Ga naar inhoud

Boob zonder tattoo begint weer gek te doen :(


Javaantje

Aanbevolen berichten

Hi ladies,

Zit nu echt met me handen in mijn haar. Kom ik vanmiddag uit de douche en ik zie hetzelfde patroon als bij de 1e en 2e operatie. Het is dan wel niet zo erg, maar je ziet het wel!

Ja ik weet het ben pas 3 weken PO en zal nog geduld moeten hebben. Tja inmiddels ook wel gewend, dus geduld kan ik nog wel hebben...

Maar ja KOM OP heej!!! Tering zooi...

Ik voelde de grond gewoon onder mij wegschuiven, angstiger worden en godverdomme, waarom dit WEER?! Is het GODVERDOMME mij niet gegund?! Bij 12 dagen en 17 dagen PO (zie foto) dacht ik "ja denk wel dat het goed komt", maar wel angstig om me blij te voelen. Juist om teleurstelling te voorkomen, maar tadaaa teleurstelling is er gewoon weer!!! .. Ben er gwn moe van!!

Vanaf dag 1 ben ik goed ingepakt, alleen met douchen is alles af en pakt manlief mij weer goed in. Naar mijn idee doe ik niks verkeerds qua bewegingen. Ik kook niet, ik doe geen huishouden, ik strijk niet. Dus waar ligt het dan??!!!

Toch niet aan vannacht dat ik zonder bh heb geslapen? (alleen band en rolletje tussen mijn boobs) Dr. de Meyere had gezegd dat de bh en verband na 10 dagen niet meer nodig is.

Mijn armen bewegen en douchen durf ik nu niet meer en ff de verband af ook niet want anders gaat de prothese weer naar binnen (schuiven van prothese onder de spier) Rolletje tussen mijn borst dan maar dikker maken en elastische plakverband halen. Dan maar 24/7 verpakt zitten en mijn huid naar de klote door de plakverband voor de komende 3 weken en wassen met washandje (de rest door manlief)

*Kan ik dat elastische plakverband gewoon bij de apotheek halen?*

Mssn toch maar de protheses uit laten halen, heb ik iig geen last meer van deze bull shit!

Bovenste foto is 3 weken po 1e herstel en onderste foto is van vandaag 20 dagen po. Maar dat de patroon nu al begint, het begin dat de prothese naar binnen schiet... Kan en mocht gewoon niet gebeuren!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis,

de onderste foto vind ik toch anders dan die erboven, je ziet bij de eerste heel duidelijk verschil in je borsten, de rechter is daar groter dan de linker, op de onderste is dat niet zo, daar zijn je boobs even groot. Morgen je pc deze foto mailen met je zorgen, want dat je je zorgen maakt is niet raar je heb al zoveel meegemaakt hierin, bekijk het morgen nog een x, kop op meisie hoop dat t allemaal bij het herstel hoort.

kusz en liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis,

de onderste foto vind ik toch anders dan die erboven, je ziet bij de eerste heel duidelijk verschil in je borsten, de rechter is daar groter dan de linker, op de onderste is dat niet zo, daar zijn je boobs even groot. Morgen je pc deze foto mailen met je zorgen, want dat je je zorgen maakt is niet raar je heb al zoveel meegemaakt hierin, bekijk het morgen nog een x, kop op meisie hoop dat t allemaal bij het herstel hoort.

kusz en liefs

Dat ze nu even groot zijn heb je helemaal gelijk in.. Maar dat de vorm erin zit, dus de prothese wat naar binnen zit dat zit me niet lekker...

Ik ga me pc pas bij 6 weken een mail sturen, want ik wil niet weer afgescheept worden,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze nu even groot zijn heb je helemaal gelijk in.. Maar dat de vorm erin zit, dus de prothese wat naar binnen zit dat zit me niet lekker...

Ik ga me pc pas bij 6 weken een mail sturen, want ik wil niet weer afgescheept worden,

ik snap je bezorgheid hoor meis, ik duim voor je!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Javaantje,, dit meen je toch niet,, wat erg voor je! Ik ( en ik denk eigenlijk de rest van het hele forum) had t je zoo gegund. Eindelijk wat je al die tijd al wou.

Maar je bent nog weer kort po, kan nog vanalles gebeuren en dat weet je zelf ook. Maar zou me zelf ook echt *** voelen als nu alweer het zelfde komt waar je juist aan geopereerd bent omdat je er vanaf wou.

Ik ben natuurlijk geen pc en heb er totaal geen verstand van maar mij lijkt het idd ook wat jij zegt het slimste om ze helemaal in te pakken dat ze geen kant op kunnen en wel zo moeten blijven zitten op een gegeven moment. Je hebt blijkbaar toch ruimte aan de binnenkant waar de prothese naartoe kan gaan. Met dat verbandrolletje ertussen word t moeilijker voor de prothese om te verplaatsen lijkt me.

Ik snap dat je de pc niet wilt bellen weer omdat je geduld "moet" hebben. Maar dat heb je nu wel genoeg gehad toch?

