Ga naar inhoud

Goede chirurgen Belgisch Limburg


Mcflurry

Aanbevolen berichten

Zijn er hier leden die ervaring hebben met goede chirurgen uit Belgisch Limburg? Er zijn er veel te vinden in de gouden gids maar persoonlijke ervaringen vind ik heel weinig. En lukraak eentje kiezen om op gesprek te gaan lijkt me niet ideaal.

Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opereert hij in een ziekenhuis of privékliniek?

Wat was je probleem als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Sommige ingrepen in de privékliniek, andere in het ziekenhuis...

Maar als je erop staat om in de kliniek te worden behandeld doet hij dat daar!

Ikzelf had tubulaire borsten en een tepel van meer dan 7cm ...

Hij heeft een lift, tepelverkleining gedaan en prothese erin gedaan.

(hij is heel eerlijk, beloofd je geen dingen die niet gaan. Zo wist ik op voorhand dat er mss niet inkon wat ik wilde en dat was ook zo, na de operatie heeft mij heel eerlijk gezegd dat het net een maatje minder was, anders ging de wonde niet toe...

Je voegt me maar toe, dan zie je mijn foto's :7::6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil nog even kwijt dat ik er ook steeds te recht kan bij hem,

had een wondje :unsure: gekregen en hij heeft me onmiddellijk doorgeholpen en volgt het ook uitstekend mee op!

(ook al betekend dat dat ik een extra aantal ritjes richting zijn praktijk moet...het geeft me echt het gevoel niet zomaar een "nummer" te zijn)

Ik hoop dat je in je zoektocht er een beetje wijs uit geraakt! Maak bij een aantal een consultatie en ga nadien op je gevoel af!!!

groetjes :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paul vanstraelen is ook heel goed ! hij opereert in het maria ziekenhuis in Overpelt & in zijn privé-kliniek in Overpelt,

Hij luistert echt wat jij wilt & past zich volledig aan aan jou wensen, ik vind er hier niet veel ervaringen van, maar de ervaringen die ik hoor, zijn echt goed ! Hij ging erbij mij ook psychisch op in, hij haalde situaties naar voren waarvan hij dacht dat ik last van heb, & die waren ook juist, een echte aanrader, het kostenplaatje is bij hem ook niet te :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

vandaag 14:23 aangemeld en 14.46 dit bericht geschreven......

als je al geopereerd bent aantal maanden geleden snap ik zoiezo niet wat je ineens op dit forum komt doen?

meestal doe je dat toch vooraf....

Of stel je je eerst voor.

Niet inhoudsloos hier wat posten. En geloof me: ik weet zeker dat ze medewerker is (geweest) daar.... Net als die Elly van laatst.

Maar goed, dit was weer genoeg topic-vervuiling :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha en jij bent?

Laat me raden.... Medewerker bij global care clinic..

:45:

Al de tweede keer dat ik hier een medewerker traceer...

Zelfs vanuit Spanje ben je scherp ! :4::35:

Zielig gedoe zeg dat ze zo een kliniek of arts onder de aandacht moet brengen

Zieltjes winnen of zo ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.