Ga naar inhoud

Iemand ervaring met eigen vet inspuiten bij double bubble ?


Aanbevolen berichten

Hallo lieve mensen ,

Ik heb nu als advies om halverwege juni ongeveer eigen vet te laten inspuiten

Om de double bubble weg te krijgen , hij heeft vorige keer als zoveel los gesneden dat het echt vreemd is dat er nu nog zulke flinke lijnen in me borsten zitten.

Heeft iemand hier ervaring mee ? Met eigen vet inspuiten om de double bubbel weg te krijgen?

Ben heel blij hoe Verdonck hiermee omgaat hij probeert me echt te helpen.

En ze zijn van alles nu echt aan het regelen voor me!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het resultaat in het begin heel mooi zal zijn, maar dat het toch iets tijdelijks is, als je bijvoorbeeld iets afvalt zal dat vet weer verdwijnen en dat zou heel erg zonde zijn!

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, dus ik weet er het fijne ook niet vanaf, maar wel fijn dat Verdonck goed met je meedenkt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meis

dit wil ik ook graag weten bij mij gaan ze dat namelijk ook doen om me deuk weg te halen..ik moet over 2 weken fotos sturen om te laten ziem hoe t nu is en dan kon ik al een afspraak maken voor die lipofilling.dus ik laat het je weten hoe het bij mij gegaan is dan .

mij werd verteld dat zon kleine hoeveelheid wel blijf zitten.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het wordt ook weer opgenomen in je lichaam. ik merk dat met insuitingen in mijn gezezicht.

En aangezien het bij jou toch flink is, heb ik zo mijn twijfels, maar ja je kan het altijd proberen, mits hij de her dan strakjes wel opnieuw doet.

Ik denk dat je meer baat hebt met een her, en dan op de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hebben ik meerdere opties gelezen voor double bubble...

-grotere protheses ( ik heb al 75E)

-pocket kleiner maken ( is vorige keer al gebeurd )

- protheses voor de spier ( ik heb dunne huid en dan moeten de protheses er eerst 6 maanden uit)