Ga naar inhoud

HELP! Wat is dit??? ( Mondor's cord )


Aanbevolen berichten

Wat ik nu heb???

Stond net voor de spiegel en leunde wat achterover zodat ik ff naar mijn littekens kon kijken. Nu zag ik onder mijn rechterborst een soort lijntje lopen, vanaf mijn borst helemaal schuin richting mijn navel. Het voelt alsof er een draadje onder mijn huid zit. Op 1 plek, op mijn ribben, doet het zeer. En dat zere gevoel had ik al eerder, als ik er overheen wreef...

Wat kan dit zijn???? Vind het een beetje eng eerlijk gezegd :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MW jeetje dat is ook ff schrikken, maar ik heb het inderdaad ook gelezen dat dit t is, en dat t vanzelf weggaat. Ik zou wel nio hierover mailen, dan kan t in ieder geval bij je dossier....xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miss Oz

Heeft alles verwoord maak er geen drama van

.?? Ik vat even niet waar hier een drama van gemaakt wordt....er wordt een vraag gesteld en daar is dit forum voor, om er voor elkaar te zijn waar nodig....eigenlijk vind ik deze opmerking ongepast, houd dan je mening lekker voor je...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meis!

Pfff..ik ik was ook geschrokken hoor als ik jou was..gelukkig trekt het weer weg binnen een paar weekjes! Gelukkig is het forum er..en lieve meiden die gelijk je zorgen kunnen wegnemen!

Liefs Nyne

(zal ik dit ook maar ff op m'n lijstje zetten????!!! ;-) ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Neeeee Nyne, niet doen meid! Komt vast niet op jouw lijstje voor :)

Esmiralda, het ziet er indd heel vreemd uit.. net of er iets buitenaards zit :45:

hahahah iets buitenaards :P... ga je volgende keer met je ruimteschip naar het SLAZ :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.