Ga naar inhoud

Tot hoeveel weken kunnen je borsten zakken ?


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben inmiddels 5 weken po en heb een serieus verschil tussen links en rechts.. Links hangt een stuk lager dan rechts en is ook niet zo rond als rechts. Je kan in mijn galerij fotos bekijken.

Nu was mijn vraag tot hoeveel weken je borsten nog kunnen indalen ? Ik hoop dat het verschil komt doordat rechts nog moet zakken.. Heb zo bang dat het niet bijtrekt :(

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Tascha,

Ik ben morgen 6 weken po, maar bij mij zit er ook nog redelijk verschil links en rechts. Rechts zit echt nog hoger... ik hoop ook dat het bijtrekt. Bij mij is er 30cc meer in gegaan aan de rechtse kant, hoop niet dat het daar aan ligt.

Ik wacht nog eventjes en dan ga ik toch aan de bel trekken, of dat de oorzaak zou kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zit in elke borst 330cc en had voordien maar een minimaal verschilletje wat echt nie opviel.. Maar hoe ze nu zijn wordt ik echt ongelukkig :( mss is het omdat ik rechtshandig ben dat rechts trager herstelt ? Ik weet het niet... Ik zoek achter alle mogelijke uitleg om mezelf te kalmeren dat het goedkomt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die spier zou best kunnen ik ben ook rechts. Bij mij wel flink verschil voor de opp. Maar nu nog steeds helaas, niet in grootte maar in profiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoort overal dat je borsten nog tot een jaar kunnen veranderen dus ik zou me geen zorgen maken. Geef het een paar maanden, je kan niet verwachten dat alles zomaar op zijn plek zit :) je huid moeten rekken enz. en je borsten zijn 2 aparte delen, daarom is het niet raar dat ze apart van elkaar genezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde.

Ben ook bijna 5 weken en links zit zeker 1 cm hoger en is ook anders van vorm. De grote zit ook meer beweging in dan de kleinere.

En de grotere komt veel meer naar voren qua projectie, denk ook zeker wel een cm.

Hoop ook echt dat het nog veranderd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zit in elke borst 330cc en had voordien maar een minimaal verschilletje wat echt nie opviel.. Maar hoe ze nu zijn wordt ik echt ongelukkig :( mss is het omdat ik rechtshandig ben dat rechts trager herstelt ? Ik weet het niet... Ik zoek achter alle mogelijke uitleg om mezelf te kalmeren dat het goedkomt..

Ik ben indd linkshandig en mijn linker is kleiner!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde.

Ben ook bijna 5 weken en links zit zeker 1 cm hoger en is ook anders van vorm. De grote zit ook meer beweging in dan de kleinere.

En de grotere komt veel meer naar voren qua projectie, denk ook zeker wel een cm.

Hoop ook echt dat het nog veranderd!

ik hoop maar na al dit allemaal te lezen dat meerdere het hebben, dat het 'normaal' is en nog weggaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er nu nog wel vertrouwen in dat het nog goed komt met ons hoor!

Ze zeggen dat tussen de 6 en 12 weken nog heel veel veranderd.

Dus daar probeer ik maar aan te denken wanneer ik mezelf gek aan het maken ben voor de spiegel en er verdrietig van word..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stelt me toch al wat geruster om te lezen dat meerdere meiden dit hebben... Maar als ik dan weer in de spiegel kijk dan lijkt het bij mij zo extreem ten opzichte van de anderen.. Pff dat het maar snel bijtrekt !

Bedankt voor jullie lieve reacties !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Stelt me toch al wat geruster om te lezen dat meerdere meiden dit hebben... Maar als ik dan weer in de spiegel kijk dan lijkt het bij mij zo extreem ten opzichte van de anderen.. Pff dat het maar snel bijtrekt !

Bedankt voor jullie lieve reacties !

Je bent altijd kritischer op jezelf dan dat je op anderen bent.. Je bekijkt je boobs ook uit verschillende hoeken terwijl je hier vaak foto's ziet waarop de boobs het mooiste zijn ;)

Iedereen heeft verschil in de borsten.. Komt echt wel goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij begint de kleinere nu eindelijk bij te trekken met 5.5 week po.

Vorige week nog veel verschil een sinds vandaag is de kleinere nu ook duidelijk wat meer gaan zakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.