Ga naar inhoud

Glam_Lady : 18 April 2014 : Dr Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hi dames!

Ik zit al een tijdje op dit forum en als jullie bij mijn andere berichtjes kijken kunnen jullie zien dat ik me hier al eerder voorgesteld heb aangezien ik twee jaar terug mijn eerste borstvergroting heb ondergaan bij Dr. Nio in de Parkkliniek. Ik heb toen 350cc voor de spier gekregen waardoor ik van een 75A naar een 75D ben gegaan. Ik had vanaf de eerste dag al graag een maatje meer gewild maar ik was er super blij mee! Sinds een aantal maanden ben ik veel gaan sporten (krachttraining + cardio). Hierdoor ben ik veel vet verloren en dat juist op plekken waar ik het liever niet weg wou hebben :93: Vooral mijn borsten zijn hierdoor (een cupmaat) kleiner geworden en de ruimte tussen mijn borsten is vergroot. Aangezien ik toch al langere tijd twijfelde om mijn borsten nogmaals te vergroten was dit toch wel de doorslag. Ik ben terug gegaan naar dr Nio en die bevestigde nogmaals mijn vetverlies rondom mijn borsten met foto's van een jaar geleden. Hij vond mijn borsten toch ook wel erg uit elkaar staan en had twee opties voor ogen, optie 1: stoppen met trainen en zorgen dat ik een aantal kilo's aankom waardoor mijn borsten weer hun oude vorm kunnen terug krijgen, optie 2: een wissel ondergaan met een grotere en bredere prothese waardoor de plek waar normaal vet zat nu opgevuld wordt door de silicoon zelf. De eerste optie was wel de meest voordelige maar ook de meest nadelige :22: Ik zit nu juist op mijn ideale gewicht! Al met al was de keuze dus snel gemaakt. Om alles weer mooi te krijgen ga ik dus voor een wissel met grotere protheses :1big_boobs: en dit alles gaat gebeuren op 18 april!!

Na het passen kwam ik op 600cc van Eurosilicone uit. Dit zou dan dual plane geplaatst worden omdat ik niet genoeg weefsel meer heb voor de spier. ik twijfel toch nog best wel over de maat en het aantal cc's dus ik ga ook nog even met rijst proberen te passen en anders maak ik nog een extra afspraak om te passen.

Ik vind het allemaal weer super spannend en ben super benieuwd naar het eindresultaat!! Maar Nio kennende gaat dit vast goedkomen :7: Als er trouwens meiden hier op het forum zijn met 600cc of meer zou ik het graag willen horen, ben zo benieuwd!! Ook vraag ik me af of de meiden met een wissel de tweede keer meer pijn hebben ervaren dan bij hun eerste borstvergroting? Ik ga van voor de spier naar dual plane dus dat zal sowieso wel geen pretje zijn!

Vanavond plaats ik nog even wat foto's van mijn huidige situatie! Wel even een vriendschapsverzoekje sturen als je ze wilt bekijken!

Xx fijne avond allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Spannend hoor.. Ik denk dat het altijd wel heel spannend blijft, ook al doe je het voor de 2e keer..

Ik heb je titel ff aangepast en zal je topic verhuizen naar de operatie verslagen...

Zo uit mijn hoofd heeft Lexc een wissel gekregen met 750cc en My Wish 600 cc, beide ook geopereerd door dr. Nio...

Alvast heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Glam-Lady,

Spannend! Een wissel naar 600cc. Gaat vast heel mooi worden!

Je zegt dat je veel sport. Wat zegt Nio daarover in comninatie met het plaatsen vd protheses dual plane?

Ik heb ook dual plane, maar links vervormt best als ik mm borstspier aanspan. Als ik dat had gezien van te voren, had ik voor voor de spier gekozen.

Groetjes Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaaiiii spannend hè!!! Twijfel je nog over aantal cc? Ik ook stiekem hoor, t lijkt zo groot te worden hè? maar aan de andere kant wil je ook wel verschil zien na de wissel. Lastig lastig... Maar ben super benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen.

Ik wilde ook nog extra consult inplannen bij Nio, toch nog een x passen. Maar hij zit helemaal vol omdat hij op vakantie is en daarna congressen heeft...

Blijft leuk dat we in dezelfde week door dezelfde pc een wissel krijgen en mss zelfs wel zelfde aantal cc... Spannende tijd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Glam-Lady,

Spannend! Een wissel naar 600cc. Gaat vast heel mooi worden!

Je zegt dat je veel sport. Wat zegt Nio daarover in comninatie met het plaatsen vd protheses dual plane?

