Ga naar inhoud

Chrisjechuk : 15 april 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Tweede ronde nieuwe kansen en dit keer de goede beslissing.

18 April word ik geopereerd door Dr. Straten Kliniek Heyendael en krijg mentor 550cc Dual Plane
Ik kan niet gelukkiger zijn.

Ik had in eerste instantie een bv staan bij DR verdonck Wellness Kliniek te Genk voor 380cc achter de spier. Had een goed gevoel maar onderweg naar huis begon ik al te twijfelen over het aantal cc en die twijfel is enkel maar groter en groter en groter geworden. Zo erg dat ik er slecht door sliep en het een obsessie werd.

Uiteindelijk hals over kop een consult kunnen regelen bij Dr. Straten, gelukkig kon mijn vriend deze keer mee. En het was een verademing!
Ik ben dik een uur binnen geweest volgens mij terwijl ik in Genk binnen 15 minuten weer buiten stond.

Er werd ook van alles opgemeten en dat was in Belgie dus niet zo.

En ik krijg zonder moeite 550cc

Het aftellen kan (opnieuw) beginnen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eventueel a.s maandag of dinsdag ook mijn bv kunnen hebben. Maar dat kreeg ik niet meer geregeld. Ja had wel mogelijk geweest maar dan moest ik van alles regelen en doen. En heb 4 april nog een leuk feestje waar ik nu zorgeloos naar toe kan. Dan moet ik maariets langer wachten.

Hoeveel cc krijg jij Yara en ook dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eventueel a.s maandag of dinsdag ook mijn bv kunnen hebben. Maar dat kreeg ik niet meer geregeld. Ja had wel mogelijk geweest maar dan moest ik van alles regelen en doen. En heb 4 april nog een leuk feestje waar ik nu zorgeloos naar toe kan. Dan moet ik maariets langer wachten.

Hoeveel cc krijg jij Yara en ook dual plane?

Ik krijg 400 cc dual plane en heb nu een 75A/AA.

Ik ben 1.66 .

En jijj? Wat is je voorsituatie?

Deze zomer kunnen wij ons weer in bikini vertonen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Inatje,

ja zag het, gaan we gezellig samen aftellen. Kan mij niet snel genoeg gaan!

Ik heb nu een lege 75B, 1,85 lang en weeg 71 kg

Die 550 cc ziet er nog niet echt heel groot uit vond ik. Krijg meer gewoon "normale" formaat borsten.
Komt natuurlijk doordat ik lang ben en zoals mijn vriend zegt Kromowidjojo schouders heb, hahahah dus grote volume valt minder snel op.

Ik heb al een vakantie geboekt staan ( ben in geen jaren op vakantie geweest naar de zon ) 31 juli vertrekken we en ik heb nu al enorme voorpret met het zoeken naar bikini's.
En denk dat mijn garderobe een drastische make-over gaat krijgen, :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk hoor! Het kan mij ook niet te snel gaan haha het liefst al morgen :D

Wow 1.85! Dan is 550cc wel een mooie grotte :)

Ik ben maar 1.65 hehe

Oh mooi dan kan je direct van je nieuwe borsten en bikini's genieten. Vooral leuk als je al lang niet meer op een zon vakantie geweest bent!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smarcietje, hoeveel cc krijg jij?

Er zijn er al best een aantal die in April naar Straten gaan.
Nu nog een tweede sport / post operatieve bh kopen en dan ben ik er klaar voor.

Heb allezalfjes en smeerseltjes voor op de wonden ook al in huis en slik al arnica en vitamine c

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chrisjechuk

Wees onwijs blij dat je 550cc krijgt!

Ik ben namelijk ook 1.80 en heb 500/550cc

En ik had groter gewilt want ik zie het niet eens met kleren aan!

Wij lange dames kunnen veel meer hebben wil het groot lijken als meiden van 1.60/1.70

Daarin moeten we ons niet vergissen!

Hele goeie keuze schat!!!

Aftelllen meid

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chrisjechuk

Wees onwijs blij dat je 550cc krijgt!