Ik hooop echt heeel erg voor je dat dit gewoon nog bijtrekt, want voor de rest zien ze er echt super uit!!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Nee dat meen je toch echt niet... Ik snap je frustratie volledig..

Weer helemaal inpakken lijkt mij de beste optie, maar niet met dat plakverband hoor.. Daar heb je vorige keer een allergische reactie op gehad... En om straks vol met blaren en daardoor littekens te lopen is toch ook geen optie....

Toch zou ik Demeyere ff mailen, hij kan je ook vertellen wat je nu eht beste kunt doen, wel of niet inpakken...

Ik hoop (net als de rest) dat het nog bij gaat trekken!! ik ga in ieder geval voor je duimen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Javaantje,, dit meen je toch niet,, wat erg voor je! Ik ( en ik denk eigenlijk de rest van het hele forum) had t je zoo gegund. Eindelijk wat je al die tijd al wou.

Maar je bent nog weer kort po, kan nog vanalles gebeuren en dat weet je zelf ook. Maar zou me zelf ook echt *** voelen als nu alweer het zelfde komt waar je juist aan geopereerd bent omdat je er vanaf wou.

Ik ben natuurlijk geen pc en heb er totaal geen verstand van maar mij lijkt het idd ook wat jij zegt het slimste om ze helemaal in te pakken dat ze geen kant op kunnen en wel zo moeten blijven zitten op een gegeven moment. Je hebt blijkbaar toch ruimte aan de binnenkant waar de prothese naartoe kan gaan. Met dat verbandrolletje ertussen word t moeilijker voor de prothese om te verplaatsen lijkt me.

Ik snap dat je de pc niet wilt bellen weer omdat je geduld "moet" hebben. Maar dat heb je nu wel genoeg gehad toch?

Ik hooop echt heeel erg voor je dat dit gewoon nog bijtrekt, want voor de rest zien ze er echt super uit!!

Xxxx

Dank je wel meis :56:...

De ruimte aan de binnenkant heeft die weer dichtgemaakt, dus de prothese mag gewoon niet naar binnen gaan. Mssn is het stukje wat dichtgemaakt is nog niet genezen.

Ik denk dat ik nu gwn niks anders kan doen, dan geduld hebben (tot de 6 weken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat meen je toch echt niet... Ik snap je frustratie volledig..

Weer helemaal inpakken lijkt mij de beste optie, maar niet met dat plakverband hoor.. Daar heb je vorige keer een allergische reactie op gehad... En om straks vol met blaren en daardoor littekens te lopen is toch ook geen optie....

Toch zou ik Demeyere ff mailen, hij kan je ook vertellen wat je nu eht beste kunt doen, wel of niet inpakken...

Ik hoop (net als de rest) dat het nog bij gaat trekken!! ik ga in ieder geval voor je duimen!!!!

Dank je wel meis. Maar nu denk ik echt van; Het maakt mij gewoon niks meer. Dan krijg ik maar blaren en littekens daardoor krijg. Het moet dan gwn strak verpakt worden. De elastische verband kan soms wel eens wat los komen, door het bewegen of na het slapen.

Ik laat mijn vriend hem wel mailen, want met mijn frustraties en al dat emoties kan dat mailtje mssn bot overkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dank je wel meis. Maar nu denk ik echt van; Het maakt mij gewoon niks meer. Dan krijg ik maar blaren en littekens daardoor krijg. Het moet dan gwn strak verpakt worden. De elastische verband kan soms wel eens wat los komen, door het bewegen of na het slapen.

Ik laat mijn vriend hem wel mailen, want met mijn frustraties en al dat emoties kan dat mailtje mssn bot overkomen.

Wat je eventueel wel nog kan proberen is de eerste laag elastisch verband en daarover heen plakverband, maar dan komt het niet in contact met je huid...

Heeft je vriend al gemaild? En ik denk dat je rustig zelf kan mailen en als je gefrustreerd overkomt.... so what, je bent inmiddels 3 keer geopereerd, mag je gefrustreerd zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je eventueel wel nog kan proberen is de eerste laag elastisch verband en daarover heen plakverband, maar dan komt het niet in contact met je huid...

Heeft je vriend al gemaild? En ik denk dat je rustig zelf kan mailen en als je gefrustreerd overkomt.... so what, je bent inmiddels 3 keer geopereerd, mag je gefrustreerd zijn ;)

Nee mijn vriend heeft nog niet gemaild. K denk dat k t zo wel laat. K zit nu 2 dagen ingepakt mat plaktape (andere dan wat de Meyere me had gegeven) en die irriteert niet (van de action) Tevens ook verband om

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

hoe is het nou? Al weer verandering gehad?

xx

Hey meis k weet t nog niet want ben ingetaped en eerlijk gezegd durf k er niet naar te kijken/af te halen om t kijken.

Mssn over een paar daagjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop voor je dat het goed zit en blijft !!!

Hè lieve Javaantje. Ik hoop zo dat het goed gaat. Ik duim echt voor je en leef met je mee! X

Dank jullie wel lieverds ... Ik duim ook voor mezelf :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.