Ga naar inhoud

Passen met rijst HELP!??


Glam_Lady

Aanbevolen berichten

Hi meiden!!

Ik heb gister gepast met rijst alleen nu leek het allemaal veel groter dan toen ik de pasprotheses uitprobeerde bij mijn arts!! Weet iemand hoeveel gram rijst ik moet hebben voor 250cc. Het is namelijk niet zo dat 250cc gelijk is aan 250 gram aangezien je iets moet weten over de dichtheid. Zo heeft rijst een andere dichtheid dan bijvoorbeeld water. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want straks krijg ik (en misschien ook andere meiden) een vertekend beeld en dat zou zonde zijn!

Groetjes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet niet 250 gram nemen maar 250 milliliter! :)

Ja dat heb ik ook geprobeerd alleen had ik (nadat ik de rijst gebakken had) het probleem dat de rijst aan elkaar plakte en het dus niet echt glad kreeg in de maatbeker.. Klinkt heel stom maar kon het ook niet platdrukken doordat het zo plakte :145: Hebben jullie daar geen problemen mee gehad? ooooh dan voel ik me echt heel stom :69:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Ik moet van de PC en consulent wel Gram pakken..??

Ze zeiden dat ik moest gaan testen met 300 en 350 Gram rijst in een zakje..??

En 350 gram stond gelijk aan 350 CC hebben ze mij verteld? Wel raar dat ik hier lees dat dat niet klopt je zou toch denken dat de PC het wel weet?

Hoor graag reacties want als het geen gram is heb ik dus ook een heel verkeerd beeld!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt eignlijk niet uit hoeveel cc ,gram ,milliliter rijst je doet als je je projectie en diameter maar goed heb na gemaakt en dat kan je het beste met gekookte rijst doen die is afgekoeld.

Succes

Hoe weet ik de projectie en diameter??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoe weet ik de projectie en diameter??

Als je mij kan vertellen welk merk protheses je krijgt en hoeveel cc dan kan ik voor je opzoeken welke diameter en projectie je krijgt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je mij kan vertellen welk merk protheses je krijgt en hoeveel cc dan kan ik voor je opzoeken welke diameter en projectie je krijgt...

Ooh dat zou super zijn!!! Eurosiliconen en 600cc maar ik heb nu al 350cc dus ik pas met 250cc! Snap je het nog? Weet dan eigenlijk niet of de diameters enzo nog veel zin hebben??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ooh dat zou super zijn!!! Eurosiliconen en 600cc maar ik heb nu al 350cc dus ik pas met 250cc! Snap je het nog? Weet dan eigenlijk niet of de diameters enzo nog veel zin hebben??

Ja dat is lastig dan... Want dan kun je het eigenlijk niet helemaal na bootsen.. Wat jewel zou kunnen doen is 250 ml water pakken (en dan wel een dubbel zakje).. dan zou je wel in de buurt moeten komen wat het gaat worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.