adviseerde mij de 245 cc.

Nu ben ik erg benieuwd welke cupmaat ik na de operatie kan verwachten. Ik heb nu maat 70B. Ik heb gekozen voor de Monobloc Hydrogel.

Ik ben echt super zenuwachtig!

Alvast bedankt voor jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juf, Leuk dat je ook voor de hydrogel gaat!

Ik krijg 12 april 340 cc (heel misschien 320...) en ik denk dat ik naar een volle C ga.

Ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat worden!

Succes en sterkte maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 24-02 door dr Visser geopereerd in Venlo. 370 cc hydrogel, ze vallen wel echt kleiner uit dan siliconen hoor. Ik had hiervoor 275 cc siliconen nu 370 cc hydrogel en weinig verschil. Ik kan mijn oude bh's nog aan. Ik ben wel erg tevreden over de operatie en de sfeer in de kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey juf !

Gisteren bij dr. Visser langsgeweest.

We hadden een afspraak om 11u, maar we zijn maar om 12u45 mogen binnengaan !

Daardoor had ik het gevoel dat het allemaal nogal rap rap moest gaan.

Ze heeft me ook maar 1 maat laten passen, 330cc.

Ikzelf heb nu een lege B.

Eenmaal thuis begon ik toch te twijfelen over de maat. Had ik toch niet beter gevraagd om een kleinere maat te passen,... ?

Ik heb voor de hydrogels gekozen.

Ik heb je toegevoegd omdat jij ook bij dr Visser bent geweest en jij 245cc hebt gekozen. Heb jij ook de hydrogels ?

Welke maat had jij voordien ? Heb je ook een fotootje ? Hoeft niet als je liever niet wil hoor.

Wat waren jouw ervaringen bij deze dokter ?

Vele groetjes,

Liesbeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Penny

Ik ben erg tevreden over het resultaat. Voor mij moesten zo natuurlijk mogelijk worden. Aangezien ikzelf maar 1.67m ben en 53 kilo weeg vind ik 245 cc meer dan voldoende.

Nu 1,5 week na operatie voel ik me prima.

Groet Juf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.