Ga naar inhoud

MiniBoobs : 14 maart 2014 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

hoi miniboobs, wanneer heb je je borsten gekregen? en hoe zijn ze geplaatst? Ik ben nog niet een echte kenner hoor, maar weeet inmiddels wel dat als ze dual plane zijn geplaatst dat ze dan nog alle kanten opkunnen, en dat dit niks hoeft te betekenen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je net geopereerd zo te zien meid? Dan zijn ze meestal zo puntig dus maak je nog niet druk. Als je huid wat gaat oprekken en het implantaat wat zakt komt dat vast helemaal goed! Geduld :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik las net in de shoutbox dat je heel verdrietig bent over hoe je borsten er nu uitzien. Als ik het me goed herinner ben je afgelopen vrijdag geopereerd, dat is 4 dagen geleden.

Dit is heel normaal wat ik hier op de foto's zien. Je huid staat nog heel strak, en misschien is je prothese wel achter de spier geplaatst.. Zowel je huid als je spier hebben tijd nodig om uit te rekken. Daarna gaan je borsten er groter uitzien, en kan je prothese naar de juiste plaats 'zakken' Het gaat er dan echt heel anders uitzien :)

Probeer neit in paniek te raken. En geef jezelf de komende 6 weken sowieso de tijd om aan je nieuwe boobs te wennen. Ze gaan zelfs nog veranderen in het komende jaar, en soms zelfs daarna nog :)

Geef het even de tijd! Echt! We hebben allemaal geen geduld, omdat we meteen willen zien hoe het uiteindelijke resultaat wordt, maar dat uiteindelijke resultaat begin je pas te zien na 3 maanden.. Heel erg balen haha, maar helaas is het wel echt zo.... We geloven het allemaal niet, maar na 3 maanden zien we allemaal: verhip, het is nog waar ook hihi

Een goed herstel!!

En succes met geduld hebben ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, maak je geen zorgen!!

Als je boobs van Demeyere hebt, dan heb je het maximale aantal cc gekregen dat er logischerwijs inpaste..

Verder zijn ze voor de spier geplaatst, en dus zakken ze sowieso naar de goede plaats!!

Dat worden hele mooie boobs, Demeyere is een hele goede pc. Ben zelf ook door hem geopereerd en ik ken eigenlijk geen meid die niet tevreden is over hem, die de prothesen voor de spier hebben!!

Maak je geen zorgen! Geef het de tijd :) Komt ECHT goed!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Zoals iedereen hierboven ook al zegt.. heb nog even geduld.. Als ik mijn foto's zie van de eerste dagen is het ook geen mooi gezicht..

Het zal je echt nog gaan verbazen in hoeverre ze nog zullen veranderen.. Geef het nog ff de tijd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je boobs zijn inderdaad nog heel jong dus dat komt echt wel goed hoor meid ;)

Het is helaas een kwestie van geduld. Als ik mijn borsten van dag 1 zie en nu dan is het een heel verschil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.