Ik ben namelijk ook 1.80 en heb 500/550cc

En ik had groter gewilt want ik zie het niet eens met kleren aan!

Wij lange dames kunnen veel meer hebben wil het groot lijken als meiden van 1.60/1.70

Daarin moeten we ons niet vergissen!

Hele goeie keuze schat!!!

Aftelllen meid

Liefs

Klopt van mij had er eigenlijk nog wel meer in gemogen. Maar ben allang blij dat het 550cc word.

Had bedacht dat ik dan maar de komende weken plankgas ga sporten als ik mijn buik iets strakker krijg dan scheelt dat alweer in aanzicht vooral omdat ik een smalle taille heb. ( heb wel brede schouders en heupen en een ronde kont ;-) ) dus als buikje strak is oogt het groter heb ik bedacht... hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 12 dagen te gaan :-)

Ik merk wel dat ik nu toch soms een beetje de zenuwen krijg.

Ik heb ook totaal geen idee wat ik kan/moet verwachten want de verhalen hier zijn zo divers.

Weet wel dat ik er enorm zin in heb en benieuwd ben hoe groot mijn voorgevel gaat worden met 550cc denk niet dat het de mensen zal opvallen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chrisjechuck,

Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd door Frans Straten en het is mij echt 100% meegevallen.

Ik heb 425 cc dual plane gekregen.

Iedereen in heyendaal is erg lief voor je,

Voor je het weet is het al gebeurd.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yara,

Heb je veel last/pijn of valt dat wel mee.
Ik heb de dag na mijn operatie een afspraak die ik niet kan verzetten... is maar 15 minuten maar dan alsnog, weet niet of dat te doen is. Hoef zelf niet auto te rijden dat scheelt wel.

Succes met herstellen en veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Groetjes Christina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Christina,

Ik heb helemaal geen pijn, maar daarmee heb ik ,als ik verder zo lees op het forum, veel geluk mee gehad.

De meeste meiden hebben dat wel de eerste dagen.

Ik hoop voor jou dat het net zo goed verloopt als bij mij.

Dinsdag geopereerd en vandaag heerlijk gewandeld en op een terrasje gezeten.

X Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smarcietje, hoeveel cc krijg jij?

Er zijn er al best een aantal die in April naar Straten gaan.

Nu nog een tweede sport / post operatieve bh kopen en dan ben ik er klaar voor.

Heb allezalfjes en smeerseltjes voor op de wonden ook al in huis en slik al arnica en vitamine c

Sorry voor de late reactie, was ff in het buitenland :)! 325 cc HP Mentor Dual plane! Wtf moet je supplementen slikken?Ik heb twee fila sportbhs gehaald

D75.. Ik heb zelf een kleine C… We zullen zien! Spannend nog 7 dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 12 dagen te gaan :-)

Ik merk wel dat ik nu toch soms een beetje de zenuwen krijg.

Ik heb ook totaal geen idee wat ik kan/moet verwachten want de verhalen hier zijn zo divers.

Weet wel dat ik er enorm zin in heb en benieuwd ben hoe groot mijn voorgevel gaat worden met 550cc denk niet dat het de mensen zal opvallen :45:

Ik heb ook de zenuwen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Christina,

Ik heb helemaal geen pijn, maar daarmee heb ik ,als ik verder zo lees op het forum, veel geluk mee gehad.

De meeste meiden hebben dat wel de eerste dagen.

Ik hoop voor jou dat het net zo goed verloopt als bij mij.

Dinsdag geopereerd en vandaag heerlijk gewandeld en op een terrasje gezeten.

X Yara

Mazzelaar ik hoop dat ik zon mazzel heb, zal wel weer niet hahhah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat het bij mij ook zo voorspoedig zal gaan als bij jou!

Heb de 19deeen verjaardag feestje en wil daar wel even mijn gezicht laten zien.

Maar ik heb niet zo vaak mazzel.... dus ik ga van de horror verhalen uit dan kan het enkel meevallen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.