Ga naar inhoud

nellie32 : 1 april 2014 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!!

Het is eindelijk zover ...1 april nieuwe boobs!

Na 3 kinderen vind ik t nu wel es tijd! Ik vind t alleen wel moeilijk om te kiezen... 325 cc (zoals roosenburg heeft gezegd) of 350/375 zoals diana zei.... Moeilijk... Heb nu 75b weeg 60 kg ben 1.70 lang.

Dual plane mentor incisie onder de borst...word t.

Ik zou graag van leden met ong. dezelfde maten enz voor en na foto's willen zien... Ik weet dat t niet precies t zelfde zal worden,maar dan heb ik ongeveer een idee.

Ben zo bang dat ik ze te klein ga vinden.

Kus Nellie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nellie,

Ik wordt ook 1 april geopereerd. Ik ben 1.66 m en heb 75 A.

Lang getwijfeld tussen 375 cc en 400 cc maar ik heb toch besloten op aanraden van forumleden, om voor de grootste te gaan.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je went echt snel aan de grote en als je de grootste neemt kan je daarna ook geen spijt krijgen omdat je ze net wat te klein vind!!

Ik ben nu 19 dgn po en heb nu al zoiets van ze hadden nog wel wat groter mogen zijn haha mijn naaste omgeving ziet het verschil wel maar ik zelf in kleding niet... Droeg voor heen ook alleen maar push up en maximizers

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Begrijp je volledig!!

Die twijfels zijn moordend. Ik zit zelf ook te twijfelen tussen 330cc of 375cc. Heb zelf al jaren 245cc en bh maat 80B of kleine 75C. Wil nu geheropereerd worden alleen geen idee welke maat?! Het liefst wil ik er uitkomen op een mooie volle 75C of kleine 75D en geen 75E.

Heel veel succes morgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je reactie en ja het is zoals je schrijft moordend. Operatie staat op 15 april as. gepland, maar als ik er niet uit kom dan ga ik dit naar later verzetten. Wil graag bv. alleen wil ook qua gevoel over de maat goed zitten.

Voor jou ook heel veel succes met "wikken en wegen"!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben hier vrij nieuw en zit met hetzelfde probleem. Ik heb nu ook een 75/80B en ben 1'70 en weeg 60 kg.

Ik heb nog een week te gaan, 14 april is het zover en heb ook schrik dat ik teleurgesteld ga zijn, ik krijg 400cc op de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.