Ga naar inhoud

Voorstellen


Jetta

Aanbevolen berichten

Ik ben Jetta, heb 3 kinderen onder de 10 en heb afgelopen zaterdag mijn eerste consult gehad in de bergmankliniek bij dokter koopmann voor een borstvergroting van aa naar B

Het was anders dan ik had verwacht hij was erg vlug en niet erg sympathiek.

De assistent was wel erg aardig en ik zou 25 april geopereerd kunnen worden.

Wat ik graag van jullie wil weten is, valt het geheim te houden ? Ik wil het niet met anderen delen is dit haalbaar en hoe is dokter koopmann

Ik hoop dat ik snel uitvogel hoe het hier werkt zit nog vol vragen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Heb je nog je thema op unlimited gezet en bovenin de zoekbalk koopmann ingetikt en dan bij leden gekeken? Daar staan meiden die door hem geopereerd zijn. Veel negatieve resultaten helaas ook zag ik net toen ik voor je aan t zoeken was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jetta! Mijn zus heeft het een paar jaar geleden laten doen en houdt het ook geheim. Alleen mijn ouders, zus en ik weten het en voor de rest is het ook gelukt om het geheim te houden!

Ze heeft wel vragen gekregen van vriendinnen, omdat ze met winkelen opeens grotere bh's kocht, maar dat was het ook wel!

Ik zou wel een chirurg kiezen waar je je goed bij voelt en de verhalen over hem/haar lezen. Ik heb dezelfde chirurg als mijn zus gekozen en bij de consult nam hij alle tijd om eventuele vragen te beantwoorden en hij was heel erg aardig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Ik zou inderdaad even zoeken via de zoekbalk. Zo kom je ervaringen van meiden tegen.

Het is zeker geheim te houden als je dit zou willen. Ik heb het ook alleen aan een paar mensen verteld die heel dicht bij mij staan en verder heb ik het lekker voor mezelf gehouden. Ik heb nooit vragen ofzo gehad en ben me ook biet ineens anders gaan kleden ofzo. Ik droeg wel altijd een push up en nu natuurlijk niet meer. Ik denk dat het daarom ook minder snel opvalt en daarbij letten mensen echt niet zo heel erg op onze tieten hoor. We zijn er zelf alleen zo mee bezig hihi.

Heel veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wat Esmeralda zegt, je bent er zelf zo mee bezig, maar iemand anders zal het heus niet zien. Bij mij weten het er ook maar een aantal. Verder lekker voor jezelf houden. Je moet wel een goed gevoel hebben bij de chirurg hoor, je moet hem100% gaan vertrouwen. Anders mss toch maar eens ergens anders een consult doen. Wil je een goede tip? Ga eens naar dkt. Bruno Demeyere. Bij hem loopt iedereen met een glimlach naar buiten hoor, lees de verhalen maar. Hij staat bekend als de dokter met de gouden handjes, hij maakt alleen maar mooie Boobies. Veel succes met je keuzes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je niet goed voelt bij de PC, en hij niet zo'n aandacht geeft zou ik ook een consult bij een andere PC nemen. Dr de Meyere is inderdaad een geweldige arts, heeft mij ook bijzonder goed geholpen, je moet er alleen voor naar Gent rijden, maar ik had het er wel voor over. Succes met je besluit!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, ik heb inmiddels begrepen dat dhr koopmann een bekend en goede pc is, binnenkort heb ik tweede consult .

Geheim houden is echt me bedoeling, neem geen nieuwe borsten om te pronken voor anderen. Wil mezelf gewoon kunnen zien in de spiegel en van de maximizer bh's en bikini's af, een sauna in kunnen zonder mezelf belachelijk te voelen.

En de houding afleren om me armen voor me borsten te houden, me zo snel mogelijk om kleden, en geen 5 keer checken of een pashokje wel goed sluit met het passen van bikini's en bh's etc etc

Toch blijft de juiste maat zoeken heel lastig vind ik

Een B cup geeft mij genoeg voldoening, wil niet zozeer groot maar toonbaar

220 cc achter de spier moet dit volgens hem realiseren.

Toevallig hier ook iemand van a naar B eter ;-) gegaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.