Ga naar inhoud

500cc implaten vullen tot meer cc?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Binnenkort is het mijn beurt voor de bv.

En ik weet dat de chirurg voor mij 500cc implantaten besteld heeft .

Nu ben kk bang dat op de operatietafel blijkt dat mijn borsten hiermee niet tot het maximum gevuld is...

Nu leds ik veel op andere sites van klinieken bijvoorbeeld: 500cc impantaten links gevuld tot 550cc. En rechts gevuld tot 500.

Klopt het dat de siliconen nog verandert worden tijdens het opereren?

Liefs Cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dan hebben ze waarschijnlijk ongelijke borsten gehad. Soms kun je afspreken met de PC dat hij tijdens de operatie kijkt of een maatje groter mogelijk is, dus bv dat hij 600 en 500cc bij de hand houdt en plaatst wat past, maar dat moet je dus van te voren afgesproken hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hallo allemaal,

Binnenkort is het mijn beurt voor de bv.

En ik weet dat de chirurg voor mij 500cc implantaten besteld heeft .

Nu ben kk bang dat op de operatietafel blijkt dat mijn borsten hiermee niet tot het maximum gevuld is...

Nu leds ik veel op andere sites van klinieken bijvoorbeeld: 500cc impantaten links gevuld tot 550cc. En rechts gevuld tot 500.

Klopt het dat de siliconen nog verandert worden tijdens het opereren?

Liefs Cynthia

Nee ze worden tijdens de operatie niet veranderd. Het kan wel zo zijn dat je pc meerdere maten voor je besteld en dan tijdens de operatie bekijkt welke er het beste in passen.. Maar dit is wel iets wat je van te voren afgesproken moet hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.