Ik heb ook dual plane, maar links vervormt best als ik mm borstspier aanspan. Als ik dat had gezien van te voren, had ik voor voor de spier gekozen.

Groetjes Loek

Hi Loek,

Ik hoop zo dat het mooi gaat worden, vind het echt heel spannend maar heb er heel veel zin in! Nio zei niet veel over het sporten in combinatie met dual plane! Ik begon er zelf over dat ik dat liever niet zou willen en toen zei hij maar hoezo dan niet? Toen vertelde ik hem dat ik veel dans en train en toen zei hij dat ik het alleen zou merken als ik de spier aanspan. Nou ben ik wel van plan om een stuk minder krachttraining te doen na de operatie. Meer benen en buik en de rest op een laag pitje want wil echt niet van die ballen krijgen! Ik zou de protheses zelf liever ook voor de borstpier willen hebben maar dat is geen optie voor mij omdat ik niet genoeg weefsel heb. 2 jaar geleden was het voor mij al net aan om voor de spier geplaatst te krijgen maar aangezien ik nu ben afgevallen kan ik de protheses van toen nu ook al niet meer voor de spier hebben.. haha snap je het nog een beetje?

Hoe lang na je borstvergroting ben jij weer begonnen met trainen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaaiiii spannend hè!!! Twijfel je nog over aantal cc? Ik ook stiekem hoor, t lijkt zo groot te worden hè? maar aan de andere kant wil je ook wel verschil zien na de wissel. Lastig lastig... Maar ben super benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen.

Ik wilde ook nog extra consult inplannen bij Nio, toch nog een x passen. Maar hij zit helemaal vol omdat hij op vakantie is en daarna congressen heeft...

Blijft leuk dat we in dezelfde week door dezelfde pc een wissel krijgen en mss zelfs wel zelfde aantal cc... Spannende tijd!!!

Heeeey ik dacht dat jij in Indonesie zat! Of kan je het toch niet laten om ons alleen te laten en zit je daar lekker in de zon te speuren op het forum! Haha alles beter dan hier want de zon heeft zich niet meer laten zien..

Ooooh ik twijfel zo erg over het aantal cc's!! Ik ben gister aan de slag gegaan met rijst maar volgens mij heeft mijn vriend iets verkeerd gedaan… Ik was even weg en toen ik terug kwam had hij de zakjes met rijst al helemaal klaar gemaakt hahaha! Zo schattig! Maar toen ik ze in deed waren het echt joekels!! Ik kan me niet herinneren dat ze zo groot waren op het consult. Achteraf heb ik alles nog even in een maatbeker gedaan maar omdat alles zo aan elkaar plakte was het heel moeilijk om de juiste hoeveelheid in te schatten.. Ik weet dus ook niet of ik me aan deze foto's moet vasthouden want zelfs toen ik de 700cc gepast had leek het niet zo groot! & nu jij zegt dat Nio ook helemaal geen plek meer heeft weet ik het al helemaal niet meer. Kunnen ze ons niet even bij een andere pc plaatsen?? Het gaat toch alleen om het passen?? Desnoods doe ik het in de wc haha daar hoeft toch geen pc bij aanwezig te zijn :lol:

Heb je er trouwens al over nagedacht hoe moeilijk het word om bh's te vinden voor ons haha DRAMA!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaiiii ja zit idd in Indonesië haha maar heb in t hotel lekker WIFI en zit nu met een jetlag haha... Is 3 uur 's-nachts en klaar wakker... Fijn whahaha... En kan t idd niet laten hier te blijven lezen haha.

Serieus?!?! Was t zo groot met rijst?? Nou snap dat je dan nog meer gaat twijfelen , ik vind de 600 cc bij Ava erg mooi staan qua grootte dus daar hou ik me maar aan vast...

Maar heb de rijst nog niet geprobeerd, ga ik thuis gelijk doen volgende week als ik terug ben.

Hey maar wat een goed idee van jou om evt bij andere chirurg te passen, ben benieuwd hoe ze daar tegenover staan.

Ja das waar over de maat die t strax gaat worden, wat heeft Nio gezegd over welke maat t bij jou zou worden? Hij zei bij mij D/E maar heb ook 80 omvang. Volgens mij heeft Mywish 80F na 600 cc maar is voor de spier en haar voorsituatie was groter dan mijn voorsituatie.

