Ga naar inhoud

Smarcietje1234 : 14 april 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hey,

Nieuw op forum! Ik wil graag meer info hoe anderen met de postop omgaan en hoe ze het beleven.

Ben 29, heb een 70C en ga vergoten met 325 hp mentor dual plane. Eigenlijk nooit ontevreden over mijn borsten geweest en nog steeds niet eigenlijk, maar zijn een beetje gaan zakken en een BV lijkt me een goede oplossing! Nog een paar weekjes en het is zover... De afspraak staat al een jaar..

Krijg nu wel een beetje kriebels.. Ik hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!! Ik heb je titel een klein beetje aangepast zodat deze hetzelfde is als alle andere titels ;)

Gefeliciteerd met je datum!! Nog maar een klein maandje, dat is echt zo voorbij!!

Alvast heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben me vergeten voor te stellen.. Ben 29 jaar en geef mezelf voor mijn 30ste verjaardag nieuwe borsten cadeau! Helemaal leuk heb er zin in ook. Ze waren niet meer in top shape dus vandaar, zie foto's (staan privé).

Verder in het dagelijks leven nu even werkloos (helaas) en heb vriend en kat :).. No kids. Love tattoo's.

Even wat vraagjes ik lees net iets over overgevoeligheid siliconen. Kan iemand mij daar meer over vertellen?

Zijn er nog meer gegadigden voor 14 april?

Groetjes,

Smarcietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk cadeau! ;) ik ben 28 en laat het dit jaar doen, waar en wanneer weet ik nog niet.

Waar ga jij heen en hoeveel cc krijg?

Alvast succes met aftellen, nog ff!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Leuk cadeau! ;) ik ben 28 en laat het dit jaar doen, waar en wanneer weet ik nog niet.

Waar ga jij heen en hoeveel cc krijg?

Alvast succes met aftellen, nog ff!!

Ik ga naar UCCZ Dekkerswald Diana Gabriels Frans Straten.. 325 CC HP mentor.. Ik heb momenteel een C70 en wil alleen wat meer volume, echte grote borsten passen niet bij mij denk. Dus word een volle D hoop ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo tijd voor een verslagje! Ben nu 2 dagen PO en heb veel pijn gehad. Is mij best wel een beetje tegengevallen. Desondanks ziet het erg mooi uit. Ik had een afspraak om 7.00 uur in de morgen. Je komt binnen door ingang B niet C dus, en loopt zo de verpleegafdeling op op de 1e verdieping. Daar word alles uitgelegd en ik moet zeggen super vriendelijke verpleegkundigen. Het is ook een fijne plek om te zijn kliniek Heyendael. Na een kwartier ging ik richting verkoever en toen binnen tien minuten lag ik op de operatietafel. Ik was zo nerveus voor de narcose, maar dat is mij 100% meegevallen.

Toen ik wakker werd in de verkoever was mijn bloeddruk te laag dus moest wat langer blijven daar. Vervolgens naar de kamer waar nog een meisje lag die ook een bv kreeg. Ik had helse pijn na de operatie en was blij dat ik de hele dag daar had om bij te komen. Frans Straten komt ook pas rond 18.00 uur savonds zijn patientenronde doen. Dus bereis je voor op een hele dag. Neem wat lekkers mee, je krijgt wel brood en beschuit. Maar ik had me eenpartij honger. Vraag sowieso meteen om verdoving. Echt met dual plane you will need it!! De rit naar huis is geen pretje.. En de eerste twee dagen ook niet.. Voldoende paracetamol nemen, 3x per dag die andere pijnstiller (tramadol). Ieder herstel is verschillend, het meisje naast me was up and running binnen no time, terwijl ik lag te creperen. Ga van het ergste uit dan kan het alleen maar meevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Smarcietje!


Leuk verslagje! hier heb ik zeker wat aan! lees veel goede verhalen over die kliniek, dat het erg prettig voelt, iedereen is aardig en zorgzaam.
vind het ook fijn te horen dat ze nog goed op je letten, net als bij jou dat je bloeddruk te laag was!

Hoe lang heeft je operatie geduurd denk je?

Mijn vriend is vorig jaar in een belgische kliniek geopereerd aan zijn buik.. wat ik daar heb gezien,..
sja niet mijn beeld van 'prettig'
de uitslaap kamer was een kamer waar alle patienten op een rijtje werden neergezet in een stoel (!) waarin hij half lag, met wat naar mijn mening, sloebere kleden om warm te blijven,
hij moest zelf naar de operatiekamer lopen, via een trap en lift en zag perongeluk ergens in een andere operatiekamer dat ze bezig waren met een patient,
die was net aan het wakker worden oid.

De nazorg was ook bar slecht.. en dat voor 3000 euro...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.