Ga naar inhoud

HOE IS JE GEVOEL?


Aanbevolen berichten

Hoe is je gevoel?:

Heb je nog het zelfde gevoel in je tepels?met sex.

Daar lees ik niks over online.ik zal het eens aankaarten.

maar dat is ook nogal gevoelig onderwerp denk ik.

en wie durft nu te zeggen dat het een teleurstelling is.

Dat WIL je toch niet!!??Dus mischien is er verstopt leed.

nu :hier mg je alles vertellen.

liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij zijn ook nog gevoelig, het word wel minder! Ik moet zeggen dat ik niets met mijn tepels heb! Ik vind het eerder irritant als iemand er aan zit dan fijn! Dus als ik er geen gevoel meer in zou hebben geen probleem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben iets meer dan 4 weken PO en bij mij zit er iets meer gevoel in maar niet pijnlijk ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 6 weken PO en m'n tepels zijn nog best gevoelig. Was eerst erger maar ik denk dat het nu langzaam aan het wegtrekken is!

Ach ik heb liever hele gevoelige tepels nu dan helemaal geen gevoel.

De eerste paar dagen was ik ook een beetje gevoelloos onderin m'n borsten, maar dat was na een week al weer terug. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 3 maanden po en ik heb bijna geen gevoel in mijn tepels. Hoop eerlijk gezegd wel dat dit terug komt. Ja zo niet, het kwaad is toch al geschiedt. Haha

Okeee sorry die dubbele post was niet de bedoeling...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb de eerste weken na mijn bv overgevoelige tepels gehad, zo erg dat het op een gegeven moment echt pijn begon te doen.. Nu inmiddels 4 maanden verder heb ik hetzelfde gevoel in mijn tepels als daarvoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wilde het onderwerp eigenlijk ook al eens aansnijden.

Ik ben in middels ruim een jaar PO en het gevoel in mijn tepels is waardeloos. De ene keer voel ik helemaal niks en de andere keer doet het pijn bij de minste aanraking. Echt niet leuk. Mijn PC zei steeds dat het wel goed komt en dat ik geduld moet hebben, maar ik denk dat het nooit meer wordt zoals voor de operatie, helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu ongeveer 10 mnden po.

Eerst had ik geen gevoel in m'n tepels, daarna waren ze overgevoelig/pijnlijk en nu sinds een maandje of 3 zijn ze weer in hun normale doen.

Ik heb zelfs t idee dat ze ietwat gevoeliger zijn dan voor m'n bv maar dan vooral op een positieve manier ;-)

Het heeft dus echt wel even de tijd nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 5 maanden PO. De tepel van mijn rechter borst is enorm gevoelig, maar ik heb nog steeds geen gevoel in mijn linker tepel en onderaan mijn linker borst. En ik vind het vreselijk :-( Ik ben blij te lezen dat het toch nog goed kan komen, want het bepaalt toch wel mee mijn vrijplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky328

hoi, ben anderhalf jaar po en mijn tepels zijn nog altijd gevoelig. Doen vaak ook wat pijn. Qua gevoel in mijn borsten ben ik 90 % achteruit gegaan maar qua psychisch me goed voelen 100 % vooruit :-) Nog altijd de beste beslissing. Raar maar waar :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerst hetzelfde gevoel, toen geen gevoel, toen pijn en overgevoelig, toen heeeeel pijn en nu weer ongevoelig/tot irritant gevoel....

Plovier zei: zoalng je iets voelt, komt t wel weer terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gevoel in mijn tepels is nooit een echt probleem geweest.

De onderkant van mijn borst is nog wel wat verdooft, maar wordt wel steeds minder.

Het heeft gewoon echt de tijd nodig om te herstellen en het gaat bij de een wat sneller als bij de ander.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wilde het onderwerp eigenlijk ook al eens aansnijden.

Ik ben in middels ruim een jaar PO en het gevoel in mijn tepels is waardeloos. De ene keer voel ik helemaal niks en de andere keer doet het pijn bij de minste aanraking. Echt niet leuk. Mijn PC zei steeds dat het wel goed komt en dat ik geduld moet hebben, maar ik denk dat het nooit meer wordt zoals voor de operatie, helaas.

Wie had jij? en voor de spier of ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerst hetzelfde gevoel, toen geen gevoel, toen pijn en overgevoelig, toen heeeeel pijn en nu weer ongevoelig/tot irritant gevoel....

Plovier zei: zoalng je iets voelt, komt t wel weer terug!

en voor de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.