Heb je foto's van de rijst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaiiii ja zit idd in Indonesië haha maar heb in t hotel lekker WIFI en zit nu met een jetlag haha... Is 3 uur 's-nachts en klaar wakker... Fijn whahaha... En kan t idd niet laten hier te blijven lezen haha.
Serieus?!?! Was t zo groot met rijst?? Nou snap dat je dan nog meer gaat twijfelen , ik vind de 600 cc bij Ava erg mooi staan qua grootte dus daar hou ik me maar aan vast...
Maar heb de rijst nog niet geprobeerd, ga ik thuis gelijk doen volgende week als ik terug ben.
Hey maar wat een goed idee van jou om evt bij andere chirurg te passen, ben benieuwd hoe ze daar tegenover staan.

Ja das waar over de maat die t strax gaat worden, wat heeft Nio gezegd over welke maat t bij jou zou worden? Hij zei bij mij D/E maar heb ook 80 omvang. Volgens mij heeft Mywish 80F na 600 cc maar is voor de spier en haar voorsituatie was groter dan mijn voorsituatie.

Heb je foto's van de rijst?

Lekker hoor Indonesie! Ze hebben daar in ieder geval genoeg rijst om te passen haha! Nio heeft niet veel gezegd tegen mij over de maat. Ik heb nu een 75D en het enige wat hij zei dat het ongeveer 150cc per cupmaat is dus dan zou ik twee kleine maatjes erbij krijgen en dan denk ik dat ik op een kleine 75E uitkom.

Ja laat even weten of je dat gaat vragen dan stuur ik ze ook een mailtje wat betreft het passen bij een andere arts!

Ik ben er trouwens achter dat er iets teveel in de zakjes zit want mijn vriend had 250 gram als 250cc genomen maar dat klopt dus niet! Je moet 250ml nemen voor 250cc.. Alhoewel het bij mij amper ging, de rijst in de maatbeker netjes glad te krijgen. Het plakte zo erg haha het leek wel sushirijst! Ik zal de foto's even bijvoegen maar er moet dus nog wat vanaf hoor want dit is HUGE!! :1bouncingboobs: Ben benieuwd wat jij ervan vind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahaha ja goeie zeg! Ik ga eens vragen of ze hier zakjes rijst voor me willen maken hahaha...

Sooooo maar idd huge zeg!!! Ik vind het wel echt heel mooi staan bij je maar als ze zo groot worden in t echt en dan voor altijd jeetje das dan wel heftig... Maar toch ik vind t wel mooi, owww wat lastig zeg!! hoeveel gaat er nog af dan nu je vriend verkeerd gerekend heeft? Ik heb nl geen idee wat het verschil is tussen gram en ml, ik had ws hetzelfde gedaan als jouw vriend haha, gewoon op de keukenweegschaal afgewogen hahaha.

ik ben volgende week woensdag weer terug en dan wil ik even bellen naar de kliniek. Ik heb ook echt maar even 5 minuten nodig om te passen, ga wel even alleen dan dus ben zo klaar, dat zullen ze toch wel doen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi hoi allemaal, afgelopen dinsdag ook een prothese wissel gehad bij dr nio . van een druppelvorm Dual plane,485 cc naar rond voor de borst spier800cc. ben tot nu toe erg tevreden

omdat ik ook veel sport kreeg ik ook last van mijn borsten omdat ze te veel vervormde tijdens training of als je ze onbewust aanspan. voelt nu al beter. .. nog even afwachten naar het eind resultaat. .... ben benieuwd naar de keuze die je maakt, blijft lastig.suc6 girl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi hoi allemaal, afgelopen dinsdag ook een prothese wissel gehad bij dr nio . van een druppelvorm Dual plane,485 cc naar rond voor de borst spier800cc. ben tot nu toe erg tevreden

omdat ik ook veel sport kreeg ik ook last van mijn borsten omdat ze te veel vervormde tijdens training of als je ze onbewust aanspan. voelt nu al beter. .. nog even afwachten naar het eind resultaat. .... ben benieuwd naar de keuze die je maakt, blijft lastig.suc6 girl

Heeeey!

Hoe gaat het nu met jou? Ben je blij met het resultaat? En heb je foto's van hoe het er nu uitziet?

De eerste dag zag het er namelijk al super mooi uit!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid!!


Morgen is je dag spannend!

Ik heb toevallig vandaag een afsdpraak voor een intake gemaakt, kanvolgende week al terecht~!

mijn vriend keek alleen nog even op de website en zei dat de prijzen bij dr Nio toch wel over de 4000 euro gaan.. daar schrok ik een beetje van.
Hoeveel betaal jij voor je wissel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.